Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: metrofil #66802:
ako uz bolo spomenute 2,5 miliardy v cenach rokov 70tych je kusok ine.

vtedy aj benzin stal 90 halierov liter.

v bratislave bude vobec uspech ak sa do roku 2010 zacne, opakujem zacne, nie ze dokonci, aspon ta zbastardena petrzalska radiala s urovnovym krizovanim.

a aj to je optimizmus, lebo fico v ramci vyrovnavania rozdielov regionov neda bratislave moc dychat. vsak ani volicov tam nema, tak preco by tam zo statu nieco posuval, ze ano .....
Reakcia na: metrofil #66785:
ten usek co si menoval, t.j. petrzalka - hlavna stanica by stal cirka 30 miliard korun, bez suprav...
Reakcia na: Maurer #66831:
Upresním, že tie dve výhybky pred Justičákom nie sú pokazené, ale jednoducho sa musia vždy prestavovať ručne, keďže nedisponujú elektrickým prestavníkom, ako ostatné. Tamtá spojka z Odborárskeho nám. na Vazovovu totiž je a vždy bude len manipulačná, takže tie dve výhybky sa bežne neprestavujú, len pri výlukách, ktorých bolo v poslednom čase viac než dosť. To však asi ešte nie je dostatočný dôvod na domontovanie elektrických prestavníkov.
Reakcia na: Maurer #66829:
Akú "zbytočnú zachádzku" mala jednotka, a trinástka ju nemá? A meškanie nie je vina trasy linky, ale skôr jazdných dôb.. Keď budú zlé na 13ke, tá bude meškať tiež..
Nightlight: Problém som videl hlavne v mnohých, väčšinou zle nastavených semafóroch na ceste z Dúbravky do mesta. Neviem, či meškali všetky spoje, ale tie doobedňajšie pravidelne. Myslím si, že čas ešte ukáže, či L 13 má v Bratislave svoje miesto. Ja myslím, že áno, hlavne pokiaľ pôjde po súčasnej trase a nie cez Vazovovu ako tomu bolo na jar tohto roku. Chápem, že opravy Obchodnej boli nutné, ale to cestovanie bolo hrozne zdĺhavé. A tá večne pokazená výhybka pred Justičákom v smere z mesta na Vazovovu ma rozčuľovala. Ale hlavne tí neukáznení ľudia, čo vystupovali na mieste, kde nemali. Chudáci vodiči, mali trpezlivosť...
Reakcia na: Maurer #66829:
Pokiaľ mešká iba konkrétny spoj, tak to môže byť problém. Pokiaľ meškali všetky spoje na L1, rtak ti to môže byť jedno, lebo interval je dodržaný. Ale podľa mojich osobných skúseností na L1 nedochádzalo k veľkým meškaniam.
AAA: Chápem, že linka 1 bola racionálna a že sa jej 13-ka nemôže po tejto stránke vyrovnať. Ale myslim, že spolu s L 13 prichadza aj kusok inteligentnejsieho cestovania. Vyuzival som L 1 dosť často, ale jej najväčšou nevýhodou bolo hlavne časté meškanie a preplnenosť vozidla. Možno do toho až tak nevidím, ale L 13 mi pripadá fajn aj z hľadiska prepravy turistov z Hlavnej stanice do centra mesta a opačne bez zbytočných zachádzok a v relatívnom pohodlí. Mimochodom chválim aj zvukovú uvítaciu nahrávku pre turistov, ktorá sa spustí po uzavretí dverí na električke na zastávke Predstaničné nám. v smere do centra...
Reakcia na: Maurer #66827:
L 1 bolo z racionálneho hľadiska dobré riešenie.
Andy: Hej to je pravda, lenže tá išla až z Dúbravky a častokrát sa na ceste z nej zdržala aj niekoľko minút. Myslím, že 13-ka je vynikajúce riešenie problému spojenia centra mesta z Hlavnou stanicou. Hlavne nie je zdlhave. Spojenie Šafárikovho nám., resp. Nám SNP z Hlavnou stanicou je otázkou iba zhruba 10 minút.
Reakcia na: Maurer #66825:
Však doteraz centrum malo spojenie linkou 1, nie?
Heeej, čo máte všetci proti 13-ke? Konečne je tu opäť stará dobrá 13-ka. Tá električka má v sebe kus histórie. Veď z Hlavnou stanicou by mali mať priame spojenie všetky mestské štvrte... Priame spojenie s ňou majú dokonca aj Zlaté piesky, Jurajov dvor a podobne. Takisto Ružinov či Rača. Dúbravka a Karlova Ves majú takisto priame spojenie s Hl. stanicou. Rovnako Petržalka. Tak prečo nie centrum mesta? Keby zaviedli linku Čuňovo - Hlavná stanica, tak by som sa Vám nečudoval, ale centrum mesta musí mať priame spojenie s Hl.St., hmm?
Reakcia na: AAA #66823:
Alebo L 78 na zastávku Wustenrot a odtiaľ na L 88 smer Nový most.
202 na AS Mlynské Nivy, odtiaľ L 88 smer Nový most, vystúpiť na zastávke Kremnická. Možno to nie je najrýchlejšie ale je to najjdenoduchšie.
ocujte borci....

ako co najjednoduchsie a co najrychlejsie sa da dostat z Čiližskej na Kremnickú? ❓
Reakcia na: S499.1023 #66815:
Iste, suhlasim. Mohla by mozno robit prejazd na 3. Ale nerobi. Oni to riesia striedacmi. Lenze zas co budes na stanici robit 40 minut, alebo kolko tam maju prestavku ? A potom zas na tu 13.
Hej, 210 a 49 to maju podobne.
Mozno by sa 13 dala riesit tak,. ze VSETKY 13 (zas netreba ich mat vela) by robili 3kari z prejazdov ! Cize sluzba "13" by nemusela existovat vobec a linka by bola zabezpecena. Opakujem - za predpokladu, ze ju nechcu mat v nejak castom intervale.
Reakcia na: samuliak #66805:
Zbytočná L 13 (duplicita s 1 + more jalových km), teda ju nikto neubde realizovať. Tým pádom L 1 musíš dať späť do pôvodnej trasy.
Tá 4 celkom rozumné za týchto predpokladov: obmedzenie prevádzky a skrátenie L 12 po KV a obnovenie L 6.
Re #66811 hoppusmark: Tá ŽST N. Mesto: 2 konečné sú už teraz (L 4), zároveň je možnosť riešiť ŽST Nové Mesto zachádzkou jednej z liniek, čo však nemení nič na tom, že ten nápad ako celok je zvrhlý.

preco by som Ovsistanov nepotesil?
ved by sa dostali v pohode 99 na najazd na most snp, rovnako ako doteraz 84kou...
zaroven by sa zlepsila situacia byvajucich na uliciach bulikova, pankuchova, poloreckeho, sustekova, mamateyova, ktorym sekli 83ku bez nahrady a nemuseli by tak zbytocne prestupovat, keby sa chceli dostat do centra (na zochovu), pricom by sa im zaroven podstatne casovo skratila cesta, keby isli tou skratkou okolo Artmedie. Mam to oskusane - raz mala 88 na moste poruchu, ale vdakabohu ma sofer rano ako jedineho pasaziera nevyhodil, ale odviezol prave tou trasou popri dialnici, cez priecestie smer na Ovsiste a bolo to teda o polovicu kratsie ako ked 88 chodi cez Hraniciarov. No a natiahnutie 99ny by uz nebolo nic strasne - ci jej trva cesta z konecnej pol hodinu alebo 35 minut, tak to je uz fakt dost jedno... navyse by od zaporozskej, kde su tiez zdravotne ambulancie nemuseli prestupovat, keby isli na antolsku...

btw keby ta tvoja 81 isla cez einsteinku, potom by mohla 88 priamo odbocit z halovej na most... co by sa dalo zrealizovat aj teraz, len keby 83 isla namiesto nej cez einsteinovu
A este jedna otazka.. preco sa 14 ked vznikala neoznacila 13, pripadne 10? Vsak ani jedna z tychto liniek uz neexistovala, takze vynechanie 10 a 13 je dost zbytocne.. inak myslim, ze 13-ka by sa mohla precislovat na 6... aj ked je pravda, ze DPB by musel dat vyrobit nove tabule a to by bolo financne velmi nakladne ? ? ?
Reakcia na: metrofil #66802:
Cena zo začiatku 70. rokov akosi nie je porovnateľná so súčasnou cenou.
Reakcia na: KLF #66794:
Síce som d-13 ako vodič tiež nenávidel z celého srdca, ale čo majú povedať takí trolejbusári na t-210 alebo autobusári na a-49? Nápor na psychiku vodiča by sa dal ošetriť prejazdami medzi linkami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.