Reakcia na: N/A #73321:
Intervaly mali byť 8 min špička, 10 sedlo a 15 víkend - to aby bol zachovaný náslený interval na radiále v špičke 4 min a v sedle 5 min, ako bol vtedy a je aj dnes. Akurát to sedlo sa u električiek zrušilo - že dnes je celodenný radiálny interval 4 min. -aj v hentom návrhu sa potom prešlo radšej k celodennému intervalu 8 min cez prac. dni. a potom boli ešte nejaké zúfalé pokusy vytiahnuť do výpravy všetko, čo doma máme a L5 a tušim aj L9 mali mať v špičke interval 6 min, ale o. i. to by popieralo aj to, čo som práve písal jednotný interval. Re #73322 SDX: z dôvodu prekladov liniek na radiálach - a to na oboch vetvách, z dôvodov náväzností, z dôvodov ľahkej zapamätateľnosti, z dôvodov kapacitných (pri jednotnom intervale v celej el. sieti môžeš regulovať ponúkanú kapacitu dĺžkou súpravy, resp. výpravou sólo - K2 - 2xT.
Čo linka to iný interval môžeš mať u autobusov, hypoteticky u trolejbusov ale nie pri tej sieti električiek, ktorú máme. To by už nebol systém. a v eposlednom rade Tebou navrhovaný 9 min. interval som širkoko ďaleko na elektrčike videl naposledy asi vo Varšave.
U nás boli ako interval ľubovolné reálne čísla robené na zákalde obehu vozidiel cca 15 rokov dozadu a skôr. Aj na električkách.
SDX
Vajnorska radiala: 2 linky s 9 min. intervalom
Ruzinovska radiala: 1 linka s cca 4,5 min. intervalom S NAVIAZANIM PRESTUPU NA TRNAVSKOM MYTE
Racianska radiala: 2 linky s 9 min. intervalom - v spicke od ZST Vinohrady dalsia linka s 5 min. intervalom
Dubravska radiala: 3 linky so 6 min. intervalom, pricom vybrane spoje by isli len po KV.
Pri mensiom pocte liniek by sa podarilo dosiahnut rovnaky / mierne (max. 1 min.) vacsi interval.
Re #73312 klasIK: pochopitelne