Zaujimalo by ma, prečo nemôže byť vyasfaltované obratisko autobusu 77 na zastávke Vodostav... Chápem, že keď tam zachádzajú len tri či štyri spoje denne, asi sa do toho neoplati investovat. Ale aj tak, ked sa tam autobus točí, vytvára toľko prachu, ako keby štartovalo lietadlo.
Tiež je zaujímavosťou, keďže sa jedná o bežnú a nie o konečnú zastávku, že autobus pri výjazde z nej musí cúvať, aby sa otočil smerom naspäť do Vlčieho hrdla. Nie som síce vodič, ale miesta mi tam pripadá napriek tomu dosť.
Tiež je zaujímavosťou, keďže sa jedná o bežnú a nie o konečnú zastávku, že autobus pri výjazde z nej musí cúvať, aby sa otočil smerom naspäť do Vlčieho hrdla. Nie som síce vodič, ale miesta mi tam pripadá napriek tomu dosť.
Peon
Znova som išiel 506-kou na HS a pri Auparku ľudia veselo mávali, aby im zastavil... Museli si teda počkať na 508-ku.
1; Fakt nechápem, prečo tam už v smere do mesta môže stáť 80-ka aj 88-ka, ale 506-ka nie... Takto by bol aj lepší prístup pre Petržalčanov v noci do Auparku.
2; Na CP L507 som práve objavil, že zastávky Muchovo nám., Farského a Mlynarovičova sú obsluhované iba v smere do Petržalky. Prečo je to tak?
3; Máme tu ešte nejaké denné či nočné linky, ktoré majú zastávky obsluhované iba v jednom smere? Nemyslím samozrejme napr. zastávku "Bílikova" na L23. Tá ide totiž obojsmerne po rovnakej trase.
---------------------------------
4; Za prepravu kočíka s dieťaťom sa neplatí ani na cyklobuse (L128), však? Môžu sa tam (samozrejme, že nie v prívese) vlastne aj kočíky prepravovať? Ale asi áno, lebo minule som tam videl človeka na invalidnom vozíku...
PS: Chválim, že na Predstaničnom námestí je v noci otvorený stánok s rýchlim občerstvením. Neviete náhodou, je otvorený len v čase príchodov a odchodov nočákov alebo po celú noc?