Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Drobná pripomienka k úvodnej stránke - bolo by dobré, keby boli správy zoradené podľa dátumu, teraz sú krížom krážom na preskačku a je to neprehľadné.
pablitto: Rozmyslam vobec, ci sa mam s takymi ludmi ako ty zapodievat, tak uz iba naposledy dodam, ze keby nas toto tu nebavilo, tak si mozes veselo dalej stahovat cestovne poriadky v GIFoch z www.dpb.sk, pretoze by neboli zastavkove poriadky ani tu ani tam.
Ludia moji zlati, clovek by neuveril, ze sa niekto moze tak strasne nudit, aby kecal o MHD. IMHO, tento svet musi byt absolutely sick... Venujte sa radsej kreativnym cinnostiam.
dado: hm... je to pritiahnute za vlasy, ale skus kombinaciu 4 -> Trnavske myto -> 9/39 -> Zochova -> 83 alebo 6 -> Obchodna/Hodzovo nam -> 83. ale pripajam sa k nazoru, ze bicykel bude najrychlejsi... 🙂
d3k0: Ja by som dal hlasovanie o tom, kto si mysli, ze nejaky voz 7085 vobec existuje, bo ja si pomaly zacinam mysliet ze je to mytus... 😉
Re:dAd0: Ak mas bicykel, tak to by bolo najrychlejsie, alebo taxik. 🙂
Na MHD sa spoliehat nemozes, to by musel niekto v tej firme pouzivat aj rozum 🙂
kto mi vysvetli, ako sa mam v sobotu rano dostat z Vajnorskej (Polus)pred Ekonomicku univerzitu?predtym sa to akotak dalo pomocou kombinacie 4+88, ale potom, co sa stalo minuly tyzden, neviem - neviem...
Dnes som isiel do skoly plesnivou Karosou a zacul som ako nejaky typek hovori komusi po nemecky, ze sa vezie hungarische Karosou 🙂
Bon-Cu:ale ved ja netvrdim ze nie si normalny!To bola len narazka na to,ze kazdy inokedy chodi sem na navstevu:-).
A este som si spomenul na autosalon v BA.Boli tam z busov asi len karosy/?/,no aj tam mali podklady len na medzimestske irisy+dialkace.Na mestske nic.No a v tych materialoch ,kt.mali sa spomina kataforeza.Co to tak asi moze byt...?
inac, neveim ci viete (ale zrejme ano), dnes bol 6634 v premavke na linke 201. Vecer sa asi pokazil, lebo namiesto neho isla dajaka 14Tr. Spectre vie viac, takze pockajme na jeho prispevok.
preco ta reklama Domo Koberce je taky nezmar? 🙂
heh, autobusova rychlodraha, to znie este lepsie ako metro na pneumatikovych kolesach. 🙂 Co bude dalsie? Zeby trolejbus s odberom prudu z tretej kolanice???? 🙂
bon-cu> a co tak klbovu 33 alebo 32?:)
tbc - noo..obcas maj aj dobry napad...ale...ked mne sa neche 🙂 ..to uz by bolo na mna vela 😉

Eee...ale som zabudol...klbove 201 na sancovej...jeee...moc krasne...:-D
#6634> sak citaj aj dispecera bon-cu 🙂
juj..este neni zajtra...heh...ale mi to aspon nahralo:
13sk - ty ma nepovazujes za normalneho len preto, ze sem chodim, ked ty uz hajas? 😃 ...ale, ked mne to tak vyhovuje 🙂
Noo...dneska (vcera) rano som mal to stastie pocut radijko...a niekto z dp hovoril, ze vraj z dovodu noveho zakonnika prace nebolo vynachalo 15 BUSovych spojov/kusov...huuh...silka silicka 😉
Inak ked sme uz pri tom amsterdame, tak taka univerzalna zastavka (s dvoma nastupnymi vyskami) sa mi paci viac ako univerzalne elektricky (na jednej strane dvere so schodikmi a na druhej dvere v urovni podlahy).

Inak este by ma zaujimalo ako je technicke riesenie, toho ze zberac sa pri vjazde do tunela zlozi do najnizsej polohy (snad to neovlada rucne vodic - to by u nas dopadlo...), teda predpokladam ze sa ten zberac stahuje, aby tunel mal co najmensi polomer, preto asi aj volili v tuneli napajanie tretou kolajnicou.
Este sa vratim k tej autobusovej rychlodrahe z Holandska, uviedol som to len pre inspiraciu a netvrdim ze je to to prave riesenie pre Bratislavu. Tu je este zopar odkazov na tento projekt v anglictine:

http://www.amadeus-hotel.com/GB/ov_gb.htm
http://www.emta.com/amsterdam_news.htm

Tiez odporucam pozriet tieto stranky:

http://www.trainweb.org/subwaymark/transit/Holland/ams_hr.htm
http://www.metropla.net/eu/ams/amsterdm.htm

Je tam popisane metro v Amsterdame - zaujimave je, ze na trasach su dva typy suprav - klasicke tazke metro napajane z tretej kolajnice a tzv. Sneltram - elektricka, ktora sa v metre napaja z tretej kolajnice a na povrchu cez pantograf, pricom zdiela trasu s beznymi elektrickami. Zastavka elektricky a sneltram je riesena tak, ze cast nastupista je nizsie (tam zastavuju elektricky) a cast vyssie, tak aby bola v urovni podlahy sneltram.

Nieco ako sneltram by prave mohlo byt dobrym riesenim pre Bratislavu - pod zemou v centre mesta s napojenim na existujuce radialy elektricky.
tr3mp: No cely Vecernik...

hroch, ivo: Uz to nejak do pondelka vydrzte 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.