Nuz, vynimka potvrdzuje pravidlo.. ale VACSINA ludi v Carltone su snoby.. navyse aj keby bolo spojenie Carlton - Hl.St take dolezite, podla toho mojho navrhu sa teoreticky da pouzit kombinacia 15 + 6...
Ja chodim do zahranicia dost casto, patri to medzi moje pracovne povinnosti.. ale ludia ktory sa ubytuvavaju v Carltone nie su ludia ktory chodia MHD.. si pozri tie ceny.. od 120 EUR (4200 sk).. a to je najnizsia suma.. a to je aj pre nemcurov dost..
Asi nechodis do zahranicia, lebo napr. taky Nemci, Francuzi maju dost penazi a ked dojdu na vylet do nejakej krajiny skoro vzdy vyuzivaju MHD aby co najviac spoznali krajinu.
Prepac ale kvoli 6 cudzincom nemoze existovat linka.. pristup do centra z Hl.St by podla mojho navrhu toho riesila 15 (zastavka Kapucinska).. ale aj tak pochybujem ze turista pride s batohmi na Hl.St, hodi ich do uschovne a ide do centra.. mam obavy ze vacsina ludi ma podobne blby zvyk ako ja, ze sa najprv ubytuje.. pre "jednodnovych" navstevnikov moze byt ta 15..
Pozeram ze je v tom trochu chaos.. este raz tie zmeny:
4 - zrusit
6 - ZST Nove Mesto - Vazovova - Obchodna - tunel - nabrezie - Jesenskeho - SNP - Obchodna - Vazovova - ZST Nove Mesto
nova linka (15) - Karlova Ves - tunel - Obchodna - Hlavna Stanica
13-ka by sa mohla zrusit..
Nebolo to o zachovani linkovania ale o zachovani 1 a 13 a tusim aj tu v diskusii sa niekto pytal ze kde chcu nabrat vozidla na 1, 6 aj 13, vsetci to vtedy pochopili tak ze nerusit 6. A myslim ze zdvojovanie 1 + 6 nie je az take velke ako pri 1+4 ktore spajaju tie iste radialy. Treba 4, alebo 1 zrusit (ale skor 4).. vypadok na Karloveskej by sa dal nahradit spojom KV - tunel - Hlavna Stanica a vypadok na nabrezi a Vajnorskej obnovenou 6-kou po trase ZST Nove Mesto - Trnavske - Vazovova - Obchodna - tunel - nabrezie - Jesenskeho - SNP - Obchodna - Vazovova - Trnavske - ZST Nove Mesto (nahrada za 4 - spoj z nabrezia na Vajnorsku a z Vajnorskej na nabrezie, do KV by sa jazdilo 1-kou)..
Re #71260 hoppusmark: ja osobne mam SPP rad a myslim ze na Sprinteroch by vyzeralo fajn
No vies ked sa pytali ze ci su za aktualne zachovanie liniek, no je to logicke ze ked tam jazdi 1 od Tesca tak ju nebude 6 zdvojovat, myslim si ze to kazdy tak pochopil takze by to dopadlo rovnako, to ze si to pochopil inak je tvoj problem.
Na taku koninu si dosiel kde? Docasne nepremavala kvoli vyluke!! Otazka jasne znela: "Súhlasili by ste so zachovaním trasy linky č. 1 (ŽST Nové Mesto - Dúbravka) aj po skončení výluky električiek na Obchodnej za predpokladu zachovania spojenia Hlavnej stanice a centra linkou 13?" (http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef3934252b2e21ea) Keby tam bolo napisane zrusenie 6-ky predpokladam ze by to dopadlo UPLNE inak
Re #71255 intony.sk: v com je lepsie? Lepsie je spojenie Vajnorskej a KV/Dubravky 1-kou cez tunel.. ale to sa dalo riesit aj zmenou 4.. jednoducho nove linkovanie ma vela chyb, DUPLICITA liniek, zbytocna 13-ka, ktora vozi 5 ludi vratane vodica a vzduch, neobsluha Jesenskeho v smere z nabrezia (ok, rano tam chodi 17, ale ta tam chodi len aby sa nepovedalo ze tam nic nejazdi...)
Re #71257 fefe18: to tu bolo uz davnejsie.. som zvedavy co im daju.. dufam ze nie Little Big City, to sa mi na ne nehodi... BA klasika sa mi tiez nehodi... no som zvedavy..
za dogmu to bolo vyhlasene prave preto, ze nikto to ani po dlhych diskusiach nedokazal spochybnit, alebo navrhnut nieco lepsie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami