Reakcia na: 81-71 #66568:
určite máš v mnohom pravdu, ale dovolím si v niečom nesúhlasiť. Vek autobusov v BA považujem za obdivuhodný. V trende by sa rozhodne malo pokračovať tak, aby autobusy bežne presahovali svoju životnosť - minimálne 10 rokov. Proti tomu nemožno namietať.Je to len maximálne vhodné šetrenie financií. Aj rekonštrukciami Vrakos. Tých pár čo zostalo nezrekonštruovaných je v žalostnom stave a s ich prestavbou sa dá tiež len súhlasiť. Životnosť draku vozidla je vyššia ako interiéru a plechov - tak prečo to nevyužiť ?
Podobne ako T3 z 80 tych rokov. Však tie môžu po výmene výzbroje a pravidelných rekonštrukciách interiérov a laku jazdiť v BA kľudne ešte ďalších 20 rokov !
Jediné, čoho sa BA v najbližších desiatich rokoch reálne zbaví sú 280 a 283. Ešte by som to videl na pár krátkych plynov a žiaľ zrejme aj pár TAMov.
fobust
Práveže ono nejakú logiku má, ale substrát kašle na logiku, on si proste pamätá, že linka 32 ho odvezie do Vajnor. A NIČ iné vedieť nemusí! Doma mám mapu prahy z roku 197x. Dodnes jazdí linka 153 tak isto, ako je v tej mape. Teraz neviem či je to 153, už si presne nepamätám, ale keď som išiel za bratom do Prahy, tak som si kukal túto starú mapu Prahy a žasol som nad tým, koľko z tých liniek ešte stále existuje a jazdí po tých trasách bez výrazných zmien vyše 30 rokov! Nechápem, naozaj nechápem prečo to musí byť v Bratislave inak.