Jandro: no to si uz len vymyslel riesenie. Handrkujeme sa tu o tom, ci by sa v BA nenaslo par tisic korun na okamzite zlepsenie MHD na letisko, a z teba vypadne riesenie, ktore pocita s par desiatkami miliard a trvalo by roky. Fakt zlata medaila v kategorii "Zbytocne a drahe hovadiny."
KLF: 9Tr s tyristorovou vyzbrojou sa zacali vyrabat r. 1978 a od roku 1979 boli na csl. trh dodavane uz len tyristory.
KLF: 9Tr s tyristorovou vyzbrojou sa zacali vyrabat r. 1978 a od roku 1979 boli na csl. trh dodavane uz len tyristory.
S499.1023
Okolo 70. roku bolo skúšobné použitie tyristorovej výzbroje (typ bol teda 9TrT, keďže ešte nemal hydraulické servo), sériovo od nejakého sedemdiesiateho ôsmeho-deviateho roku 9TrHT, tuším od 26. série.
Ja som v bežnej premávke jazdil len s tyristorovými trolejbusmi, prakticky len 14Tr a vyššími, na 9Tr som odjazdil asi 2 služby. Ale čo som mal párkrát príležitosť pri rôznych historických akciách, tak s tyristorovým sa jazdí asi tak tisíckrát lepšie