Hej, prosím, takto formulované to beriem. Len prosím rešpektovať, že tvoj postoj nie je väčšinový a že zmieňované budovy sú prikladmi kvalitnej architektúry svojho obdobia a že 70. roky 20. storočia budú o pár rokov vnímané ako rovnako cenné ako nejaký barok či funkcionalizmus.
Nádherné fotky tých starých trolejbusov!! Si pamätám, keď som bol malý, koncom osemdesiatych a začiatkom deväťdesiatych rokov, ešte chodili prevažne "červenky", a nemal som ich vtedy rád, vždy som chcel, aby prišla "bielka" (rozumej 14 Tr). Jak mi je teraz za nimi ľúto!
By ma zaujímalo, koľko existuje dnes zachovaných vozidiel Škoda 8 Tr / 9 Tr, okrem tých dvoch v BA? Sú aj inde okrem SR a ČR?
Da. A co bude rekonstruovat ? Pride do DP, vypyta si dva Sanosy si prosime a jedmu SM11, vezme si ich v taske, zrekonstruuje a po mesiaci vrati ? Ci ako si to predstavujes ? Mas s tym skusenost ? Mas peniaze na celu rekonstrukciu ? ?
Chapem Tvoje nadsenie, aj ja by som bol najradsej, keby historicaky boli VSETKY zrekonstruovane, ale my s tym nijak nepohneme. Ved robi sa... pomaly, ale robi.
No pochybujem. Ale také krásne trolejbusy ako Sanosy by bolo škoda len tak nechať zhniť. Ale si mýslím, že všetky historické vozidlá je nutné opraviť. Ako príklad: #8005, 4079, Škoda 706 RO...
Čo je na Kyjeve zhnitého? Mimochodom, nechcel by si zbúrať napríklad aj Dóm alebo kalvínsky kostol alebo, čo ja viem, Živnobanku (Novú Scénu)? Veď tam všade by sa dali postaviť "pekné nové" bizniscentrá ? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy