Oprava
Re #72603 LifeStar: "Kolego, to jste se pořádně spletl!"
Doplnok
Re #72600 SDX: Ty si myslíš, že na tie linky by to kapacitne a prevádzkovo stačilo? To nie je vysokopodlažný autobus, že jazdíš časy s mínusom na konte, to nie je vysokopodlažný, že keď oškrieš bok, že "nič sa nestane, to sa vyklepe..." :-)) o nízkopodlažný autobus, a najmä Solaris, sa treba doslova starať ako o malé dieťa. Mal som možnosť videť udržiavany prešovský Solaris 12 II z roku 2003, aký je plne funkčný a vedľa neho Citelis 12M z roku 2004 v stave rozpadnutia. Nielenže treba v autobuse pozametať, poumývať, ale cez prestávky vyčistiť okná, svetlá, disky a tak podobne. Starať sa o palubnú dosku a jazdiť ako s nízkopodlažným autobusom, nie Ikarusom či Karosou. Na L93 by som to nedal, obával by som sa vniku predpubescentov, ktorý (ako Andy spomenul) si zvyšujú renomé medzi rovesníkmi písaním s hrubými fixkami po autobuse, alebo gravírovaním svojich pochmúrmych podpisov do skla. Na linke 78 by som sa obával vniku Vrakunských uličných detí, 21-tka, to sú tie časy, 50-tka tiež a 98-ku budú robiť Petržalčania a možno 3 poradia Trnávka. To musí byť celá linka o nízkopodlažnom vozidle.
Re #72603 LifeStar: "Kolego, to jste se pořádně spletl!"
Doplnok
Re #72600 SDX: Ty si myslíš, že na tie linky by to kapacitne a prevádzkovo stačilo? To nie je vysokopodlažný autobus, že jazdíš časy s mínusom na konte, to nie je vysokopodlažný, že keď oškrieš bok, že "nič sa nestane, to sa vyklepe..." :-)) o nízkopodlažný autobus, a najmä Solaris, sa treba doslova starať ako o malé dieťa. Mal som možnosť videť udržiavany prešovský Solaris 12 II z roku 2003, aký je plne funkčný a vedľa neho Citelis 12M z roku 2004 v stave rozpadnutia. Nielenže treba v autobuse pozametať, poumývať, ale cez prestávky vyčistiť okná, svetlá, disky a tak podobne. Starať sa o palubnú dosku a jazdiť ako s nízkopodlažným autobusom, nie Ikarusom či Karosou. Na L93 by som to nedal, obával by som sa vniku predpubescentov, ktorý (ako Andy spomenul) si zvyšujú renomé medzi rovesníkmi písaním s hrubými fixkami po autobuse, alebo gravírovaním svojich pochmúrmych podpisov do skla. Na linke 78 by som sa obával vniku Vrakunských uličných detí, 21-tka, to sú tie časy, 50-tka tiež a 98-ku budú robiť Petržalčania a možno 3 poradia Trnávka. To musí byť celá linka o nízkopodlažnom vozidle.
LifeStar
Apropo, teraz nie je potrebné až tak modernizovať trolejbusovú sieť, skôr stavať novú. ?
Re #72602 david1: Avion Shopping Park je jediné OZC v Bratislave, ktoré konečne niečo robí pre potencionálnych zákazníkov, ktorý sa nebudu terigať do centra autom. Jednak aj mne sa už stalo, že som po daždi musel čakať na 61, a keď vypadla, tak ďalších 10 minút na L63. A aspoň je dobré, že to nie je také malé, ale dosť široké. Snáď do toho dajú aj osvetlenie. Ďalej, čo by mal vyriešiť ASP, je prestávkovanie linky č. 63. Síce má vyhradené parkovisko, no počas večerných hodín a počas víkendu sú tam nastavané OMV, ktoré blokujú autobusu otočenie / prestávkovanie. Alebo najlepšie je, keď tam stojí OMV a pred ním autobus, v ktorom nie je vodič, ako si gumokolista veselo vytrubuje do vzduchu ?