Ono je to veskrze prosté- buď to v některých bodech zakopete pod zem (a nemyslím, že by těch úseků muselo být moc) nebo budou mít tramvaje problémy s dodržováním jízdních dob. A asi není reálné, že by se v Bratislavě začala MHD absolutně preferovat na úkor aut (to se ostatně neděje ani v zemích, kde se snaží ze všech sil MHD revitalizovat), takže dříve nebo později se "zakopání do země" asi nevyhnete. Já jsem jen rád, že se budou "zahrabávat" jen tramavje v jednotlivých úsecích a nebude se stavět těžkotonážní metro sovětského typu hluboko v zemi.
no, aj keď to nechcem epripustiť, možno je to tak, len to celé beriem z toho pohľadu, že možno niekto zistí, že ten tunelosen je dobrá blbosť a ani sa nezačne. V to ja osobne dúfam.
ale veď to čo som navrhol mala byť len čerešnička na torte ? veď celé ako to tu bolo písané (myslím celú trať elín v centre pod zem) je aj tak najskôr realizovatelné keď tu už nebudeme ?
noo, keby sa električka vetvila na Pribinovu - kde by bol prestup na busy, prestup na vlak a pokračovanie neviem kde všade (Ružinov, ...) netreba nám tunel na Šafku.
Pretože nám netreba dočasné provizóriá. Načo komu bude kamenné námesti bez električkovej trate ? Druhý Václavák ? Ďakujem pekne. Alebo mi chce niekto tvrdiť, že keď sa (konkrétne tu) půjde pod zem, tak budeme prevádzkovať aj trať na povrchu ? ?
A načo si myslíš, že je tam nakreslená zástavka Einsteinova? Aby si vlky mohli vystúpiť na nadjazde a pokochať sa okolitou diaľnicou? Na prístup k plánovaným napolyfunkčným objektom by bohate stačila aj zástavka Viedenská cesta...
Noo a to ze by tam mohla stat pobliz 70 ktora ide okolo sa mi zda tiez fajn ale nejak sa mi to s tymi planmi na park neprieci - vsak ked sa zrusi odbocenie pre auta na most defacto auta pojdu len priamo po nabrezi a eliny kolmo na ne pripadne z nabrezia na most abo safko (neviem ako to vyriesia co pojdu aj na most z nabrezia..) no tak podla mna by sa tam miesto na autobusovu zastavku naslo - naco sa to ma krutit cez safko nech to zastane na okraji (a to iste ak by nahodou ta 50 chodila cez most co aj tak pochybujem)ale to by boli zatstavky mala scena a safko dost nahusto.. tak mozno by ta mala scena potom ani nechybala.. ..ale aj tak ratam ze po vybudovani stvrte eurova so trosku zmenia aj prepravne naroky a nieco pojde aj tade..
No neviem ako vy, ale kým by sa zrealizoval hoci aky tunel, prečo by mal vychadzať na Šafku?
Veď keď sa bude ťahať tunel pod celým centrom, tak aj pod Šafkom, odkiaľ by mohol pokračovať "planovaným" tunelom do Petržky (veď Starý most je iba dočasné riešenie ? ) a "odbočkou k Novému mostu, kde za ním je viac miesta by vyšla elina znovu na povrch ?
Hmm aka 50 k Auparku? pokial viem tak posledna verzia zatial bola ze most bude cisto pre elektricky nie? teda opravte ma ak sa mylim.. ale ina c sa mi to zda celkom dobre riesenie spravit tam park ☺ a keby nahodou tadial mohli ist busy vsak stoji pri malej scene..
električka by mala disponovať odbočkou k Auparku - prestupnej stanici na ten zlodejský tunel. Pretože si neviem predstaviť ako sa vyrieši prestup na Petržalskej strane - zatiaľ to vyzerá na križovanie tratí bez zastavenia - uvidíme ?
Bingo ! Vzhľadom na prestupy na autobusy, o Kiss & Ride už ani nehovorím, služby, atd, atd je Šafko nešťastné riešenie. S vybudovanie toho zázraku prináša toľko života do tak citlivého priestoru.
A to nie je úspech, ale krátkozraké riešenie.
Ano, vjazd na Safku by bol (estetickym) problemom.. Ja by som to ale teraz neriesil, pretoze bude aj tak velky uspech, ak sa vobec postavi ta elektricka s napojenim na Safku na sucastnu siet ?
Inac som sa zasmial ked Durkovsky povedal, ze ked sa postavi elektricka z Petrzalky na Safko, ze tam chce zrusit obratisko pre autobusy a spravit park..
Som potom zvedavy, kde chce otacat L50, pretoze k Auparku sa uz akosi nedostane..
Takze prave naopak, Safko by mal byt prestupny uzol.. Pripadne zastavky pre L70, ktora tadial prechadza, by tiez neboli na skodu..
Nenávidím slovo (ho)nosný prípadne hov**nosný dopravný systém. Také čosi neexistuje !
A čo s existujúcimi traťami - uznávam, že sa toho bude rušiť minimum - aj keď predsa.
To sa paralelne bude prevádzkovať jedno aj druhé, alebo vytvoríme miesta na parkovanie na bývalých telesách ?
A ak sa budú stavať trate nové - budú v okruhu - Trnavské - hlst, Štefánikova a spol. - proti týmto zmenám nič nemám, len nekopme kde to netreba a kde to nie je vhodné.
Hm - a taký vjazd na Šafku bude skvost, na ktorý budeme všetci hrdí ! To tam spravia naterazky stále provizórium a bude fajn - hlavne, že sa vozíme - kam ? Do centra. To sme potrebovali.
my sme tam raz niečo opekali a nadšení moc neboli... Len si treba uvedomiť, že do poklepania po základnom kameni západného prepojenia bude aj schengen prežitý. ?
"Nemyslím si, že sa Bratislava musí pohybovať v podzemí. Nesedí mi to na charakter mesta a vôbec mi nevadí, že nedisponujeme metrom podzemnej trate, skôr to považujem za výsadu."
-to je blbost, myslim, ze ani nepocitis nejaku zmenu ak budu v Bratislave podzemne elektrickove trate, urcite to nezmeni charakter mesta.
Takisto by si mohol povedat, ze kvoli mimourovnovemu krizovaniu ulic Bajkalska-Prievozska uz Bratislava prestala byt tym, cim bola predtym
?
Kolajova podzemna doprava bude mat minimalny dopad na celkovy vyzor mesta, skor sa obavam toho, ze ak sa s budovanim podzemnych tras nosneho systemu nezacnu, zahltia Bratislavu dalsie tisice aut a viacprudove cesty popod obytne domy znizia kvalitu zivota na minimum..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SZKV