Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #67957:
Prave som si pozrel dozadu tvoje prispevky... ty si tu mal konflikt skoro s kazdym. Ze neviem argumentovat - Ok - tvoj nazor. Zvyknem sa s ludmi bavit na urovni na akej ich mam. ? ?
Reakcia na: Ike #67952:

Ja netrdim, ze stavby ako apollo, sitiny, einsteinova nemali stat, ale mali by byt podla mna trhovo spoplatnene. Mohli sa trebars aj stavat zo sukromnych zdrojov. V NY je napriklad tunel medzi Manhattanom a Staten Island spoplatneny a ziskovi (splaca si svoje naklady na stavbu) - a je to jedna z mala naozaj 8 prudovej cesty, ostatne, vacsina je uzke 4 prudove (2 v jednom smere) na Manhattane...
Reakcia na: Ike #67952:

1. Podla mna by sa kazdy mal podielat na plateni si svojho pohybu, aj vo svojom meste - aspon ciastocne. Najma IAD uzivatelia by si mali platit svoj pohyb - sluzba vyuzitie cesty je ako cokolvek ine - mala by sa podla mna spoplatnit - a jednoducho trh hovori - ze ked dopyt prevysuje ponuku (co je jednoznacne dopravna zapcha - jednoducho dopyt po pouziti cesty je vyssi ako ponuka a moznost cesty...), treba zvysit cenu - treba sa spravat trhovo - rady v masiarstvach uz tiez niesu - dopravne zapchy su tiez len prejav toho ze nie je absolutne ziadny trh v oblasti dopravy - vyuzivania ciest - uznavam, ze tvorit zapchy nie je rozumne - tak treba ist na to inak - treba spoplatnit - spravat sa trhovo - a zaroven spravodlivo - ked nieco vyuzivam, musim si zaplatit: predstavujem si to tak, ze napriklad poplatok za prejazd uzlom Patronka 20 korun, uzol Sancova-Prazska 20 korun, Racianske myto 20 korun najma v dopravnej spicne, autobus by samozrejme zaplatil napriklad 2-3 krat tolko, kedze zabera miesto tak 2-3 aut... - samozrejme cena by sa odvijala cisto trhovo - teda od dopytu, ponuky a zisk by isiel na zvysovanie ponuky - investicie do ciest... technologie uz davno su vymyslene, pri velkosti nasich evidencnych cisel by urcite vpohode fungovalo aj elektronicke rozpoznanie EC, nemuseli by byt ziadne cipy...
3a - tvdis ze rozsirenie ciest nie je mozne a v 5 tvrdis, ze v NY tiez nie je kde stavat cesty - tak predsa je NIECO SPOLOCNE. New York je najvacie mesto krajiny USA a zaroven najvacsia vynimka, v NY nema auto vacsina ludi, nebudem predsa spajat NY so zvyskom USA, NY je svetla vynimka a mozno aj dobry vzor pre nas - ze v trhovom prostredi sa moze darit MHD a dokonca dari (inak metro v NY bolo zalozene sukromnou firmou a prosperovalo...)
3b vymozitelnost prava ide, mne je jasne, ze v Rusku je to asi este horsie ako u nas... ale v USA sa do bus pruhu alebo carpool pruhu neodvazi nikto kto je sam v aute, a ani tam nestoja policajti - len postih je 2 tyzdne verejnoprospesnych prac, pokuta $5000, a zobratie vodicaka a podmienecne odsudenie. Vsetko ide - bud prisnym postihom ktory staci raz za cas, alebo napriklad kamerou a automatickym postihom kazdeho...
Reakcia na: KLF #67950:
asi sa naozaj musíš niekým oháňať. Vieš, ono ty si nikdy nebol schopný argumentovať. Nie každý to nadanie má. Uznávam. Momentálne po tom všetkom tu nie je vhodná doba na to, aby som sa ja s Tebou stretol, pretože na to nevidím najmenší dôvod...
#67798
#65096
a príspevky typu smrť tvojej rodine a podobne boli z tohto fóra vymazané.
Pozdravujem ťa a máš môj obdiv.
Reakcia na: Sommelier #67944:
Vražda je môj vzdialený príbuzný, preto ho poznám, ale mňa hlavne fascinuje to meno v spojitosti s profesiou - nomen omen ? .
Reakcia na: KLF #67855:
zápchy sú tam kôli prejazdu križovatkou s Bajkalskou. A tam Ti ďalšie pruhy nepomôžu - pretože v tomto mieste nie je problém s ich počtom v strednej časti - ale na okrajoch. Momotina č. 3.
Reakcia na: Mike #67823:
prvý odstavec - písal som aj ja a môžem s Tebou súhlasiť.
Druhý odstavec... Tak, ešte som za celý svoj život nepočul o spoločnosti, ktorá by v extrémne krátkej dobe vymenila celé vedenie - aj stredno úrovňový management.
Vieš čo by to znamenalo ? Uvedom si následky svojich myšlienok, keď ich prevedieš do reality.
A opäť - asi aj ty disponuješ predstavou, že 200 odborne vzdelaných a skúsených ľudí v oblastiach súvisiacich s dopravou nájdeš skandovať pred Olejkárskou "My Chceme prácu !!!"
Reakcia na: S499.1023 #67941:
Perspektivne by sa tam mozno 3 pruh ujal. Alebo mozno uz tolko tu spominany BUS pruh ? Vsimni si, ze na Trnavskej je kusok BUS pruh. Tam to je 3-prudove. No ale ten stredovy pas je tam zbytocny. Za komancov tam aspon pekne tulipany rastli... 🙂
Snad raz ta elektricka...
Reakcia na: eripmav #67940:
Naco sa rozsirovala Prazska v 1972, naco sa vobec stavali dialnice, a vobec, naco nieco take ako mosty... to mesto nepotrebuje...
vidis vsetko prilis cierno-bielo...
Ja cestujem autobusom aj autom, podla prilezitosti... do akej skupiny ma zaradis? medzi MHD alebo IAD? udaj 40% a 60% je relativny...

k tvojim bodom (aby si chapal, chcem diskutovat, nie sa hadat)
1. Neviem preco by si kazdy obyvatel mal platit pohyb po svojom meste, taku blbost som v ziadnom meste nevidel. Londyn je iny pripad, je tu velke mnozstvo aut, necistot a ine riesenie neexistuje... U nas nic take daleko nehrozi
2. Hlavne tahy v meste by mali byt dvojprudove, pre osobne auta... BUS pruh na dvojprudovej ceste, ktora byva permanentne zapchata je luxus, vodici by sa pozabijali, zapchy by boli nechcem vediet pokial, az von z mesta.
prepac pristup "nech stoja v kolonach aspon zistia ze mhd je lepsia" mi pride ako naschval tvorenie kolon...
3.a) rozsirenie ciest ti je prd platne na miestach, kde to jednoducho nejde
b)su miesta na ktorych by policajt nemohol stat, a ak by tam stal, zdrziaval by MHD rovnako ako keby to bol univerzalny pruh
4. To si toho vela neprecestoval... To sa porusuje aj inde, a podla mna v extremnom pripade, keby na semafory na Racianskom Myte boli zapchy po Zohor (trosku prehanam, dobre) by som sa nikomu necudoval keby sa pchal do krizovatky... zial soferi su aj hovada
5. v NY nestavaju stavby, lebo NIE JE KDE... za prve, za druhe nie je preco, kedze vsade vedie metro... a porovnavat najvacsie mesto krajiny, kde ma kazdy clovek dve auta a ktora nepodpisala Kjotsky protokol sa mi nezda velmi adekvatne
6.Je na dobrej urovni, ako sa to vezme...
-Keby sa napostavil most apollo, nemohlo by sa uvazovat nad vycistenim Stareho mosta od IAD,
-Keby nebol most Sitiny, kamiony nadalej devastuju ulice Bratislavy, zaroven by to bola hovadska vizitka hlavneho mesta statu EU, ze nema ani poriadny prietah (o obchvate nehovoriac) a Dialnica tam usti medzi domy.
- Dialnica Einsteinova - to iste co Sitiny... Ty si nechodil 4 roky do skoly vedla Einsteinovej ked tam nebola dialnica... Kamiony jazdili pod oknami, steny praskali, nebolo pocut profku... nehovoriac o tom aky nebezpecny bol prechod od zastavky pri Inchebe ku skole... takze tolko ti poviem...
Vraviet ze tieto stavby su zbytocne - to je nevzdelanost...
Reakcia na: Mike #67822:
ale to je 10 smradľavých rokov ! Ako niekto môže takéto situácie porovnávať ? A za sociku bolo čo ? A za prvej republiky sa zastával kto koho ?!?
A mrsknúť to na hlavu jednej osobe je skutočne populisticky krátkozraké a chudácke. A najmä kontraproduktívne. Prstom ukazujú chudáci a ľudia, ktorí sú nesamostatní, neschopní prijať vlastnú zodpovednosť.
Reakcia na: Sommelier #67947:
Aj bych ti vedel normalne odpovedat na tvoje otazky a protiargumentovat, ale neurobim to. Po poslednej vymene nazorov mi dosli 4 (styri) mailu tu od ludi co sa pozname, ze ty si daky nie kompletny. V tom zmysle.
Takze bud vyjdes z anonymity (mne je jedno ci ochutnavas vina v cesku, ci co robis) a rozdame si to slovne, alebo serem na teba. Fakt mi to bolo poradene aj od cloveka co tu ma do tohoto co povedat, takze poslucham.
Reakcia na: S499.1023 #67943:
Tento je ešte lepší: http://360.yahoo.com/profile-MblGWWQiequseqWFyLvcnEFojIOlrg--?cq=1

Za zmienku stojí veta "Tu nájdete neskôr moje múdre myšlienky :-)", po jej napísaní už nič nepribudlo.
Reakcia na: Ike #67819:
...ale v tom zozname, čo treba a čo sa robiť nemá by si mohol pokračovať do nekonečna. Začnime u seba a hneď na to u malých, škôlkarov a školopovinných detí.
Reakcia na: KLF #67811:
sa stále musíš niekým a niečím oháňať ?
Kvalitné predstavy. Tento tvoj názor, že jeden človek je schopný zmeniť celú spoločnosť je momotinou číslo 2 (a začínam Ti ich počítať).
Kde zoberieš za stávajúcich platobných podmienok a súčasnej imigračnej politiky SR kvalitnejších ľudí ? Pri dlhodobo klesajúcej nezamestnanosti ? Koľko ľudí z východného bloku dostalo v DPB robotu ?
Ak zoženie peniaze, kde zoženie ľudí ? Kapacity, vzdelaných, skúsených, ľudí čo chcú ?
Budú pršať ?
Premena je dlhodobý proces, plný súvislostí a nikto neverí na zázraky a niekto nevie čarovať.
A o tom to je, že sa ty dokážeš osoptiť na 2 osoby.
Reakcia na: eripmav #67940:
Zase pozor s tým ospevovaním New Yorku. Autobusová doprava ja tam katastrofálna, síce hustá sieť, ale hrozne sa to vlečie, zastávky sú niekedy na každom bloku, vyhradené pruhy sú len občas (pričom mohli by byť všade, ulice sú široké), a hlavne nastupuje sa len cez predné dvere, a každý si musí pri vodičovi buď skontrolovať alebo kúpiť lístok!! To posledné je ale problém skoro všade v USA... Môžem dosvedčiť na základe osobnej skúsenosti, že jazda autobusom v New Yorku je niečo dosť frustrujúce.
Reakcia na: S499.1023 #67943:
Však ja nič proti nemu. Ale takto si vymýšľať, podľa mňa je to žena... ? ❤
Reakcia na: S499.1023 #67895:
Vražda je veľká kapacita ☺
Reakcia na: tomas1 #67939:
Zobrazovanie mailu si vypol preto, lebo je to MLAMODYJ, ktorý sa hanbí, že je MLAMODYJ. Stačí si prehnať slovo "samuliak" Googlom a vylezú veľmo zaujímavé výstupy. Najviac sa mi páčila na DF "fony.sk" táto reakcia: hehpán samuliak má asi nejaké skryté poslanie.. lebo ak nie, tak potom jeho príspevkom či tu alebo na fóre vôbec nerozumiem:).
Inak má ešte hodnotnejš blog tu: http://samuliak.blog.sk/
? ? ? .
Reakcia na: samuliak #67910:
Počuj Hedvigo, sa pozri na svoje príspevky trochu dozadu, odtiaľ Tvoj majlík nezmizol. ? ? ?
Reakcia na: KLF #67930:
To je jasné. Ale v okamihu, keď tam pridáš jazdný pruh na úkor stredového pásu, už v živote tam električku nedostaneš. Na Trnavskej je dosť miesta na rozšírenie o tretí pruh z vonkajšej strany, okrem toho to IMHO po otvorení diaľnice nie je potrebné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.