Oprava
Re #72603 LifeStar: "Kolego, to jste se pořádně spletl!"
Doplnok
Re #72600 SDX: Ty si myslíš, že na tie linky by to kapacitne a prevádzkovo stačilo? To nie je vysokopodlažný autobus, že jazdíš časy s mínusom na konte, to nie je vysokopodlažný, že keď oškrieš bok, že "nič sa nestane, to sa vyklepe..." :-)) o nízkopodlažný autobus, a najmä Solaris, sa treba doslova starať ako o malé dieťa. Mal som možnosť videť udržiavany prešovský Solaris 12 II z roku 2003, aký je plne funkčný a vedľa neho Citelis 12M z roku 2004 v stave rozpadnutia. Nielenže treba v autobuse pozametať, poumývať, ale cez prestávky vyčistiť okná, svetlá, disky a tak podobne. Starať sa o palubnú dosku a jazdiť ako s nízkopodlažným autobusom, nie Ikarusom či Karosou. Na L93 by som to nedal, obával by som sa vniku predpubescentov, ktorý (ako Andy spomenul) si zvyšujú renomé medzi rovesníkmi písaním s hrubými fixkami po autobuse, alebo gravírovaním svojich pochmúrmych podpisov do skla. Na linke 78 by som sa obával vniku Vrakunských uličných detí, 21-tka, to sú tie časy, 50-tka tiež a 98-ku budú robiť Petržalčania a možno 3 poradia Trnávka. To musí byť celá linka o nízkopodlažnom vozidle.
Re #72603 LifeStar: "Kolego, to jste se pořádně spletl!"
Doplnok
Re #72600 SDX: Ty si myslíš, že na tie linky by to kapacitne a prevádzkovo stačilo? To nie je vysokopodlažný autobus, že jazdíš časy s mínusom na konte, to nie je vysokopodlažný, že keď oškrieš bok, že "nič sa nestane, to sa vyklepe..." :-)) o nízkopodlažný autobus, a najmä Solaris, sa treba doslova starať ako o malé dieťa. Mal som možnosť videť udržiavany prešovský Solaris 12 II z roku 2003, aký je plne funkčný a vedľa neho Citelis 12M z roku 2004 v stave rozpadnutia. Nielenže treba v autobuse pozametať, poumývať, ale cez prestávky vyčistiť okná, svetlá, disky a tak podobne. Starať sa o palubnú dosku a jazdiť ako s nízkopodlažným autobusom, nie Ikarusom či Karosou. Na L93 by som to nedal, obával by som sa vniku predpubescentov, ktorý (ako Andy spomenul) si zvyšujú renomé medzi rovesníkmi písaním s hrubými fixkami po autobuse, alebo gravírovaním svojich pochmúrmych podpisov do skla. Na linke 78 by som sa obával vniku Vrakunských uličných detí, 21-tka, to sú tie časy, 50-tka tiež a 98-ku budú robiť Petržalčania a možno 3 poradia Trnávka. To musí byť celá linka o nízkopodlažnom vozidle.
Valec