dnes na J@J v crepinach plus bola reportaz o nejakych blaznoch co praktikuju adrenalinovy sport - lozenie po trolejbusoch zajazdy...v moskve.... ? ? ? ?
Žiadna takáto hodnota neexistujwe, bo to záleží od miestnych podmienok. Celobratislavský priemer u 14Tr býval okolo 3,5 kWh/km, v iných mestách to však mohla byť aj 1 kWh/km.
Ďakujem, tú mierne prepálenú fotku som vyčaroval vo Photoshope z formátu 9x13, no bohužiaľ mám len tento záber, ešte 6053, RTO spredu a starú Pragu (tá veľmi nevyšla). Vtedy sa ešte fotilo vo veľkom na film a možno som mal málo filmu, keď som toho neodfotil viac. Ale pravdupovediac, vtedy som sa o MHD až tak nezaujímal a ev. čísla mi nič nehovorili. Ešte mám pár ČB fotiek zo 100-ho výročia MHD a nejaké trolejbusy a autobusy z roku 1999. Ďakujem za upresnenie názvu výstavy (nevedel som si spomenúť). Ešte keby som tak vedel rok...
Keď sa začalo poukazovať na možnosť, vhodnosť, ba až potrebu zachovania 7607, ešte bolo vozidlo v zachrániteĺnom stave. V akom stave je dnes, je len dôsledok snahy kompetentných dokázať, že 7607 sa zachrániť nedá. A tak isto dopadne aj 7509. Inak, pražská 6102 bola zachránená podobným rozsahom prác. Síce nebola ani zďaleka taká plesnivá, ale pre zmenu už na nej nebolo nič pôvodného. A musela byť zachránená práve preto, že 6101 bola rozpálená s podobnými argumentami, aké dnes počujeme o 7607.
Tou zhoretou polovicou pulzného meniča myslíš zhoretý jeden z tých dvoch pulzných meničov, ktoré TV1 má, alebo čo ? ?
Pretože KE za tie papiere chcú príliš veľa. Inak ČKD Pragoimex dodá aj kompletne novú T3RP ako nové vozidlo. Akurát, že na Slovensku ešte nie je schválené a z toho vyplýva viď nižšie.
Bo by v takom prípade šlo o schválenie typu (doteraz šlo len o rekonštrukcie, hoci v takom rozsahu, že z pôvodných vozidiel ostali len podvozky a výrobné štítky) a na tom by si dráhový úrad zgustol. Veď si videl, čo sa dialo so 7957/58. A pritom sú to obyčajné T6A5, skoro presne rovnaké ako 7955/56.
Tie električky, ktoré "kedysi" boli 7602 a 7610 už dávno neexistujú. Zo SÚČASNÝCH 7602/10 vzniknú pracák a posunka. Jeden z nich bude mať papiere pracáku, druhý bude bez papierov. Dva kompletne nové vozy dostanú papiere zo 7602 a 7610, ale evidenčné čísla pravdepodobne iné.
Aká pekná fotka z výstavy "Človek na kolesách"!!! Viac sa nenájde? Interiér ŠM, prípadne fotky z inej strany... Mimochodom je to svedectvo, ako zvrakatie vozidlo typu Š11, panelovej konštrukcie, ak nestojí pod strechou... ?
U nás nieje VarioLF vôbec schválené a muselo by sa schvaľovať odznova a okrem toho keď sa podpisovala zmluva s Krnovom o nákupe Var CB3 tak žiadne VarioLF vôbec neexistovalo.
Ďakujem za odpoveď. Ešte jednu otázku teda, ak dovolíš: VarioLF (teda jednoduchá Vaňa) je taktiež schválená ako komponent pre rekonštrukciu T3? Ak áno, je nejaký iný dôvod, okrem finančnej náročnosti, prečo sa naďalej kupujú skrine VarCB3 a nie VarioLF? Ak to stojí a padá len na financiách, je o toľko drahšia samotná skriňa alebo sa do VarioLF, povedzme vo verzii liberecká socka (Progress, okná v gume), nedajú použiť niektoré komponenty, čo do VarCB3, a treba ich nahradiť podstatne drahšou alternatívou?
Len tak pre zaujímavosť v čase vzniku T3 ani táto nesplňovala vtedajšie normy a bolo vydaných cez 20 a možno aj viac výnimiek aby mohla byť vyrábaná.Je to podobné ako pri autách škoda ,aj u nich pre domáci trh bolo vydaných množstvo výnimiek pre výrobcu.
Je to jednoduché -modernizovaná stará skriňa nespľňa normy na pevnosť a nová síce spľňa ale zase kdo by to schvaľoval ,bolo by to veľmi zdľhavé ,muselo by sa robiť pár zmien v konštrukcii(iné okná,kotúčové a nie bubnové brzdy,bezprievanové vetranie).A aj s praktického hľadiska by som to neschvaľoval ako nové vozidlo-nemá ani mm nízkej podlahy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha