Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #63957:
Vôľa na presadenie tohto návrhu chýba skôr na strane DPB, magistrátu alebo oboch? Pýtam sa preto, či má v tomto smere zmysel bombardovať mailami rôzne oddelenia na magistráte...
Reakcia na: d3k0 #63957:
V navrhu sa neuvazuje s elektrickami, nakolko pri momentalnom personalnom obsadeni istych pozicii, je akakolvek elektrickova nocna doprava nepresaditelna. Staci sa len pozriet, ako casto musi byt 408 a 516 hradena autobusom.
Reakcia na: Ámos #63919:
Mozem prezradit, ze je vypracovany navrh, ktory setri 2 nocne linky, zavadza duobusovu nocnu linku a odchody su 0.00, 1.11, 2.22 a 3.33 z Hlavnej stanice. Inymi slovami, reorganizaciou tras sa usetri aj na stvrty odchod. Perlickou je obsluha Safka smer Petrzalka i Hlavna stanica a spojenie DNV a Dubravky nocakom. Dalsou novinkou by bolo celonocne spojenie Letiska, ASMN a Hlavnej stanice jednou linkou. Vsetko je vsak len v stadiu prvotneho navrhu a ci bude vola presadit to, veru netusim.

P.S. K odchodom (cisielkam) - nie je to nejaka nova "hracka", funguje to takto napr. v Stuttgarte. 60-minutovy interval vozy nevyjazdia, ale 71-minutovy ano a navyse sa taketo odchody dobre pamataju (alternativa by bola 23.50, 01.05, 02.20 a 03.35).
Reakcia na: Ámos #63919:
A trolejbusy a elektricky papaju elektrinu a ta je v noci velmi vyrazne lacna.
Reakcia na: Beus #63908:
Bystry postreh.

Re #63906 Amos: Niektore zriadit, ale ine zase zrusit.
Reakcia na: Valec #63953:
OK, bola to len úvaha. Ale na tom, že fungujúca nočná doprava by bola väčším krokom vpred, než skrátenie sedlového intervalu a-93 z 12 na 10 minút, sa hádam zhodneme...
Reakcia na: galiyosha #63951:
No to by som sa ti moc nepoďakoval. Na spoločnom úseku 93/94 sú v sedle aj pri prekladanom 6 minútovom intervale dosť plné vozidlá (v určitých časových úsekoch) a keď by si ho predĺžil na 7,5 tak... ☠
Reakcia na: hoppusmark #63941:
To je o tom, že v Petržalke máme v miestnom zastupiteľstve v prevahe totálnych skorumpovaných kreténov, o nevolených orgánoch ani nevraviac... ?
Reakcia na: Ámos #63919:
Veď ja nad tlakom na DPB ani nerozmýšľam, ale nad tlakom na mesto áno. Toto mesto si chce budovať dojem turisticky príťažlivej destinácie. To bez nočnej dopravy pôjde asi ťažko.

A či má a-93 v sedle interval 10 alebo 12 minút, v tom skutočne takmer žiaden rozdiel nevidím. Možno by bolo lepšie a-94 v sedle zrušiť úplne a a-93 dať na 7,5 minútový interval tak, aby na ňu nadväzovala a-99 a prípadne a-98...
Reakcia na: hoppusmark #63942:
len ja sa v nom vozim docela casto, a sa mi nezda ze by bola v provoze len jedna suprava.

totizto ja som na U3 a prave na U3 V/v jazdi docela casto.

mne len nevyhovuje, ze su nove garnitury asi tak o 20-30cm nizsie .. a s mojimi skoro 2 metrami mno... a to nehovorim o tom pupusackom asi 40cm pase napriec celu supravu 🙂

inak co som pocul, tak ich budu dovybavovat klimou.

Re #63944 S499.1023: to je business 😉 ja sa im ani nedivim. by si sa fakt divil co vsetko porsche design navrhuje. od vydliciek, cez tie walkmany az po ja neviem co 🙂

Re #63947 hoppusmark: hm, nevies kde sa ten ULF pohybuje ? ktora linka ? ze by si dal tu namahu a okukol to 🙂

alebo to vyzera ako tie plastove sedacky co su v niektorych metrach ?
Reakcia na: fobust #63948:
Ale aaano, viem.. Mali by poslať nejaký ULF na "tuning" do Parsu alebo DPB ?
Reakcia na: hoppusmark #63947:

Hehe, vieš si predstaviť ULF s laminátovými škrupinami z kachny? ☺
Reakcia na: S499.1023 #63945:
Ja zas neviem, aké sedadlá sú v 6263 ? Ale tie v ULFe, čo som mal na mysli, sú plastové z obidvoch strán, teda nemajú žiaden textilný poťah.
Podobné sedadlá chcú dať do nových ULF-ov, zrejme kvôli údržbe, avšak v týchto sedadlách cítíť úplne všetky vibrácie.
Reakcia na: hoppusmark #63939:
Neviem, aké plasťáky sú na skúšku v ULF-e, do Vieden pôjdem až v auguste, teraz nestíham, ale tie plastové Vogelsitze, čo sú v Bratislave tuším v 6263, sú úžasné!
Reakcia na: aquila #63938:
Tak to je hanba, starý dr. ing. h. c. Ferdinand by ich do riti nakopal...
Ja mám s Porsche designom Grundig Yacht Boy 2000 (pokiaľ ho teda ešte frajerkina sestra, ktorá ho používa ako bežný tranzistor? , nestratila) a to je aj technicky špičkový kúsok.
Neviem, ktoré odchody L128 z Dúbravky do Petržalky sú správne. ?

V novinke na iMHD sú:
DROBNÉHO: 9:11 h, 10:11 h ...
ŠVANTNEROVA: 9:14 h, 10:14 h ...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3531

A na DPB sú tieto:
DROBNÉHO: 9:07 h, 10:07 h ...
ŠVANTNEROVA: 9:10 h, 10:10 h ...
http://www.dpb.sk/informacie/Info/Cyklobus_od03062006.htm
Reakcia na: aquila #63940:
V tom V/v co si sa viezol ty som isiel aj ja. To je prave ten prototyp.
Reakcia na: aquila #63940:
ja hlavne nechcem pri Sade J. Krala ZIADNU 35 poschodovu budovu! Nech idu do r... vsetci sedlaci, co stale dookola opakuju, ze Bratislava je bez vyskovych budov DEDINA... Nech sa strcia..
Mesto moze byt modernym aj bez takychto budov, a hlavne na takych miestach.
V okoli Ml. Niv nech vyskove budovy su, tam mi nevadia. Ale nie ze ked sa pozriem zo Slavina, tak uvidim barieru roztrusenych vyskovychg budov od Auparku, Sadu, cez Mlysnke Nivy, Ruzinov, NBS az po Sancovu! Humus!
ohladne pozemku J&T ponuka za ten pozemok 8200 skk/m2

co je docela rozdiel oproti 2000 skk/m2 co chce mesto akoze predat a "kompenzovat" 7 blbych podlazi ..

udaje sa rozna ci to bude 10 alebo 100 hektarov, ale je to strata pre mesto od 600 milionov do 6 miliard ...

keby to bolo just aj "len" 600 milionov. stoji to za to ?

Re #63939 hoppusmark: jo uz su len sola, ale som len chcel naznacit, ze tie bezriky su asi tak na urovni vrakone, alebo este skor pod jej urovnou ..

ano na 69A jazdia aj nove MANy, ako aj na zopar dalsich linkach 🙂

ja som zatial jazdil len v V/v co boli biele a sedacky urcite nie su kozenkove, je to normalny potah, mozno kusok iny, ale normalny.

ja v ULFoch moc nejazdim, mam asi 4minuty od seba metro a vo viedni sa na 99% kam chodim dostanem metrom, takze ja ani tie busy moc nevyuzivam .. nieto eliny 🙂
Reakcia na: aquila #63932:
Noo keď sme už pri tej Viedni:

Nie len 10. a 11. Bezirk, ale aj 16., 12. a veľa ďalších Bezirkov, kde už ani nespoznáš, že si vo Viedni... Je to teda hlavne kvôli prisťahovalcom z naozaj celého sveta........ ?

Ale nepovedal by som, že tam dávajú najhoršie autobusy!
Pred nejakým mesiacom skončili prevádzku vysokopodlažné kĺbáky, takže všetky kĺbové autobusy sú už nízkopodlažné..
Ide len o sóla, ktoré ešte vysokopodlažné sú, a tie jazdia v tebou spomínaých Bezirkoch napr. na 14A.

Ale na 69A jazdia aj nové MANy z r. 2001-2004(ak sa nemýlim)...
Ale je to fakt humus, beďáci, špina, a neviem či si už išiel v Night Line, tak to je humus aj čo sa "cestujúcich" týka ?

Nové vozne metra (V/v) nemajú už biele steny, mal ich len prototyp, ďalšie vozne už majú tie steny trochu tmavšie, a hlavne sú ľahšie udržovateľné. Sedadlá sú už koženkové(alebo čo to presne je..ešte som sa v tom neviezol), takkže žiadna látka..

A mimochodom, do nových ULFov možno dajú plastové sedadlá, na skúšku sú také namontované vo voze 686, a teda sedieť sa v tom nedá!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.