Máš pravdu, nepoznám ju detailne, rád sa poučím. Preto rád by som prijal, ak by si ma neposielal do ženského pohlavného orgánu... ? Z mojich ciest do Petržalky za včas rána však som usúdil to, čo som napísal.
Obsaditeľnosť IK 435 je 165 osôb (na Bratislavské pomery aj 180 ;-)) ) a takého TMK 2200 okolo 200 (možno aj viac). Nechcem sa hádať a ani nikomu brať jeho názor, no ja si myslím, že dve linky do Petržalky s intervalom 10 minút je tak AKURÁT.
Inak kde bude stáť vozovňa Petržalka pre električky, ak taká bude?
Netvrdím, žeby to tak malo byť. No ak by som počítal s zrušením niektorých liniek (ak by bolo 11/16 10+10), napríklad č. 3, všetko by bolo v pohode. Len neviem, načo ešte niekto chce pchať linky do Ružinova, Dúbravky... prosím Ťa, povedz mi, kto bude cestovať každé 2 - 3 minúty v špičke? Čo to bude voziť? Úplne dľa môjho mienenia stačí 10 + 10 (pri prekrývaní 5 minút)... ?
Tak ešte aj každá linka iný, vzájomne nepreložiteľný interval? Pán je šotúš par excellence? Na celkový interval 5,5 minúty by som v živote nedovolil použiť z mojich peňazí na rýchlodráhu ani korunu.
len aby to nakoniec nebola pravda! ☠
L95 ma teraz interval v spicka 3 min. Povedia, ze nejaka ta nova velkokapacitna elektricka prevezie 2 krat tolko ludi nez klbovy autobus - teda interval 6 min... Teda napriklad dve linky po 12 min... samozrejme len v spicke. A nazvu to nosny system ?
Ved sa ide podla predvolebnych slubov. ? Ved Durkovsky slubil, ze bude pokracovat v razantnej obnove vozidloveho parku ako pocas minuleho volebneho obdobia (6 citelisov, 22 solarisov).
Ad. rychlodraha, T6A5-ky by postacili. Tie dokazu ist 100kmph (neviem ci aj tie nase, kazdopadne oficialne dokazu ist az do 100kmph, pricom v beznej premavke volade chodia 80kmph)... takze T6A5 by mohli byt na spojoch na ktorych by Koncar/06T a spol. nezvladali.
Zo začiatku budú na linkách do Petržalky samozrejme aj T6 a T3 (P). Podľa mňa sa zakúpi okolo 10 - 15 tých rýchlodrážnych električiek a bude pokoj. Potom sa môže prikupovať. Len sa dosť obávam, že peniaze na 15 DV sa ozaj nenájde... ?
Inak aký povrch bude mať rýchlodráha? Bude to otvorený zvršok, alebo umelý trávnik? Ja osobne by som bol radšej za otvorený zvršok, no nechám sa prekvapiť
Re #73222 SDX: Nestraš! Taký interval nebude, ani keby si sa na hlavu postavil. Ja by som si vedel predstaviť do Petržalky 2 linky s intervalom jedna 10 minút a druhá 12, jedna by mala číslo 16 a chodila by na Hlavnú stanicu a druhá č. 11 a chodila by do Rače. ?
to by si sa divil. A tvrdím, že nemá. A nebudem sám. Sa choď pozrieť napríklad na to, ako sa chlapci sekajú s vedením niektorých rýchlostných komunikácii.
Planovany je interval 90 sekund a je jedno ci tam bude jedna linka s intervalom 90 sekund, alebo dve linky s intervalom 180 sekund, alebo tri linky s intervalom 270 sekund..
Keď tam bude jazdiť jedna linka každé 2 min., je to prakticky to isté akoby jazdilo 24 liniek v intervale 48 min., z ktoréhých by bol celkový priemerný interval medzi vlakmi opäť 2 min. Od toho sa samozrejme odvíja aj počet vozidiel. ? Problém je v pravidelnosti a prekladoch.
Okrem iného, buď si istý, že jediná linka tam nepôjde.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA