Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes som siel L17 a tak ma napadlo..nemala uz chodit cez SNP , ved DPB argumentoval ,ze cez Jesenskeho chodi len preto ,ze je manualna vymena hore na SNP resp. zla vymena na Kapucinskej , obe sa vymenili dala sa nova trat a L17 stale chodi cez Jesenskeho ?
Re: Bus pruh na Molecovej
Dlhé Diely nepoznám, ale pokiaľ sú dole kopcom na Molecovej dva pruhy, a sú tam zápchy, tak ten vyhradený BUS pruh sa tam mal urobiť hneď po otvorení novej trasy 33.
Pokiaľ tam mimo špičky nie sú zápchy (t.j. "duobusy" by prešli na jednu semafórovú vlnu aj bez vyhradeného BUS pruhu), tak by sa BUS pruh mohol časovo vymedziť.
Reakcia na: tomas1 #67369:
Takže všetcia budú používať jeden digitálny kľúč a bezpečnostné skompromitovanie jedného dopravcu sa bude rovnať kompromitácii dopravcov všetkých? Šikovné... ?
Reakcia na: Sommelier #67348:
Ten tretí bod je ale hudbou veľmi ďalekej budúcnosti.
Reakcia na: S499.1023 #67354:
Som Bratislavčan, už do narodenia v roku 1985. ?
Reakcia na: tomas1 #67368:
... u všetkých dopravcov.
offtopic ifo :: EM-test v dohľadnej dobe pripravuje spolu so sadkami skompatibilnenie čipových kariet tak, aby mohlo byť platené jednou kartou vo všetkých autobusoch. ?
Reakcia na: Cpp5 #67358:
Jeeeej, ta prva fotka, to je krasa! Kde su tie casy ?
Reakcia na: Ike #67346:
Tak mohol aj nemohol... Vtedy urcite nepremavalo tolko aut ako dnes (o tom netreba urcite polemizovat ? ). Dnes je cele mesto doslova udusene autami, radsej si ani nechcem predstavit, co by narobili tie priecestia s premavkou (na Steinerke aj krizovanie s elektrickami... ? ) Trat by jednoznacne musela ist v tomto useku pod zem a potom ju tahat z priekopy na most - no, to by chcelo na taketo stupanie velmi dlhy usek a obavam sa, ze na to nie je dost miesta. Na mieste dnesnej autobusovej stanice boli tusim kasarne ci co, ale to je jedno, skratka o stanici sa tam ani nesnivalo, AS bola pri Avione. Dnes uz by sa to v takej podobe urcite nedalo prevadzkovat. A tak bola trat do Petrzalky vybudovana okolo Ruzinova, urcite aj vzhladom k neskorsej obsluhe Slovnaftu. Je vsak pravda, ze ta povodna trasa bola vyhodna. Len nebyt tych priecesti...
Dopravný podnik by potreboval miliardu ročne na údržbu a nákup svojich vozidiel http://www.bratislavskenoviny.sk/noviny.php?Id=1&readId=4025
Výstavba trate električky do Petržalky je opäť reálnejšia http://www.bratislavskenoviny.sk/index.php?readId=4010
No v tej knihe, ktorú som uviedol je dosť chýb, takže je možné, že toto je ďaľšia chyba.
Zastavka Slovany fyzicky neexistuje, iba nasupiste, stara stanicna budova uz bola davno asanovana zo dovodv vystavby noveho arealu Figara.
Reakcia na: Cpp5 #67358:
Oprava: na Karadžičovej
Reakcia na: S499.1023 #67356:
existuje existuje... ale pozri sa kde mas stanice... obe su viac menej odveci... islo mi o to, ze by to bol komplexny system, tarifa mhd, linkovy system... a to je jedno ze by sa muselo podhrabavat, popripade nadjazdovat... islo mi o tie koridory... To ze sa s Nivami neuvazovalo som nevedel... ale aj tak si myslim ze by to bol dobry prestupny uzol keby boli obe stanice de facto v jednej
Reakcia na: Ike #67346:
Dnes linka Bratislava-Pezinok vlakom nie je??? Mimochodom, keď boli Nivy, tak nebola ASMN, Slovany sa to nevolalo, zastávka BA-Slovany dodnes existuje, je medzi Riazanskou a Jarošovou. Priecestná signalizácia úrovňových krížení na Malinovského (Šancovej), Steinerovej (Krížnej) a Mlynských Nivách spôsoboval kolpasy gumokolnej dopravy vrátane MHD, takže by sa to aj tak musel zahrabať alebo podhrabať atď.
Reakcia na: Sommelier #67347:
To vieš, na stavadle sa zase oslavovalo ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.