Jeej pekne foteky tej reko 9tr ? a na dvoch som si v poadi vsimol nejaku vyzera to ako 14TrM Ale je to nejak cerveno-biele.. to bude LBC nater abo nieco uplne ine.. bo ta biela sa mi tam celkom nezda.. aj ked to je mozno este nejaka zakladna farba.. tazko z fotky povedat.. Tak ak niekto viete viac dajte vediet bo som zvedavy diky:)
dobre ale autobusy aj tak potrebudjes. Su dozivajuce Ikarusy 280, 283 okolo 30 ks?ktore onedlho budu oddtavené, s niecim ich musia nahradit. to by bolo dobre riesenie.. no najideálnejsie by bolo kupit nove klbove autobusy, to vieme.
napadlo ma, co by sa talo, keby DPB kupoval niekde B741 a zmodernizoval ich v Zline na CNG? ziskal by da sa povedat nove autobusy za dobru cenu. co vy na to? ved ajtak trpi nedostatkom klbovych vozidiel
No napríklad mne osobne na veku budov a období kedy boli postavené moc nezáleží, a často idem radšej okolo pekného nového biznis centra ako zhnitého Kyjeva, ktorý má veľkú hodnotu len vďaka tomu, že stojí už 40 rokov.
ako ja beriem, ze by to stalo cca 8 mozno az 10 miliard, ale by to vyriesilo problem na minalne 20 mozno az 30 rokov.
lebo jedna z vyhod elektricky v BA je, ze na radialach je z velkej casti vo vlastnom koridore.
navyse by sa od kamenneho dalo z velkej casti stavat systemom hlbenych tunelov (ano je problem budova na rajskej oproti kyjevu kde je toyota, a potom budovy okolo 29. augusta/dobrovskeho.
ale podla mna by sa to dalo. a aj ked sommelier hovori ze to vela nevyriesi, ja si myslim opak.
v com ma pravdu od sucheho myta po kamenne sa to nebude dat uzavriet.
Napr. Tatra centrum. Mne ide skôr o to, že sa mi tam páči, a myslím, že sa aj do srdca centra mesta viac hodí budova zo 60. - 70. rokov typu TESCO I. ako presklené centrum. Ale keďže nie som architekt, ber to ako môj osobný názor. A zároveň ma štve ten princíp, že nejaky investor si povie, tu postavím mrakodrap, magistrát pätolízačsky spraví rozhodnutia a povolenia a stavia sa. A názor ľudí skoro nikdy nikoho nezaujíma.
S tým by som si dovolil veľmi zásadným spôsobom nesúhlasiť. Mimochodom, mal by som kontrolnú otázku. Ako sa ti páči Hundertwasser-Krawina-Haus vo Viedni, Tančící dům v Prahe, vysielač Ještěd, kostol Nejsvětějšího Srdce Páně v Prahe?
K tomu sa radšej nebudem vyjadrovať, lebo by to nebolo objektívne. Nemám totiž rád vozidlá na báze SlintyHnusu/Shitelisu. A výzbroj od Škodovky podľa vyjadrení odborníkov tiež nie je ideálna a trojpólový motor s prídavnou prevodovkou tiež nie je lepší ako šesťpólový. Soplaris nie je zlý, ale radšej ako s výzbrojou Cegelec (ktorá nakoniec ani nebola pôvodne určená pre trolejbusy) by som ho videl s GANZ-om. A nakoniec, ako známy priaznivec SOR-ov, by som najviac uvítal NB 18. A hlavne - klobásy treba kupovať, toto mesto má potenciál na uživenie sa dvojnásobného počtu klobás, než chudobných 35.
Tak síce je pravda, že to nie sú nijaké skvosty, no zdá sa mi to lepšie ako ďaľšie bizniscentrum, či čo to má byť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aquila
lebo jedna z vyhod elektricky v BA je, ze na radialach je z velkej casti vo vlastnom koridore.
navyse by sa od kamenneho dalo z velkej casti stavat systemom hlbenych tunelov (ano je problem budova na rajskej oproti kyjevu kde je toyota, a potom budovy okolo 29. augusta/dobrovskeho.
ale podla mna by sa to dalo. a aj ked sommelier hovori ze to vela nevyriesi, ja si myslim opak.
v com ma pravdu od sucheho myta po kamenne sa to nebude dat uzavriet.