Reakcia na: drink #63859:
Aj ja občas, s dovolením, jazdím 200. A nejazdím trvale v ľavom pruhu ale podľa možnosti vpravo, ako to požaduj zákon. A keďže mám nejaké tie pomaly dva milióny odjazdené, tak si dovolím tvrdiť, že aj keby som išiel v ľavom pruhu a predpisových 130, tak je pre mňa stúpací pruh vpravo nebezpečnejší. Ak totiž z pravého pruhu "kráľ ciest" vyhodí blinker (zásadne v poslednej chvíli) a začne sa pchať doľava bez ohľadu na situáciu v priebežnom pruhu, vodič v tomto pruhu väčšinou už úplne bez smerovky proste náhle prejde do ľavého pruhu. Zatiaľ čo keď idem v ľavom pruhu, ktorý bude končiť, môžem si v dostatočnom predstihu preveriť, aká je v strednom pruhu situácia a či mám pre plynulé zaradenie spomaliť, zrýchliť alebo udržiavať konštantnú rýchlosť. A tzv. "stálevľavojazdiči" a "zásadneneblikači" mi mimoriadne pijú krv.
aquila
ad apollo, tak je pekne vidno ako to dorvali s pripojenim resp nepripojenim bosakovej, co znizuje vyuzitelnost mostu, pricom tento problem bol kazdemu jasny uz ked sa stavalo ..
mierova senecka. tam boli velke tlaky na 3+3 od odpovednych na SSC (ale nie od mesta, ti ani nevedeli, ze sa nieco stavia). ale na ministerstve chceli kvoli prestizi cim skor zacat (aby to bolo dokoncene do volieb 2002). a celkovo horsie ako sa bacovalo za SDKU na MDPaT snad to ani byt nemoze ..
inak ako perlicka, podobne uvahy boli aj pri tuneli sitina, kde chceli z SSC/NDS podobne vyhladovo riesit, ale nepreslo ...
je skoda, ze na slovensku sa uvazuje takto kratkodobo .. vid R1 trnava - nitra, alebo ked sa aj stavala D1 bratislava - trnava, tak sa na rozdiel od R1 medzi BB a zvolenom nepocitalo s rozsirenim na 3+3, teda nenechal sa v stede zeleny pas ..