Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
dnes na J@J v crepinach plus bola reportaz o nejakych blaznoch co praktikuju adrenalinovy sport - lozenie po trolejbusoch zajazdy...v moskve.... ? ? ? ?
Reakcia na: AAA #73030:
Žiadna takáto hodnota neexistujwe, bo to záleží od miestnych podmienok. Celobratislavský priemer u 14Tr býval okolo 3,5 kWh/km, v iných mestách to však mohla byť aj 1 kWh/km.
Neviete niekto aká je priemerná spotreba elektrickej energie pre električky T6 a trolejbusy 14Tr na kilometer? ?
Reakcia na: PePa #73020:
Ďakujem, tú mierne prepálenú fotku som vyčaroval vo Photoshope z formátu 9x13, no bohužiaľ mám len tento záber, ešte 6053, RTO spredu a starú Pragu (tá veľmi nevyšla). Vtedy sa ešte fotilo vo veľkom na film a možno som mal málo filmu, keď som toho neodfotil viac. Ale pravdupovediac, vtedy som sa o MHD až tak nezaujímal a ev. čísla mi nič nehovorili. Ešte mám pár ČB fotiek zo 100-ho výročia MHD a nejaké trolejbusy a autobusy z roku 1999. Ďakujem za upresnenie názvu výstavy (nevedel som si spomenúť). Ešte keby som tak vedel rok...
Reakcia na: S499.1023 #73027:

Ja len či to náhodou nie je papierovo vedené ako nejaká rekonštrukcia starej T3. Ako keď z K2 robíš K3R-N... Takže fungl nové vozidlo, aj s papiermi.
Reakcia na: fobust #73010:
Stačí sa zamyslieť a ani sa pýtať nemusíš. Sú to nové vozy na nových papieroch, spĺňajú súčasné normy, aj keď len natesno.
Reakcia na: SDX #72970:
Asi sa nechce, aby chodili k Tresku. Nie každý, kto ide do mesta, stojí o platenú exkurziu po parkovisku. Nech si Tresko zaplatí svoju linku.
Reakcia na: Quakeman #72962:
Keď sa začalo poukazovať na možnosť, vhodnosť, ba až potrebu zachovania 7607, ešte bolo vozidlo v zachrániteĺnom stave. V akom stave je dnes, je len dôsledok snahy kompetentných dokázať, že 7607 sa zachrániť nedá. A tak isto dopadne aj 7509. Inak, pražská 6102 bola zachránená podobným rozsahom prác. Síce nebola ani zďaleka taká plesnivá, ale pre zmenu už na nej nebolo nič pôvodného. A musela byť zachránená práve preto, že 6101 bola rozpálená s podobnými argumentami, aké dnes počujeme o 7607.
Tou zhoretou polovicou pulzného meniča myslíš zhoretý jeden z tých dvoch pulzných meničov, ktoré TV1 má, alebo čo ? ?
Reakcia na: Beus #72950:
Pretože KE za tie papiere chcú príliš veľa. Inak ČKD Pragoimex dodá aj kompletne novú T3RP ako nové vozidlo. Akurát, že na Slovensku ešte nie je schválené a z toho vyplýva viď nižšie.
Reakcia na: ufo #72948:
Bo by v takom prípade šlo o schválenie typu (doteraz šlo len o rekonštrukcie, hoci v takom rozsahu, že z pôvodných vozidiel ostali len podvozky a výrobné štítky) a na tom by si dráhový úrad zgustol. Veď si videl, čo sa dialo so 7957/58. A pritom sú to obyčajné T6A5, skoro presne rovnaké ako 7955/56.
Reakcia na: KLF #72945:
Tie električky, ktoré "kedysi" boli 7602 a 7610 už dávno neexistujú. Zo SÚČASNÝCH 7602/10 vzniknú pracák a posunka. Jeden z nich bude mať papiere pracáku, druhý bude bez papierov. Dva kompletne nové vozy dostanú papiere zo 7602 a 7610, ale evidenčné čísla pravdepodobne iné.
Reakcia na: KLF #72997:
Mám to na videu, asi spred piatich rokov, len dve minúty z konca mi ustrihlo, ako Miki rozpráva v 14Tr.
Ak máte niekto záujem, napíšte, požičiam.
Reakcia na: klasIK #73001:
Aká pekná fotka z výstavy "Človek na kolesách"!!! Viac sa nenájde? Interiér ŠM, prípadne fotky z inej strany... Mimochodom je to svedectvo, ako zvrakatie vozidlo typu Š11, panelovej konštrukcie, ak nestojí pod strechou... ?
Reakcia na: galiyosha #73018:
U nás nieje VarioLF vôbec schválené a muselo by sa schvaľovať odznova a okrem toho keď sa podpisovala zmluva s Krnovom o nákupe Var CB3 tak žiadne VarioLF vôbec neexistovalo.
Reakcia na: Quakeman #73013:
Ďakujem za odpoveď. Ešte jednu otázku teda, ak dovolíš: VarioLF (teda jednoduchá Vaňa) je taktiež schválená ako komponent pre rekonštrukciu T3? Ak áno, je nejaký iný dôvod, okrem finančnej náročnosti, prečo sa naďalej kupujú skrine VarCB3 a nie VarioLF? Ak to stojí a padá len na financiách, je o toľko drahšia samotná skriňa alebo sa do VarioLF, povedzme vo verzii liberecká socka (Progress, okná v gume), nedajú použiť niektoré komponenty, čo do VarCB3, a treba ich nahradiť podstatne drahšou alternatívou?
Len tak pre zaujímavosť v čase vzniku T3 ani táto nesplňovala vtedajšie normy a bolo vydaných cez 20 a možno aj viac výnimiek aby mohla byť vyrábaná.Je to podobné ako pri autách škoda ,aj u nich pre domáci trh bolo vydaných množstvo výnimiek pre výrobcu.
Reakcia na: hoppusmark #73015:
Ty ma asi chceš doraziť !! čítaj o príspevok nižšie!!!
Reakcia na: Quakeman #73013:
Ale VarCB3 je nová skriňa.. tá spĺňa normy na pevnosť?
Ešte doplním že sú tam dôvody aj tebou spomínané tj.investičné vs prevádzkové výdaje.
Reakcia na: galiyosha #73011:
Je to jednoduché -modernizovaná stará skriňa nespľňa normy na pevnosť a nová síce spľňa ale zase kdo by to schvaľoval ,bolo by to veľmi zdľhavé ,muselo by sa robiť pár zmien v konštrukcii(iné okná,kotúčové a nie bubnové brzdy,bezprievanové vetranie).A aj s praktického hľadiska by som to neschvaľoval ako nové vozidlo-nemá ani mm nízkej podlahy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.