Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Beus #73336:
asi ani nie tak dogmu ako utopiu 🙂

inak toto je pekne

http://www.novinky.cz/ekonomika/skoda-electric-doda-do-rigy-150-trolejbusu-za-1-5-miliardy-korun_108617_9thpu.html

t.j. systematicke obnovenie 1/2 trolakov 🙂

taketo nieco mi v BA chyba t.j. ramcova zmluva na 100-200 prostredidkov na najblizsich X rokov.
Reakcia na: Ámos #73333:
Absolútny súhlas, toto tlačím BEÚS-u (aj DPhmP a iným) do hlavy už dlhé roky. Vodič potrebuje odpočinok, ale električka nie. Bohužiaľ §1 tomu úspešnec bráni rovnako ako zaťatosť niektorých vodičov, ktor nie sú schopní pochopiť, že by to bolo jednoznačne výhodné aj pre nich a radšej budú sedieť celý deň v tej istej plesnivej plečke, vyzdobenej CD-čkami a Chemlonovými dečkami, hrdo nazývanej "pridelený voz". A samozrejme by sa priťažilo aj dielni, preotžoe by vodiči bez pridelených vozov už nemali dôvod kamuflovať závady.
Reakcia na: SDX #73334:
Len drobná pripomienka - vo Viedni sa už dlhé roky zatvárajú dvere automaticky. Pri najbližšej návšteve Viedne doporučujem podrobné štúdium dverí, najlepšie sústavy odraziek v dolnej časti Düwag Falttüren. V Bratislave to bude možné po celoplošnom zavedení striedačov.
Preco vlastne este nie su cisla liniek rovne hexadecimalnemu kodu tretej mocniny dlzky trate? ?
Reakcia na: N/A #73301:
Nebolo by zle.
Reakcia na: SDX #73293:
Zmena tarifného pásma určite, prestupy trocha jednoduchšou formou tiež, ale mestskú časť rozhodne nie. Načo by to komu bolo?
Reakcia na: SDX #73292:
Ak máš problém s osobným autom po Starom moste, radšej si zaplať v autoškole nejaké kondičné jazdy ? .
Reakcia na: intony #73350:

Ešte ma napadá označenie liniek: K, A, J, D, I. ? Prosím dotyčného aby to zobral s humorom. ?
Reakcia na: Beus #73348:
Pri bratislavskej funkčnosti MHD, by všetky aj tak mohli byť XR, XK, XQ... ?
Reakcia na: Beus #73348:

Potom radšej QWERT(Z), aj keď niektorí budú chcie radšej QWERT(Y). ?
Reakcia na: fobust #73347:
Heh, veď jasné že by to taký problém nebol, otázna je však rentabilnosť takej úpravy, keďže náklady by neboli malé 🙂
A linky - to potom už radšej preferujem označenia Q, Y, W, X, Ľ, a prípadne špičková linka Š ? ?
Reakcia na: Beus #73346:

To je neriešiteľný problém uprviť kachny na 2xK2S? Obávam sa že áno. ? A linky môžeme značiť A, B, C... Alebo R ako Rača, P ako Petržalka, D ako Dúbravka, K ako Karlova Ves, N ako Nová doba (ŽST Nové mesto). Absolut šotoušovina. ?
Reakcia na: fobust #73345:
3xT by sa ešte dalo, ale 2xK elektricky nespriahneš, veď vieš 😉 A navyše, potom by bolo príliš málo súprav do výpravy 🙂
A to číslo 7 je nie len kvôli môjmu šotoušstvu, ale aj kvôli orientácii cestujúcich (preto som navrhoval to prehádzanie čísel o pár príspevkov nižšie) a mám pocit, že aj kvôli drážnemu zákonu - zdá sa mi totiž, že nedovoľuje mať v jeden deň linku 1 z A do B cez C, a ďalší deň linku s tým istým čislom z D do E cez F, že tam musí byť nejaké obdobie, ktoré linka s tým číslom nesmie jazdiť, aby mohlo mať to číslo úplne inú trasu...ale týmto si nie som istý...
Veď aj keď sa robilo nové linkovanie Petržalky, tak sa najprv vymysleli trasy, a až potom sa na ne nasadili čísla tak, aby sa linky a čísla čo najviac podobali tým pôvodným 😉
Reakcia na: Beus #73342:

Teoreticky by sa to dalo riešiť aj kapacitnejšími súpravami. Či už 3xT, 2xK alebo hybrid T+K. 🙂
1: 2xT
2: 2xK
3: 3xT
4: 2xT
5: čo ostane. :-))
Reakcia na: Malic #73341:

V zásade nemám nič proti tomu, aby v špičke niektoré spoje linky 2 končili a začínali na Vinohradoch. Aj to je možné riešenie. A v Petržale by mohlo byť za Jiráskovou tiež takéto "špičkové" obratisko.
Reakcia na: Beus #73342:

Potom by bola na Obchodnej moc veľká inzenzita, radšej ju mať na Špitálskej... 🙂 A že by bola v súbehu vôbec nevadí. Bola by v tretinovom preklade. Takže napr. zo zastávky americké námestie by v špičke išli smerom na kamenné:
linka 2:
7 00 04 08 12 16 etc

linka 6 (neviem prečo 7):
7 03 07 11 15 etc Proste minútu pred linkou 2 (aby ju odľahčila čo najviac, zároveň to umožní preklad v KV s linkami 3 a 4)

linka 3:
8 02 06 10 14 18 etc
Reakcia na: fobust #73339:
Tiež som nad kapacitou na Vinohrady a do KV uvažoval, a prišiel som k podobnému záveru, takže celkom súhlasím - fakt by sa hodila ešte 1 špičková(! nie celodenná) linka (z historických dôvodov asi s číslom 7), z Vinohradov po KV, len trasovaná by mohla byť cez Obchodnú a potom fakt neviem či tunel alebo nábrežie, a to kvôli tomu, aby nešla v centre rovnakou trasou ako celodenná linka z Rače, a poskytovala tak väčšiu diverzifikáciu 🙂
Reakcia na: Beus #73336:
Vsetci si to dobre pamatame tu diskusiu a vsetko okolo a nezostava nic len suhlasit, fakt je to dogma a mali by sa jej drzat aj ludia z DPB ? ?

Re #73339 fobust: Ono mozno by sa ranne posilove linky dali robit vkladanim special spojov do existujucich liniek, aby sa vlka neplietli, ale to je v zasade jedno uz.

Hlavne malo liniek a husty interval a dobre prestupne terminaly.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.