Oprava
Re #72603 LifeStar: "Kolego, to jste se pořádně spletl!"
Doplnok
Re #72600 SDX: Ty si myslíš, že na tie linky by to kapacitne a prevádzkovo stačilo? To nie je vysokopodlažný autobus, že jazdíš časy s mínusom na konte, to nie je vysokopodlažný, že keď oškrieš bok, že "nič sa nestane, to sa vyklepe..." :-)) o nízkopodlažný autobus, a najmä Solaris, sa treba doslova starať ako o malé dieťa. Mal som možnosť videť udržiavany prešovský Solaris 12 II z roku 2003, aký je plne funkčný a vedľa neho Citelis 12M z roku 2004 v stave rozpadnutia. Nielenže treba v autobuse pozametať, poumývať, ale cez prestávky vyčistiť okná, svetlá, disky a tak podobne. Starať sa o palubnú dosku a jazdiť ako s nízkopodlažným autobusom, nie Ikarusom či Karosou. Na L93 by som to nedal, obával by som sa vniku predpubescentov, ktorý (ako Andy spomenul) si zvyšujú renomé medzi rovesníkmi písaním s hrubými fixkami po autobuse, alebo gravírovaním svojich pochmúrmych podpisov do skla. Na linke 78 by som sa obával vniku Vrakunských uličných detí, 21-tka, to sú tie časy, 50-tka tiež a 98-ku budú robiť Petržalčania a možno 3 poradia Trnávka. To musí byť celá linka o nízkopodlažnom vozidle.
Re #72603 LifeStar: "Kolego, to jste se pořádně spletl!"
Doplnok
Re #72600 SDX: Ty si myslíš, že na tie linky by to kapacitne a prevádzkovo stačilo? To nie je vysokopodlažný autobus, že jazdíš časy s mínusom na konte, to nie je vysokopodlažný, že keď oškrieš bok, že "nič sa nestane, to sa vyklepe..." :-)) o nízkopodlažný autobus, a najmä Solaris, sa treba doslova starať ako o malé dieťa. Mal som možnosť videť udržiavany prešovský Solaris 12 II z roku 2003, aký je plne funkčný a vedľa neho Citelis 12M z roku 2004 v stave rozpadnutia. Nielenže treba v autobuse pozametať, poumývať, ale cez prestávky vyčistiť okná, svetlá, disky a tak podobne. Starať sa o palubnú dosku a jazdiť ako s nízkopodlažným autobusom, nie Ikarusom či Karosou. Na L93 by som to nedal, obával by som sa vniku predpubescentov, ktorý (ako Andy spomenul) si zvyšujú renomé medzi rovesníkmi písaním s hrubými fixkami po autobuse, alebo gravírovaním svojich pochmúrmych podpisov do skla. Na linke 78 by som sa obával vniku Vrakunských uličných detí, 21-tka, to sú tie časy, 50-tka tiež a 98-ku budú robiť Petržalčania a možno 3 poradia Trnávka. To musí byť celá linka o nízkopodlažnom vozidle.
Beus
Svätá makrela...
Tak ešte raz a pomaly. To, čo som písal, som písal o úseku linky č. 39 od Trnavského mýta po Ostredky, ako si si to tam iste mal možnosť prečítať, a NIE o linke 61. Neviem ako si si k tomu pridal to, že by som posielal sóla na 61. Linky 61 sa týkal LEN prvý riadok, a keby si si to poriadnejšie prečítal, a porozmýšľal nad tým, tak to možno aj pochopíš. Nerozumiem, ako si môže niekto dávať dohromady to, že na L209 na ostredky BUDÚ stačiť krátke vozy, s tým, že linka 61 má byť vypravovaná trolejbusmi, samozrejme po svojej trase (a NIE po trase 39), a na ňu som samozrejme NIKDE vo svojich príspevkoch krátke vozy neposielal, a keby si si skutočne prečítal #72512, tak sa tam dočítaš, že na 61 by bolo treba kúpiť kĺbové trolejbusy.
Do I make myself clear?
Poriadne čítaj, a poriadne rozmýšľaj, a nedávaj mi do úst niečo, čo som nepovedal, svojím domýšľaním a spájaním nespojiteľného.
A pre tých, ktorí ešte stále nepochopili, už to tu NEBUDEM písať ďalší krát zasa to isté v modrozelenoružovom, ale čítajte si stále dookola to, čo som napísal, až kým to nepochopíte poriadne.
No comment.