jááj. Eurohanbiť v Eurospoločnosti ! Len aby sme sa s tou prezentáciou nepretrhli. Zásada - nech to vyzerá dobre, hlavne že špina je pod kobercom. Určite.
Vieš čo ? Prečo rovno nepostavíme v Petržalskom koridore pylóny a trať z papiera ? Pustíme tam papierovú električku a nebudeme sa hanbiť.
A o koliesku netrep. Starému kočíku vymeníme totálne všetko s tým, že to bude nový kočík (a železničným prejazdom na Hradskej, Ivánskej by to len a len prospelo) s tým, že použijeme oveľa menej našich koruniek a nebudeme vymýšľať.
dovoľ mi iný pohľad:
Môj problém je ten, že tu niekto "preinvestuje" 17 miliárd z Našich daní na niečo, čo nám málo pomôže.
Nevidím rozdiel medzi malými peniazmi a veľkými peniazmi.
Rovnako ako nie je rozdiel medzi malou dopravou a veľkou dopravou. Pretože ako vieme, čo teda asi všetci vieme, jedna bez druhej nebude existovať v rovnováhe.
Áno, ďakujem za doplnenie. Samozrejme som rátal s novými vozidlami, tak, aby vyhovovali prevádzke. Viem aj o problémoch, ktoré boli, keď v Košiciach prepravovali električku cez vlečkové koľajisko spoločnosti U.S.Steel - ak sa dobre pamätám, vtedy sa im vykoľajila...
Možno bude lepšie kúpiť nový, lebo tomu starému môže každú chvíľu odpadnúť koliesko, nemusí už vyhovovať bezpečnostným štandartom a napokon - za nový sa nebude treba hambiť v modernej európskej spoločnosti... ?
ako vidim, najvacsi problem kopu ludi tunak je ten, pochopit ze ucelom projektu filialky nie je riesit vnutromestku dopravu, ale koridor a pomoct primestkej doprave.
pricom ciastocne pomoze ako vedlajsi produkt aj vnutromestskej.
vobec sa neneguje filialka a nosny system. ale nerealizacia nosneho systemu je kvoli neschopnosti magistratu a nie kvoli schopnosti ZSR
"Musis sa na to skusit pozriet aj inak. Pise sem kopec vodicov, ktori si chcu vo svojom volne popisat medzi sebou a aj s cestujucimi."
A prečo by sa na to mal niekto pozerať takto? Tomu nerozumiem. Kde je napísané, že je to diskusné fórum vodičov DPB? Neviem ako Ty, ale ja som bol pri registrácii oboznámený s tým, že toto nie je stránka žiadneho dop. podniku. Čiže logicky ani toto fórum nie je fórom dopravného podniku. To už som tu ale písal.
"Pisu to laici, ktori nechcu ani prijat vysvetlenie od profesionalov a tvrdohlavo trdia svoje laicke nazory a pohlady."
Vieš, všetko sa dá vysvetliť aj iným spôsobom, ako "Ty si tupec", "Ty si idiot", "Ty si tlk", "taká hlúpa otázka" a podobne. Skús sa nad tým zamyslieť. Možno potom by sa ostatné veci chápali lepšie...
"Vazeny cestujuci, skuste pochopit, ze vodici sa chcu s Vami podelit o svoje pohlady na MHD a priblizit Vam problematiku, cim by sa naplnila podstata tohto diskusneho fora."
Ja by som bol nesmierne rád, keby to tak bolo. Ale mne to skôr (nemôžem si pomôcť) pripadá, že vodiči si sem chodia ventilovať svoje depresie (možno aj) z práce...
"Skuste namiesto kritiky a nadavok na vodicov obcas napisat aj niekco kladne."
Keď budem mať najbližšie nejakú kladnú skúsenosť, tak Ti sľubujem, že ju sem napíšem...
prosím Ťa. To si ma vážne dostal. Tu tresnem prvé prirovnanie a Ty ho tu rozvinieš do malometrážneho filmu. ?
Ja viem čo chceš povedať. Nikto nebude vedieť ako to bude vyzerať.
Ja by som ale radšej, aby som z TGV neprestúpil do 4812 po turbovodíkovejplynofikácii a nevzniesol sa s ňou do oblakov, kde by som mohol prestúpiť to 3606, ktorá sa čerstvo vrátila z piatej generálky (dnes už z nadnárodnej spoločnosti Starko ako úspešná miliónta plynofikácia).
Eto vsio.
PS: A pokiaľ dobre vieme, že stará mama má kočík síce použitý, musíme si kúpiť nový ?
Ale EU nezaujíma čo potrebuje vnútromestská Bratislavská doprava. Európska únia potrebuje železničné koridory a BA uzol, tak si postaví železničné koridory a BA uzol. ?
idealista jeden ? Si nevidel ešte volebné výsledky ? Alebo nečítal obsah najčítanejších periodík ? ☺ Či nepočul bežný rozhovor v rámci konzumnej spoločnosti ?
Inak moja úcta... ?
No oni Ti nekúpia plienky, lebo to vyzerá, že ich máš ok, nevšimli si, že ich máš osrané. Tak ti kúpia kočík. A ďalšia vec je, že im plienky nepomôžu, nepohodlné to bude len pre teba, ale vďaka kočíku sa im budeš ľahšie prenášať. Takže pre nich proste je ten kočík dôležitejší.
dobre, dobre, sám veľmi dobre vieš, že som málo chápavý a prístupný a je občas zložité Ťa pochopiť. Aj tak príde s veľkým rachotom 499 a všetkých nás pošle na pieskovisko. Tak to nemusíme aspoň zdĺhavo riešiť. ?
1.Ano, problem by nebol, ak by bratislavska MHD vyuzivala rozchod 1435mm, to je pravda, ale iba za predpokladu, ze by na nom uz dnes behali hybridne vozy uz dnes. Totiz, technicky nieje uplne mozne postavit sirokorozchodnu trat, napojit ju na region alebo dake mestske zeleznicne spojky a pouzivat na nich obycajne elektricky a nejde iba o napajanie, hlvny problem bude trosku niekede inde. Zoberme si priklad z Košíc, maju tam siroky rozchod, ale elektricky by nemohli len tak pustit na zeleznicnu trat napriek tomu, ze maju ten isty rozchod a teraz nemyslim na elektricku vyzbroj, oni by ich tam nemohli ani potiahnut, pretoze by sa na prvej vyhybke ta elektricka vykolajila a ak sa pytas preco, tak preto, ze su tam ine oskove parametre. Takze rovnaky rozchod este nic neisti, Daleko by si nezasiel, ak by si BA prerobil a jazdil po nej s klasickymi elektrickami upravenymi na siroky rozchod, ono by to chcelo kompletnu obmenu vozoveho parku aby si mohol vuyzivat aj zeleznicny zvrsok, no tie vozy by uz BA istotne nemala, ked ma problem nakupit raz za desat rokov par busov...
"sa to tu pekne potentovalo...mam pocit ze sa to tu zvrhava na vymenu nazorov medzi nadludmi(zamestnanci DPB-cest vinimkam) a nami laikmi ktori sa chcu dozvediet neico viac o MHD pripadne prezentovat svoj nazor(ktory zas nie je vzdy rozumny,priznavam)
volakedy to bolo celkom fajn diskusne forum kde sa clovek dozvedel kopu zaujimavych veci "
Moj nazor :
Ano, zmenilo sa to. Musis sa na to skusit pozriet aj inak. Pise sem kopec vodicov, ktori si chcu vo svojom volne popisat medzi sebou a aj s cestujucimi. Okrem vynimiek tu vsak kopec cestujucich (ty si ich nazval laikov) vypisuju ako ten alebo ten vodic jazdi, ze ten alebo tamten vodic telefonoval za jazdy, co urobil tamten vodic, ze henten vodic na tej a tej zastavke nepockal niekoho a zavrel mu pred nosom, ze henten vodic je chuj, jazdi ako chuj a podobne. Pisu to laici, ktori nechcu ani prijat vysvetlenie od profesionalov a tvrdohlavo trdia svoje laicke nazory a pohlady. Skus sledovat toto diskusne formu a vsimnes si to aj ty.
KLF vystartoval po S@finovi preto, lebo videl jeho prispevky z poslednych dni a jeho laicka odpoved ho jednoducho vytocila, pretoze to bola jedna z tych, ktore som predchvilkou opisoval.
Vazeny cestujuci, skuste pochopit, ze vodici sa chcu s Vami podelit o svoje pohlady na MHD a priblizit Vam problematiku, cim by sa naplnila podstata tohto diskusneho fora. Skuste namiesto kritiky a nadavok na vodicov obcas napisat aj niekco kladne (sem-tam sa tu aj take mihne) a skuste prijat aj nazory od vodicov. Ked sa pokusite vidiet dopravu a problemy v doprave ich ocami, zistite, ze jazdit kazdy den medzi inymi vozidlami a chodcami, ktori nerespektuju ani zakladne pravidla premavky naozaj nie je jednoduche. Navyse kazdy den sa vodici stretavaju s podrazdenymi reakciami cestujucich, ktori im nadavaju za nieco, za co naozaj nemozu (rozne vyluky, poruchy vozidiel a pod.).
Dufam ze tento prispevok si zase niekto nevysvetli inak, nez som sa to pokusil napisat.
Aha. Len tak zo srandy. Tak ak je to Európsky koridor, v tomto prípade nemusí v záverečnej časti svojej strastiplnej cesty liezť do tunela za 13 miliárd.
A to, že sa niečo začína diať je momotina. Ono sa už deje pekne dlho.
Počúvaj, tak sa mi zdá, že si nejaký divný.
3 minútový interval Filiálka - Petržalka.
A kto sa v tom bude voziť ???
Uvažuj pred tým, ako uveríš všetkému čo vidíš.
ZSR nema ziadne peniaze od cestujucich, kedze ZSR ma pod palcom len infrastrukturu cize v tomto si tiez kusok mimo.
aj ked je fakt, ze sa planuje spravit holding po vzore OeBB.
neviem ci sa mam vobec dalej pustat s tebou do dalsej debaty, ked tu dost divnym sposobom pleties rozne veci do seba, ktorym ani moc nerozumies.
a ano pekne si napisal, bratislava ma maly rozpocet lebo je to male mesto.
zeleznice obhospodaruvaju podstatne vacsiu infrastrukturu. cize rozpoctu sa nediv.
a teraz ta asi poranta, ale buduci rok dostanu ZSR asi 25 miliard korun od statu
tvoj argument, ze su to peniaze EU a daju na hocico je tiez velmi ale velmi scestny.
BA moze dostat peniaze z EU len na projekty a to projekt filialka a obnova stareho mostu kvoli plavebnemu gabaritu (aj tunak je krasny priklad neschopnosti magistratu, ktory sa o to ani len nesnazi)
kazdopadne ja budem radsej ked tu bude seriozny zeleznicny projekt filialka, ktory moze vyriesit problem preplnenej hlavnej stanice, primestsku dopravu a ciastocne aj mestsku dopravu, ako nejake rozprazky o nosnom systeme s urovnym krizovanim a 2 miliardach, ktore sa na tuto chimeru uz vyhodilo z rozpoctu mesta bratislava.
ako som povedal X krat, to ze mesto nema metro alebo aspon blbu petrzalsku radialu je len a len neschopnostou mesta. a take vykriky do tmy ako tu prezentujes to nezmenia.
2 sommelier: kde som tvrdil, ze je to napad starsi ako BA ? a navyse zase splietas rozne veci dokopy
Moje decko potrebuje tunel popod Dunaj a kúpi mu ho Európska Únia... (neberte vážne) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Vieš čo ? Prečo rovno nepostavíme v Petržalskom koridore pylóny a trať z papiera ? Pustíme tam papierovú električku a nebudeme sa hanbiť.
A o koliesku netrep. Starému kočíku vymeníme totálne všetko s tým, že to bude nový kočík (a železničným prejazdom na Hradskej, Ivánskej by to len a len prospelo) s tým, že použijeme oveľa menej našich koruniek a nebudeme vymýšľať.