K tomu koridoru: ak by boli všetky Os, R, IC a EX presmerované cez novú trať do Petržalky, prestup na IC, EC a vsetky ostatne vlaky smer Kúty a Brno by sa mohol uskutočňovať na ŽST Vinohrady-Predmestie..
Semozrejme pod podmienkou, že by ŽST Vinohrady bola prebudovaná, Predmestie by bolo posunuté bližšie k Vinohradom a tieto stanice by boli spojené..
Taktiež by všetky vlaky z Kútov museli byť potiahnuté až na Nové Mesto.
Je to možno trochu odvážne, ale vôbec nie nereálne.
Čo sa týka IC vlakov do Viedne, trasovanie cez Marchegg by nebolo zlé(nechápem, prečo už teraz tade tie vlaky nechodia), ale je tu jedna maličkosť: Viedenské letisko bude napojené v Goetzendorfe na trať cez Bruck do Petržalky!
Takže ak bude dôležité napojenie viedenského letiska, budú aj vlaky musieť chodiť cez Petržalku..
Semozrejme pod podmienkou, že by ŽST Vinohrady bola prebudovaná, Predmestie by bolo posunuté bližšie k Vinohradom a tieto stanice by boli spojené..
Taktiež by všetky vlaky z Kútov museli byť potiahnuté až na Nové Mesto.
Je to možno trochu odvážne, ale vôbec nie nereálne.
Čo sa týka IC vlakov do Viedne, trasovanie cez Marchegg by nebolo zlé(nechápem, prečo už teraz tade tie vlaky nechodia), ale je tu jedna maličkosť: Viedenské letisko bude napojené v Goetzendorfe na trať cez Bruck do Petržalky!
Takže ak bude dôležité napojenie viedenského letiska, budú aj vlaky musieť chodiť cez Petržalku..
81-71
1.Na novu stanicu by asi peniaze neboli,i ked mi je fakt este dost zahadne,odkial sa vzali peniaze na petržalsku stanicu.
2.Takze,na novu stanicu peniaze asi tak skoro nebudu a terajsia Hl.st. je nevyhovujuce nielen kapacitne ale aj technicky-napriklad oblukove nastupista a ak by dakto zalovil v pamati,tak je to dodnes trvale provizorium s ktorym by som ja ratat moc nechcel,totiz nova stanica mala byt o par sto metrov dalej pri budovani metra trasy B. Takze ja by som moc nevsadzal na tuto kartu,preferovat provizorium, ktore preziva iba vdaka kope vynimiek a ak, tak urcite by som tam nehnal medzinarodnu dopravu a ked uz,tak v rozumnej miere, Bratislava ma este dve velke a kapacitne stanice a to BA-Nové Mesto a BA-Petržalka s tym, ze sa pravdepodobne vybuduje aj BA-Filialka, ktora bude patrit isto k tym vacsim. Nebude ani jedna plnit uloha hlavnej stanice pre Bratislavu, ale to v konecnom dosledku nedokaze ani dnesna hlavna stanica. Ale radsej som za rozumne prerozdelenie ako nasilne pretazovat provizorne riesenu stanicu ktora je uz dnes nedostatocna kapacitne a neda sa rozsirovat+ ma oblukove nastupistia. Nijaka z z tych stanic by nebola idealna co sa tyka napojenia, ale ktora je dnes?Ziadna,ani hl.st. nema vsetky smery pokryte dostatocne,takze by sa moc toho nezmenilo,iba by sa prestalo preferovat trvale provizorium.
Napokon ani v Prahe sa nasilu nepreferuje Wilsonák, daco chodi na Masaryka, na Smichov...i ked Praha napriek tomu, ze Praha ma dostatocne vyriesenu dopravu oproti Bratislave.