Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SDX #69170:
Myslím si, že keby im DPB refundoval náklady (ako pri tej 155), nemusel by to byť problém.
Ta 24tr odisla predpokladam do Presova, hej ?
Podľa jednej nemenovanej konkurenčnej stránky o MHD prišla do Bratislavy na trajleri (inom) aj nová skriňa T3 - určená pre 7706.
Reakcia na: drink #69184:
Prečo tak veľa? 2,5 eura by stačilo
Tak ma napadlo: Nemohli by súčasné automaty na lístky akceptovať už teraz aj EURO? Viem, že by mohol byť problém s meniacim sa kurzom, ale keby boli ceny pevne stanovené v EUR? Napríklad 24 hodinový lístok za 3 EUR.
Nemá nikto info o tých autobusoch pre SNV ?
Ike: asi sa tu ťažko orientujem, keď mi unikajú takéto informácie... ? btw: tie sa môžu zmazať, už viem čo som odfotil... ?
:: sorry, ten odkaz nefunguje, ? ale zatiaľ sa dá pozrieť sem:

> http://www.dialnice.info/album.php
:: tu je fotka toho (nového) trolejbusu, ktorý včera naložili na žst. Filiálka v BA; má to asi 700 kBy...

:: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1802
Reakcia na: TeBeCe #69176:
Jj, celkom ma to potesilo.. celkom haluz ze pred tyzdnom som nad tym na Obchodnej v rade premyslal a hla, oni to spravia 😃
Vie mi niekto odpovedať ?
podla najnovsich BN bude od I/2007 DPB predavat elektricenky aj cez internet ?
Počul som že zajtra sa majú z DPB presunúť nejaké autobusy do Spišskej N. Vsi natrvalo neviete o ake busy sa jedná ?
Reakcia na: zizi #69173:

Kontakt na sťažnosti nájdeš v časti Kontakty - Sšažnosti na MHD, konkrétne http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2934332f2e3a213433ef2b33ef2f262e29
Prečo musím na spoj 83 stále toľko čakať ?
Z Petržalky sme išli okolo 18,00 v nedeľu ( Jungmanova ), ledva sme sa napchali na posledný schodík. Ešte aj cez víkend sa musíme tlačiť ako také ho.. ?
V nedeľu večer od 18,59 do 19,23 zo Zocjhovej do Petržalky nešla žiadna 83. Viete si predstaviť ako to v nej potom vyzaralo ?
V týždni bežne na zastávke Dvory v smere do Petržalky čakám aj 12 minút, a potom sa ledva natlačím.
Vie mi niekto poradiť, kam sa takéto pripomienky posielajú ( myslím kompetentné miesta) ?
Vďaka.
Ike: o mestských vlakoch sa uvažovalo dávnejšie a aj s vybudovaním nových zastávok (Ružinov, Petržalka atď...) možno sa o tom bude opäť viac uvažovať ak sa rozbehne integrovaná doprava...

:: o tej úzkorozchodnej trati z Devínsjkej do Devína by sa kde dalo viac dozvedieť??
Reakcia na: Nick #69166:
na margo DNV... je tu viacero faktorov, preco su vlakove linky az tak nevyuzivane. No medzi najhlavnejsi a azda najrozhodujucejsi patri nedostupnost stanice...

ZST DNV je v oblasti, kde ju ma v pesej dostupnosti (dajme tomu 10 minut) maximalne, a to mozno prehanam, 2000 obyvatelov... vzhladom na to ze DNV ma 16 599 je to zalostne malo...

Ono ale medzi zaujimavosti patri, ze kedysi existovala zastavka "Devinska Nova Ves-zastavka" v mieste medzi zeleznicnym nadjazdom nad Eisnerovou ulicou a Presskamom... Neviem pre ju zrusili... v sucasnosti by nebolo odveci vybudovat podobnu zastavku priamo na nadjazde... viem ze z hladiska technickeho by to bol mensi problem /navestidla, vyhybky/, no myslim si ze aby nastupovanie ludi nebranilo prejazdu rychlikov, dala by sa vyuzit tretia (velmi malo vyuzivana) kolaj vlecky do preskamu...

Co ma vsak mrzi je, ze pred 2 svetovou vojnov existovala trat (dokonca uzkorozchodna) z ZST DNV cez obec, popri rieke Morava az do Devina... myslim si ze nebyt vystavby zeleznej opony a komunikacii pre pohranicnu straz (ostnaty plot, chodnik - dnes cyklisticky) tak by tam ta trat bola dodnes... skoda, ak by sa tato trat prerobila (vyhybky a signalizacia + pridalo by sa vedenie), mohli by tadialto chodit elektricka, ktora by pokryvala este vacsiu cast obce ako linka 28... teda by bola vyuzivana... no riziko by bolo v tom, ci by bola naozaj vyuzivana, ci by sa tu oplatilo stavat parovu trat, alebo len vyhybne na zastavkach (tak ako eliny v T.Tepliciach, ci v Szegede)
Reakcia na: Nick #69169:
O tom viem, tu: #69167 som pisal o tom ze su problemy s vozidlami a tak.. ono dalo by sa to robit aj na zaklade dohody so ZSSK, ako pri 155 🙂 otazka je ci by na to ZSSK pristupila, kedze v tomto pripade by islo o priamu konkurenciu...
:: SDX:: mestská vlaková doprava...

- DPB by musel mať oprávnenie na podnikanie v železničnej doprave, zrejme je na to nejaká licencia, ktorú vydáva dráhový úrad - !teraz sa to inak volá!
- DPB by musel mať vhodné koľajové vozidlá - elektrické súpravy, motorové súpravy - tie by mohli až do Stupavy na Deň zelá ? ale to tiež nie je lacný špás...
- DPB by musel platiť ŽSR poplatok za použitie ŽDC a to nie je tiež málo, aj linka 155 premáva tak, že ŽSR tento poplatok neúčtuje a vlak resp. motorový vozeň 810 prevádzkuje ZSSK, ktorej DPB asi refunduje náklady...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.