Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #73258:
Ja viem ze CKD som sa preklepol, tebe sa to nestalo? Cital som oficialne materialy kde sa pisalo o 80ke.

Re #73274 KLF: Uz som niekolkokrat napisal ze si priznavam ze som si to s volacim pomylil.
Reakcia na: aquila #73272:
"navyse kedze z povodnych 4ch novych zastavok + stanica fililka nakoniec zostanu len dve zastavky _vratane_ filialky"
- v Trende je napísané niečo iné - tam hovoria o troch: Filiálka, potom medzi Medickou z. a Karadžičovou ul. a Dostojevského rad. Odikaľ máš tie dve vrátane? ?
Reakcia na: Beus #73275:
No hej, len ked si polemizoval o tom druhom vstupe, co podchod potrebuje, tak som myslel, ze si aj Ty v pomykove. 😉
Reakcia na: KLF #73274:
Juj, ale veď ja viem, že to je (teda bol, v tej búdke) vstup do hrobky, ja som sa mu len snažil triviálnou logikou odôvodniť, že to podchod ani omylom nemohol byť 😉
Reakcia na: Beus #73250:
To nie je vchod do podchodu, ale vstup do hrobky Chatama Sofera.
Pre pana krala... To som cakal, ze budes vediet. ;/
Reakcia na: SDX #73228:
TY KOXO, TY SI DACHOL ??? TAM NIKDY PODCHOD NEBOL !
Reakcia na: KLF #73146:
ak budu ludia aj na slovensku ochotni platit za jednu cestu BA - kosice, co teraz platia za celorocnu znamku, tak to bude mozne aj na slovensku.

inak ta dialnica je v zime resp mimo sezony absolutne prazdna. aj ked chorvati maju priemerku vyssiu ako slovaci, stale je to pre nich drahe 🙂

navyse ta dialnica je ciste tranzitna a viac menej ide mimo sidiel a turisticke strediska su napajane privadzacmi.

Re #73160 Ike: lebo bosniaci robia problemy a jednak chcu hroznu palku za to, dalej nechcu dovolit prejazd t.j. behom par km dve colnice => problem pre turistov

Re #73161 tomas1: v CR maju v priemere este drahsie 🙂 ale sme hned za nimi. mame drahsie dialnice ako nemecko 🙂

Re #73191 qwix: ma ale nepriamy vo forme rozvoja krajiny a vlastne ked to zhrniem cez externality.

keby mal mat stat na dialnici zisk, slovaci by po nej nemohli jazdit, bola by draha

Re #73211 galiyosha: heh, je to este "lepsie" ako som hovoril pred volbami. cize v roku 2010 sa pred volbami zase kupi zopar autobusov 🙂 pekne 🙂

ohladne projektu filialky som sklamany. este sa ani nezacalo stavat a uz projekt vyhral "vhodny" kanditat, ktory bol o 50% drahsi. da sa predpokladat, ze pri samotnej stavbe to pojde obdobne.

navyse kedze z povodnych 4ch novych zastavok + stanica fililka nakoniec zostanu len dve zastavky _vratane_ filialky, tak ten projekt bude ciste vyhodenie penazi.

ako som bol z neho nadseny, som teraz z projektu fililalka maximalne znechuteny a sklamany.
? vcera som v elektricke stretol pana jana vrsku...ako sa tu hovorilo...zabavny clovek, plny energie...ostava mi len popriat mu este vela takychto rokov ? ?
Reakcia na: hoppusmark #73267:
IKARUS forever ❤ ?
#73232 S499.1023 - vyvlastnovanie je podľa mňa nástroj na prípady, kde sa nedá pri vykúpe použiť trhový mechanizmus. Prospech komunikácie presa nezáleží na tom, či je spoločná alebo súkromná, ale ide o to že sa jazdí. Preto to považujem za ficovinu.
Reakcia na: LifeStar #73240:
Sorry, nechal som sa uniest. Ale skutocne tvoj navrh na 10 a 12 minutovy interval je odveci. Ak sa ma stavat elektricka, tak by to malo byt uz poriadne. To znamena, aby to bolo pre cestujucich atraktivne.

Momentalne linkove vedenie a intervaly nepovazujem za atraktivne (ani vozovy park). Z Petrzalky je koho vozit, akurat kazdy kto na to ma, sa miesto tlacenia v 95 povezie v aute. Preto stavat elektricku a potom zaviest intervaly take, aby iba nahradili linku, ktora teraz nestacia ludi z MHD vyhana, je vyhodenie penazi.

Elektricka sa stavia preto, aby ponukla atraktivny interval celodenne (aspon by mala podla mna). Inak to nema zmysel. Ponuknut sucasnu kapacitu neznamena pokrok, a ten by som od toho ocakaval.

Inak to v Petrzalke vyzera tak, ze v spicke je plne vsetko. Neviem ako by som to inak popisal. Takze posilovat sa da vsade, najma 93/4 a 95.
Takze tie 2-3 minuty v spicke by boli vytazene, a to ze by vozy neboli napraskane ako teraz 95 (lebo by boli kapacitnejsie) by bolo iba plus. Pretoze komfort je hned prva vec (po variabilite) v ktorej IAD vyhrava nad MHD.


A co sa tyka samotnych liniek, ja osobne som zastanca mimimalnych variantov a jednoduchych prestupov (opak molecovej a noveho mosta)

Re #73264 Daniel: Zalezi ako sa ma Petrzalka rozvijat v buducnosti. Co som pocul tak pri Janikovom sa bude mozno stavat, aj byty. Ak by sa malo v buducnosti hustit a pripadne na juh sirit, tak sa elektricka pouzije.
Reakcia na: hoppusmark #73265:
Ešte taká otázka na zamyslenie:čo chcú v novej vozovni v Petržalke vlastne parkovať??? Lebo za taký rok-dva nebude čo....
Reakcia na: hoppusmark #73265:
sorry, malo byť: vozy
Reakcia na: S499.1023 #73205:
Tak také niečo by sa mohlo spraviť! Ja už sa nemienim voziť vo vrakosách 30**, do ktorých natúpenie je ohrozením života!!
Vážne by som sa smial, lebo ak by vyradili všetky vozi po životnosti, také L80 a 99 by nepremávali vôbec... potom by sa hádam už niekto na magoriáte uvedomil a začal normálne financovať obnovu vozového parku ?

114mil. namiesto 1 miliardy je dooosť málo!
Reakcia na: intony #73244:
ja viem, ze sroty su dobre, ked s nimi vie vodic dobre jazdit, ale ako S499 povedal, tak konstrukcna rychlost je aka je...
Hovorím, podľa mojich jázd. Na trase nie je 25 zastávok, nie 15, ale asi 8 cca... A vozidiel 30-40? A z akých peňazí to chceš kúpiť? A prečo nie 10? ?
Reakcia na: Quakeman #73260:
Sorry, neuvedomil som si, že Cagliari má stredný podvozok jalový a bral som ju rovnako ako 14T. Chyba bola na mojej strane.
Reakcia na: S499.1023 #73259:
ktoré fyzikálne zákony.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement