Nie je to zle ale kvoli orientacii by to bolo lepsie takto:
ZST Vinohrady - Obchodna - Tunel - Nabrezie - Jesenskeho - Kamenne Namestie - Spitalska - Americke Namestie - ZST Vinohrady ?
ad Tunel, Jesenskeho - vzhladom na zmeny v linkovom vedeni od septembra ma tak napadlo, ze keby linka 7 pokracovala z Nam. SNP hore na Kapucinsku, cez tunel, dolava pod NM a cez Jesenskeho znova na Nam. SNP a odtial cez Obchodnu na Vinohrady, tak by sa zabezpecila obsluha Jesenskeho aj v poobednajsej spicke a ludom z troch veziakov pri tuneli tolko chybajuce spojenie centra (SNP, Kap - prestupny bod) s "ich" zastavkou.
Sice blbost, ale bolo by to zaujimave v praxi... len skoda, ze:
- vlcaci by to nikdy nepochopili a na SNP by sa mylili
- nie su na to peniaze
- nie su vozy a vodici
- je to bars zlozite
- vsetci su na obede...
Točiť niečo cez tunel je podľa mňa luxus.
Re #66846 S499.1023: Nemyslel som zachádzku, ale celkovo návrh samuliaka. No aj tak, momentálne po postavení Polusu je myslím ideálne končiť nejaku linku na ŽST NM.
Re #66848 S499.1023: Lenže sa mi to zdá trochu rozumnejšie ako L 13.
Jediné, čo by som možno zmenil, že by som L4 namiesto Špitálskej poslal cez Obchodnú. Ale neviem, či by to bol až taký dobrý nápad, ale určite lepší než zbytočná 6-ka...
Na www.dpb.sk sú už zverejnené aj ďalšie zmeny v MHD od začiatku septembra, ktoré ešte tu nie sú.
No električkové spojenie nebude momentálne žiadne. Je tu tá nešťastná 32-ka, ktorá chodí tak ako chodí, ale ako už bolo povedané, chodiť z Karlovky na Hlavnú stanicu cez Šafko je fakt úchylné. Snáď sa po rekonštrukcii tunela niečo zmení...
Hej, Dúbravka a Karlovka prišla o priame spojenie s Hlavnou stanicou, no cestovať z Dúbravky 40min linkou 1 na stanicu je zvrhlosť, no a Karlovka treba prestúpiť, no na druhej strane mám pocit, že vyťaženosť linky 1 medzi Obchodnou je dosť nízka a priamo necestuje veľa ľudí. Veď Doterajšia jednotka bola len vlastne zlúčenie 1/13. Podľa mňa to má viac pozitív ako negatív, či už len ranná premávka 17 po Jesenského, zvýšnie kapacity na Kapucínskej, rýchlejšie spojenie Karlovky a Dúbravky s Kamenným námestím, vyššíe využiatie tejto linky po celej jej trase a koniec koncov zrušenie podľa mňa neefektívnej okružnej linky 6.
Tie nove odpojovace usekov, alebo ako sa tumu hovori; co davaju aj na trat DD a najnovsie aj na Racianskej ,kde sa rozsiruje vozovka , su aj nejak uzamykatelne? Celkovo sa mi zdaju viac zranitelne nez tie povodne ,co boli v krabiciach a zaretazovane ?
Aha, uz som si to precital.. nevie niekto preco 4, alebo 1 nepojde po Obchodnej? Tym vlastne padne spojenie Vajnorska - Obchodna.. 1 mala ist po Spitalskej a 4 po Obchodnej ?
Taky si myslím- spojení Nového Mesta a hl.st. je dost nedokonalé (jestli tedy neexistuje nějaká jiná kombinace než jet tram-6 , nově tram-1 do centra a pak přesednout na jinou tram na hl.st.) a vzhledem k tomu, že na tu stanici jezdí dost vlaků ze směru Nové Zámky/Trnava, bylo by dobré tu přestupní vazbu nějak ulehčit.
třeba si přečíst novinku a né tu plkat o systému a pravidelnosti... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Jediné, čo by som možno zmenil, že by som L4 namiesto Špitálskej poslal cez Obchodnú. Ale neviem, či by to bol až taký dobrý nápad, ale určite lepší než zbytočná 6-ka...
Na www.dpb.sk sú už zverejnené aj ďalšie zmeny v MHD od začiatku septembra, ktoré ešte tu nie sú.