Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Lukino #64049:
Ja mam klimu zapnutú furt či je zima, či je leto a ešte som chorý nebol. Takže chorobu z klímy majú len hypochondri... 🙂
Reakcia na: m@rtin #64048:

Vyzerá to ako prestavaná prímestská Karosa na trolejbus.
Reakcia na: S499.1023 #64040:
par desiatok tisic moze stat mesacna prevadzka ?
Reakcia na: Sommelier #64050:
Ja by som všetkých degešov v dielnach DPB za taketo zmyšlanie okamžite prepustil...
Reakcia na: Andy #64047:
osobne by som plošinu do nízkopodlažákov vôbec nedával. Obyvatelia Bratislavy nie sú na tom až tak zle, aby tým pár vozíčkarom (ktorí možno začnú mhd viac využívať) nepomohli.
Totiž ako som si všimol, oblasť plošiny je veľmi háklivá a je to to prvé, čo na podlahe NP autobusu odíde.
A vzhľadom na to, že v DPB robia záplaty na kolene, už sa teším na prvého zanitovaného jazvečíka. Bude to umelecké dielo, predpokladám. ?
Reakcia na: S499.1023 #64043:
nieco pravdy na tom je, minuly tyzden sme v kancli castejsie pouzivali klimu a uz som nachcipany aj ja aj kolega ?
Papyr:
Citybus 3050 má elektrickou plošinu BODE. Nebo aspoň donedávna měl.

Co je tohle?
http://www.k-report.net/discus/nahledy/001140.jpg
Reakcia na: S499.1023 #64045:
V podstate áno, ale potom načo tam vlastne tá plšina vôbec je? On nastúpi rýchlejšie bez použitia plošiny ako keby mal prísť vodič, vyklopiť plošinu, vozíčkar nastúpiť, a plošinu dať naspäť.
Reakcia na: hoppusmark #64021:
Presne tak!
Reakcia na: Andy #64013:
Pokiaľ vie vozíčkar bez problémov nastúpiť bez plošiny, tak je to v poriadku, nie? Alebo ju treba používať len preto, že ju máme?
Reakcia na: luky133 #64006:
Decko.
Reakcia na: eripmav #64003:
Chorý z klímy? To je čistokrvná paranoia. To už by Amerika neexistovala.
Dnes rano vodic 79xx na L5 bol maximalne slusak ☺ Ked sme zastali na par minut na Kamennom (asi problem z vozidlami pred nami) , otvoril kabinu a povedal: Prosim nevystupujte , chvilu strpenia, prajem prijemne cakanie. Po minute sa vratil nazad , nastupil a povedal: Dakujem za strpenie, pokracujeme v ceste, prajem pekne cestovanie ? Nasledne na zastavke SNP , nastupovala pani o palicke. Ked ju videl tak je povedal: Len pokojne casu mame dost . Pani sa mu podakovala za ohladuplnost ☺ Celkovo mi pristup vodica zlepsil naladu ? udelujem pochvalu. Kiezby by boli vsetci vodici taky ? ?
Reakcia na: 81-71 #63999:
Toto je už obyčajná čistokrvná LOŽ. Nové autobusy Volvo 7000 v Budapešti NEMAJÚ klimatizáciu pre cestujúcich a už vôbec nie ako samozrejmosť.
Reakcia na: eripmav #63996:
Len pre orientáciu detí - klimatizácia priestoru pre cestujúcich nestojí "pár desiatok tisíc" ale okolo milióna.:)
Reakcia na: eripmav #63995:
Je to samozrejme ÚPLNE normálne, že sa kupujú Solarisy a Citelisy bez klimatizácie. Jazdia tak po celej Európe. Už ma fakt nebaví neustále čítať radobyodborné posudky detí, že autobusy sú jednoznačne stavané na klimatizáciu, lebo majú malé vyklápacie okná. Vetranie interiéru týchto vozidiel je primárne zabezpečované bezprievanovým tlakovým systémom v stropných kanáloch, len treba vodičov naučiť to zapínať.
Reakcia na: Beus #64036:
Pravda, dnes som šiel 70kou Solarisom a vetralo sa riadne, doslova mnou prefukovalo..
Reakcia na: Beus #64036:
Vodica to mali naucit na skoleni. A ked ho to ucili a on to nerobi - dole z voza. Karos a Ikarusov je dost.
Re eripmav & solarisy & okna:
Najprv treba vodicov naucit pouzivat ovladanie dvoch stresnych vetrakov, kedze tie su riadene elektricky z palubovky vodica, nie cestujucimi, a NAJMA treba vodicov naucit, kde sa nachadza vypinac stropnych odsavacich ventilatorov, a ze ked je teplo, tak to maju zapnut a nechat zapnute 🙂
Az potom, ked sa vodici naucia v plnom rozsahu a spravne pouzivat vybavenie vozidla, mas opravnenie nadavat na vozidlo, dovtedy mozes nadavat jedine na vodica 🙂
Reakcia na: galiyosha #63954:
No to iste. Každý kto zavrhuje nočnú dopravu argumentuje tým, že sa tam vozia len opití mladí ľudia, ktorí v busoch robia bordel. Ale málokto sa zamyslí, že nočnú dopravu využívajú aj cestujúci z vlakov (naposledy sa mi to stalo pred mesiacom, keď Slovenská strela z Prahy meškala 30 minút, zamestnanci rôznych podnikov a pod.
A len tak na okraj, asi pred dvoma mesiacmi som sa viezol nočákom, posilovou 507, bolo nás asi tam asi 50, všetci boli slušní, vodič poradil jednému dedkovi ako sa dostane z tohto spoja na Nám. hraničiarov a ten sa mu pri vystupovaní ešte aj pekne poďakoval. No človek by ani neveril, že sa vezie bratislavským nočákom.

Re #63974 2006: Striedača a časť vodičov by bolo možné vystriedať na linke, ktorá má krátku trasu (503, 504, 516). Striedač tiež nemusí robiť služobáky pred a po nočnej zmene.

Re #64002 luky133: A čo si nevidel pred nedávnom mapku v Novom čase? Duobusová L32 bude jazdiť z Dlhých dielov priamo na Molecou a autobusová L33 bude robiť kolečko Molecova - Janotova - Molecova. ?

Re #64024 hoppusmark: Však bežný cestujúci by si rýchlo zvykli, že ktoré odchody robí 15m bus a snažili by sa mu vyhnúť. Obzvlášť na linkách 93/94/95 keď tlačiť sa do plného busu je úplná blbosť keďže za pár (doslova pár) minút ide ďalší.

Mimochodom, vie mi niekto vysvetliť, prečo večerná L92, ktorá potom prechádza na nočák ide na stanicu z Petržalky naprázdno, keď súbežne (+/- 5 minút) s ňou ide na stanicu posledný spoj L93? To sa nedalo spojiť?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.