Reakcia na: S499.1023 #63725:
Já nechci jezdit ze Štiřína do Holešovic, já se chci v rozumném čase dostat z jednoho velkého sídliště do druhého, což je docela rozdíl! A upřímně řečeno jezdit taxíkem vždycky, když zrovna nepotřebuju na Václavák nebo na opačný konec města po trase metra by asi bylo dost drahé, ne?
Sommelier
1)
- napríklad zmena z 15 minút na 11 minút bude stačiť ?
- a keď sa chceme dostať k riešeniu prímestskej (kde sa dá) koľajovej dopravy (Vajnory, DNV, Biskupice), to uskutočníme a prepravíme po čom ?
2)
- nedávno ich na Račianskej ešte zužovali. A je mnoho miest, kde nie sú rozšíriteľné, pokiaľ neposunieš - cestu, chodník, osvetlenie a plot + nekúpiš pozemok. Čo je dramaticky jednoduché, ale dajme tomu, že OK.
- automobilová doprava je na všetkých radiálach závislá od križovania s električkovou traťou. Preferencia vo chvíli keď auto stojí v koľajisku - nepomáha. Necháš autá obchádzať dvojnásobne vzdialenosti po podjazd ?
- alebo vytvorením preferencií typu botanická po celej dĺžke - ďakujem - ešte si pridaj odbočovacie jazdné pruhy a ďalšie semafory
3) Jo, postav sa na Pavlák a do prestupu na muzeu - to sú ľudia širšieho centra - ak tým myslíš cca okruh Anděl, Mustek, Florenc, Flora, I.P. Pavlova, tak to je už tranzitná funkcia - a nie centrum.
4) mestsky okruh by mal byť priamo napojený na električkovú trať s tým, že by na ňom existovali spoločné (4 koľajné) úseky a spoločné stanice s železnicou.
-