Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #67298:
No pokiaľ ja viem, tak pôvodne sa mala zatrolejovať, potom prišla sťažnosť, tak sa od zatrolejovania definitívne upustilo.
Reakcia na: Cpp5 #67325:
A, B, C, D je kvôli tomu, keď sú výhybky blízko seba, aby sa neprehodili všetky, ale aby sa dala odlíšiť len tá ktorú chceš. Čísla výhybiek sú niečo iné, sú aj pri trolejbusových aj pri električkových, ale s A, B, C, D nemajú nič spoločné..
Reakcia na: d3k0 #67307:
okrem toho samozrejme ilustracna fotka nie je z Polianok, ani z Bratislavy, ba ani od autora blogu ... ?
Reakcia na: tr3mp #67326:
Ináč, ak sme pri tom územnom pláne, tak sa opýtam: Plánuje sa ešte predĺženie električkových tratí do DNV a k ŽST Vajnory. Ak áno, kedy asi? Dobre, viem, že už aj to bude veľkým úspechom a pokrokom, ak sa vybuduje petržalská električka. ?
Reakcia na: Peon #67319:

1. ad Andy: aj na elektrinu, akurát by si ju museli samé vyrábať, alebo mať akumulátory, alebo by sa taká laminátka musela na Predmestí poriadne rozbehnúť ?
Alebo by to šlo aj na paru ...

2. Áno, načo by bola stanica, na ktorú by vlaky nepremávali? 😉
Ale vážne: vlaky sem premávali od 27.9.1840, osobná doprava bola zastavená v roku 1985 (?).

3. Vzhľadom na to, že nejaké naozaj obsažné materiály o konkrétnych oficiálnych cieľoch BID neexistujú, tak ťažko povedať.
Reakcia na: Cpp5 #67324:
Tá mapa rozvoja električiek je kreslená na základe textovej časti jedného variantu konceptu územného plánu. V súčasnosti sme už vo fáze schvaľovaniu návrhu ÚP a tam už návrh na zrušenie trate na Hlavnú stanicu nie je.

Podľa pôvodnej koncepcie (tak zo 70. rokov) je vlastne trať po Štefaničovej a I. Karvaša len preložkou pôvodnej trate po Štefánikovej ulici, ktorá sa prelínala s trasou metra. Škoda, že sa táto výstavba neoneskorila o 12-15 rokov, mohli sme mať zachovanú za súčasných podmienok lepšiu trať po Štefánikovej. ?
Už som si dávno všimol, že pri električkových výhybkách pod svetelným označníkom, ktorý ukazuje nastavený smer, býva nejaké číslo. Dobre si myslím, že je to číslo výhybky?
V prípade trolejbusových výhybiek tam bývajú písmená A, B alebo C. Čo to znamenajú?
Reakcia na: samuliak #67323:
Asi ten úsek by naozaj nebolo treba zrušiť. Ale to nemusíme riešiť, pretože metro tu v blízkej budúcnosti nebude.
Reakcia na: Cpp5 #67322:
ale aj keby bolo metro, tak je blbost aby eliny nesli na Hl.St., nie?
Reakcia na: samuliak #67321:
Vtedy sa ešte rátalo s tým, že sa vybuduje metro. ? Linka B by mala premávať medzi Petržalkou a Ružinovom cez Hlavnú stanicu.
Trochu nerozumiem planu rozvoja el. dopravy do roku 2030: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=392b232932342b252c25eff0f3f0f21f352b2f321f361f393335222a252c2f32341f211f392b232932342b252c25ef392b2e212c23&styl=1 - aku logiku ma zrusenie trate na Hlavnu Stanicu? Prelozenie cez ine ulice by som chapal, ale preco zrusit?
Reakcia na: Peon #67319:

1. Áno, niekedy okolo 2003 tam aj vybudovali nástupný ostrovček, vlaky tam môžu len na naftu.
Reakcia na: Andy #67316:
Chcem sa spýtať:

1; Tá ŽST Filiálka je použiteľná? Teda mohli by byť z nej vypravované vlaky? Ak áno, tak len motorové alebo aj na elektrinu?

2; V minulosti na tú stanicu premávali vlaky?

3; Plánuje sa jej zapojenie do BID?
Reakcia na: Matej Balog #67317:
Neviem odkedy ma v Bratislavskej MHD nieco dovod ?
Ako vidím, linka č. 133 premáva podľa CP obojsmerne, akurát "od Nového mostu" berie ľudí až od zastávky Molecova. Aký je však zmysel toho, aby mala č. 133 v smere na Kuklovskú, keď neexistuje rozdiel medzi ňou a linkou č. 33? ☺ Existuje dôvod? ?

Na zastávkach sú, ak sa nemýlim, vylepené správne cestovné poriadky liniek ako 50, 68, atď. Budú k dispozícií aj na imhd.sk? Momentálne sú tu stále chybné CP a správa, ktorá na to upozorrňuje. ? ?
Reakcia na: samuliak #67313:
Z konečných vidno, že je len dočasná kvôli výluke na Východnom, keby bola trvalá, jazdila by už z Filiálky a až do Vajnor.
Dnes aj vcera sa robosi snazili opravovat tu novu super hyper dlazbu pre Tunelom priamo v oboch oblukoch. Ked to pojde s tou novou dlazbou takto dalej mozu si tam zriadit stale stanovisko ? ?
A este jedna otazka k tomuto: http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=78439&p1=51337
Moze niekto napisat strucne co v nom (stanovisku) je? Nechce sa mi tam trepat ? dik
Taka otazocka: 155-ka uz bude jazdit natrvalo? Lebo ta sprava co tu je vyznieva tak, ale pokial viem tak malo ist o docasnu linku..
Reakcia na: hoppusmark #67311:
mea culpa, zabudol som dat uvodzovky 🙂

proste podla slovenskeho systemu, ked mne skape koza, tak tebe nech aspon dve 🙂

ale to je v pohode, planuje sa skrtnut aj 30 miliard eurofondov (t.j. asi 40-50miliard celkov) z dialnic, rychlostnych ciest a zeleznic.

dalej celkovo 46 miliard pre skolsvo, vedu a vyskum.

cim to je, ze mam ten pocit, ze fico potrebuje cim viac ludi odkazanych na pomocnu ruku statu a cim hlupejsiu spolocnost ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.