"navyse sa presunie zejme aj hlavna stanica na filialku."
Hééj? Ako sa tam tie výkony na tých 5 koľají, čo je v projekte, zmestia? Pozri #59381.
Tento projekt hlavnú stanicu iba odľahčí, určite ju však nenahradí.
Dobre,nabuduce sa pozrem hned ci si sa neoprail, ale prosim, snad ziadne nabuduce nebude a uz nikdy nebudes pisat take momotiny ? Inak Brno ma jedine ak tak 2x zbytocnejsie plany v zeleznici ako mu treba, bola na tom relacia na CT a vraj je to docela kontroverzny projekt ktory by vobec nemusel byt, presuvat stanicu o par sto metrov za 30 mld...a co sa tyka podzemky, k tej sa radsej nevyjadrujem ?
Suhlasím s tebou. Clovek by si mal najprv pozriet a prestudovat veci skor nez sem zacne pisat blbosti.
Dalej si myslim ze mame ohromne stastie ze sme boli VOBEC zaradeni do koridoru Pariz-Bratislava, povodne mal koncit vo Viedni. Na to nezabudat.
Dalej, je pravda ze MHD ako vnutromestkemu systemu to mozno moc nepomoze, ale urcite odbremeni Hlavnu stanicu a Raciansku radialu od Pezinka. ?
co takto kuknut o dva prispevky nizsie, kde som sa hned opravil ? som chcel napisat, ze brno je mensie mesto, ale planuje v zeleznicnej doprave 2x taky velky projekt ako nase hlavne mesto a aj rozumne navrhnutu "podzemku"...
Re #64701 flektor: a preco by mal ? za to ze si dovolil povedat pravdu o 90% vodicoch mhd ?
pravdu ma v tom, ze ak si chcu vodici MHD dokladat aky si genialni, uzasni a neviem aky super mega spica a potlapkavat sa po ramenach, tak nech sa to tu jasne napise, ze to je taky klub. ak to tu nie je napisane, su tu nazory ludi, ktori tych vodicov stretavaju on daily basis a pisu sem svoje poznatky ...
ano, 2515 je cislo autobusu v ktorom ten Jetstar bol namontovany. V tom prispevku od Amosa je vlastne napisane, naco to zariadenie je. Blizsie info o tom neviem, mozno iba to, ze uz to z toho busu bolo odmontovane.
Aj keď sa mi nepáči spôsob, akým sa tu rozlúčil MAXON, tak som sa rozhodol rozlúčiť aj ja. Táto diskusia už dávno nie je to, čo bývala vďaka samozvaným "odborníkom", ktorých vek väčšinou ledva dosahuje 15 rokov.
To čo tu písal NIGHTLIGHT som ocenil, reakcia S@fina ma však dorazila.
Tí, čo ma poznajú mi môžu napísať na extralarge@zoznam.sk
nedaleke a nie o moc vacsie brno sa snazi o podobny a dokonca vacsi projekt a to presun nadrazia, ktore ma stat az 26 miliard ceskych korun co mas asi 34 miliard korun slovenskych, teda 2x viac ako projekt filialka.
a v brne navyse mesto (nezavysle od toho) planuje aj podzemnu elektrickovy koridor.
cize na rozdiel od BA hned stavaju aj elektricku v konecnom variante.
ako som povedal X krat, za nestavanim petrzalskej radialy treba vidno mesto a ludi v magistrate, ktorym je jedno cim sa ludia dopravuju, im ide len o baksis za predaj pozemkov. a vyplieskanie 2 miliard na rozne projekty o metre.
toto si prosim skuste uvedomit.
nemusime ani chodit daleko, kde chcel sam primator za ustupok trapnych 7 podlazi ochudobnit mesto o 6-7 miliard korun na predajoch pozemkov!
a toto su len velke veci co sa dostali na povrchu ...
chcel som len este napisat, ze v projekte ZSR predbezne (podla potreby zo strany mesta) rataju so zastavkami einsteinova, dostojevskeho, nivy, filialka + jedna na ktoru si neviem spomenut.
ak mesto pojde proti tomuto planu a nadalej bude ignorovat moznost spoluprace, tak sa moze stat, ze ako bolo uz spomenue. pre riesenie vnutornej MHD to bude nepouzitelne KVOLI mestu a jeho chuti rozhadzovat dalej miliardy na tunel menom nosny system mesta bratislavy kedze ZSR mozno urobia len tunel a stanicu filialka.
vidis, toto je ten zakladny problem, ktori tunak zda sa kopu ludi nechape
to ze TEBE konkretne to vela nepomoze, neznamena ze to X tisicom inym nepomoze. ozaj odporucam si pozriet aspon zbezne o com projekt filialka je. a aspon sa snazit pochopit ideu a pointu tohto projektu.
projekt filialka riesi viacero akutnych problemov zeleznic (pretazena hlavna stanica, nie najlepsie vnutromestke prepojenie vnutromestkych stanic, primestsku dopravu, riesenie zeleznicneho uzla BA ako celku, prepojenie letiska) v hlavnom meste a BA ako aj slovensko moze byt len a len rado, ze EU na to da peniaze.
mesto ako aj obcania by mohli byt len radi, ze niekto z velkej casti zaplati dalsie zlepsenie dopravy v meste.
skuste prosim aspon akceptovat tuto premisu, ze projekt filialka NERIESI a ani nema v umysle riesit vnutromestsku dopravu.
a ze petrzalska radiala (honosne niekedy nazyvana ako nosny system) je dalsi do istej miery komplementarny projekt.
to ze realizacia petrzalskej radialy je skor zbozne zelenie, je chybou magistratu a nie ZSR.
TY NIE SI KUS *****A, TY CY CELY RIADNY *****. KVOLI TAKYM AKO TY SOM SEM PREDSTAL PISAT A UZ TO NEBUDEM ANI CITAT. PO ODOSLANI TOHTO TEXTU IDEM ZRUSIT SVOJE KONTO.
Piste si co chcete, uz to aj tak citat nebudem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Hééj? Ako sa tam tie výkony na tých 5 koľají, čo je v projekte, zmestia? Pozri #59381.
Tento projekt hlavnú stanicu iba odľahčí, určite ju však nenahradí.