Reakcia na: KLF #72524:
Potom by sa to dalo spravit tak ze by sa ta trat vetvila - na letisko a k Avionu.. s tym ze na novej trati by sa okrem Avionu a letiska spravila este jedna zastavka, ktora by mala styri kolaje aby ju expresne linky z letiska mohli prejst bez zastavenia aj v pripade ze v nej stoji ina linka.
tr3mp
Treba si pozrieť Všeobecne záväzné nariadenie hlavného mesta SR Bratislavy č. 7/2005 (http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=76114), ktorým sa mení a dopĺňa všeobecne záväzné nariadenie hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy č. 2/1994, ktorým sa vyhlasuje záväzná časť aktualizácie územného plánu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, rok 1993, v znení neskorších predpisov.
Odporúčam najmä: Príloha 10: ZaD v dopravnom riešení - Ružinov (http://www.bratislava.sk/soubory/700000/2640650%5FPriloha%2D10.zip),
kde je graficky znázornené trasovanie električky na letisko (ako číslo 10 - územná rezerva nosného systému mestskej hromadnej dopravy).