Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
oprava #71201 SDX: ...a prave po pripadnom...
Reakcia na: intony.sk #71198:
Ja som nepovedal ze sa to neda 😉
Reakcia na: intony.sk #71198:
o useku Tomasikova - ZST Nove Mesto viem, len ma zaujimalo ci uz niekoho napadlo zatrolejovat vajnorsku... a preve po pripadnom vybudovani tohto useku by sa mohla zatrolejovat na useku Trnavske Myto - ZST Nove Mesto..

Re #71200 KLF: ako a komu by pomohlo ze by tam nejazdili 25Tr, ale 15Tr?
Reakcia na: yves #71199:
Zatrolejovat od Riviery po Patronku a pustit na DD 15tr ! To je riesenie.
Reakcia na: ufo #71195:
A konkrétne aký typ kľbových busov máš na mysli? Pretože predstava, ako sa plne naložený kľbový bus pachtí hore Dlhými dielmi je takmer z oblasti sci-fi ?
Reakcia na: SDX #71196:

To je len problém pre Bratislavu. Samozrejme, ze sa to da, ved krizovanie trolejbusu s vlakom je v Presove.

Uvazuje sa v buducnosti o trati po Tomasikovej od ZST Nove Mesto po Gagarinovu, neskor cez Prievoz, Slovnaft na Dolne hony.
Reakcia na: SDX #71192:
tu suhlasim s intonym ze je to hyckanie ludi... Paradoxne ze prave v dobe, ked je DPB proti subeznej jazde elektriciek a inych vozidiel vznikne tato linka.... a nemyslim si ze je to vina dpb...
ech uz len tu 101 obnovit...
Reakcia na: intony.sk #71193:
No, to som aj myslel ze by mohol byt problem..

Re #71195 ufo: Skus zohnat klbove busy navyse a potom mozno ano..

A neuvazuje sa o postaveni T-Busovej trate Trnavske Myto - Vajnorska - ZST Nove Mesto - ex IKEA (tam by sa to napojilo na sucasnu siet)?

A este jedna vec: kolko stoji 1km tbusovej trate (draty)?
Keby zatrolejovcali 61 v sucasnej trase, celkom jednoducho by sa vyriesilo priecestie "duobusmi", na ten prechod by stacil ten pomocny motor. Pred priecestim by dal dole tykadla a na zastavke za priecestim by len nahodil tykadla naspat na draty a slo by sa. ?

Na 133 treba klasicke klbove busy. Je rozumnejsie, ked ide bus chvilu pod dratmi ako trolejbus dlho mimo drotov. ? ? ?
Reakcia na: SDX #71192:
Tak najskôr zatrolejovať, ale aj tak si myslím, že je to trocha plytvanie...
Reakcia na: SDX #71189:
Má ísť v pokračovaní Bulharskej, po Galvaniho a Ivánskej na letisko.
Uvažuje sa aj o trati v trase 39, po Trnavskej a Vrakunskej ceste na Súhvezdnú. Križovanie vlakového, tobôž "škodlivého" reťazovhového vedenia trolejbusovým by bolo "príliš zložité"... ?
Reakcia na: intony.sk #71191:
Ten diesel-agregat nie je dobry to netvrdim, potrebovalo by to zatrolejovat a potom by to bolo super.
Reakcia na: SDX #71188:
Ja cestujem každé pracovné ráno električkou pod Nový most a nie 133. Raz som tým šiel a už nechcem. Až mi bolo zle a zároveň smutno ako sa ten dieslový agregát namáhal, ktorý ani nie je určený na takúto premávku. Je to len hýčkanie ľudí...
Co sa tyka davno uvazovanej trate na Letisko, kade ma viest? Ma ist ako 61, okolo SADky a cintorina alebo to ma ist po trase 204 a 205 a na zastavke Bulharska sa to potom odpoji? Myslim ze lepsie by bolo aby to islo ako 61, ale zas ta druha varianta by asi bola lacnejsia.
Reakcia na: intony.sk #71186:
133 nie je kolosalna debilina. Aspon kym je rychlejsia ako elektricky (co je) a kym neexistuje rozumny prestup pod Novym mostom eliny-busy.
Reakcia na: Mike #71015:
Hlavne už dávno mala byť trolejová odbočka z a na Hlavnú stanicu...
Reakcia na: SDX #71013:
133 je kolosálna debilina. Pýtať sa ľudí to je tak na "haha". Však môžem zaviesť linku od Technopolu na Trnávku. Z Kopčan do Karlovky a ľudia potom tiež povedia, že nezrušiť...
Heh 😃 vcera vecer idem do mesta z koopeerativy a dojde mi tam tento historicak 😃 normalne na poradi 🙂 ale dobre sa s nim islo 🙂
inak bola by to skvela akcia ak by to tak premavalo bezne.. 🙂
Velmi som dnes chcel zazit rozlucku s Jankom Vrskom, ale zial moja paralelna sluzba mi to nedovolila. Beus mi raz povedal, ze je to ziva legenda a tak som ho aj bral. Je to clovek, pred ktorym som mal vzdy velku uctu. Mal som tu cest sa s nim niekolkokrat porozpravat ako o jeho sukromnom zivote, tak aj profesnom v DP. Musim povedat, ze ma moj velky obdiv nielen ako vodic elektricky, ale hlavne ako clovek. Mal som ho svojim sposobom velmi rad a bude mi velmi chybat.

Takze Janko - prajem Vam vela stastia do dalsieho zivota !

? ? ? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.