Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TMK2200 #63513:
linka na trase raca-ruzinov som myslel nie tak ze by sa niekto nasiel, kto by isiel touto linkou celu trasu - ale tak, ze je tazke aby sa linky otacali na vazovovej, a tak je nemozne spravit linky raca-vazovova a ruzinov-vazovova, aj ked z toho hladiska, ze vela cestujucich chce ist prave len po trnavske ci racianske myto, cize by to bolo logicke... kedze sa ale otacat elektricky na vazovovej ci racku ci trnavskom myte nemozu, je dobry riesenim linka iduca dalej do susednej radialy aj ked mi je jasne ze malokto ju vyuzije na celej trase, asi tak ako 88 nikto nevyuzije na cestu z noveho mosta na autobusovu stanicu, lebo aj pesi to ma rychlejsie... Totiz MHD sa ma robit tak ze co chcu ludia, nie ze co by bolo dobre (napriklad pre elektrickovu dopravu)... Niektore riesenia mi ale tak pripadaju, ze nerobia to kam a ako chcu ludia cestovat, ale nieco ine ? Napriklad si predstav ze si na Trnavskom myte. Myslis ze niekto sa najde taky ze vyuzije linky 8+2??? Alebo 201 (nevylukova trasa!)+61+74 - interval, dlzka cesty su kriteria v ktorych nekompromisne vitazi druha varianta, aj preto linky 2 a 8 na trase trnavske myto - hlavna stanica podla su na nic a mali by sa zrusit, aj ked uznavam ze to je zle pre elektrickovu dopravu, ale co chces cestujjucich nasilim nutit, aby sadli na tie eletricky? Aky ma vyznam elektrickova linka na stanicu, ked z tak dolezitych bodov ako trnavske myto alebo racianske myto ICH NIKTO VZIVOTE NEPOUZIJE, ked tak omylom...
Solarisy maju zacat jazdit uz zajtra, alebo az na dalsi tyzden?
Eripmav, a keď dobre rozumiem, snažíš sa mi vytykať, že môj návrh je polopatistický. A ten čo mal byť od 5.9 nie je? No zoberme si napríklad L3. Načo bude chodiť z Rače do Ružinova, keď nastúpi pri Slimáku na L50? [[[ rozmýšľam ako ty 😃 ]]]
Reakcia na: Peon #63511:
Ja si myslím, že to bude mať úspech.
Čo vravíte na to zavedenie dojazdov / výjazdov s cestujúcimi na L59 od 3. 7.? Je to len pokusne na leto alebo to plánujú tak nechať?
Reakcia na: eripmav #63509:
Takto nemôžeš uvažovať. Keby si bol vo vedení tak rovno zrušíme celú električkovú sieť. Načo mať tam nejaké linky, keď tam chodia autobusy. Však? L8 je praktická a to dosť. Tu to neber, že ideš od Ružinova, ale že ideš od Hlavnej Stanice. Dobre, na Trnavské sa doťerigaj L61, resp. L74... ale potom fakt neviem, prečo ešte nám tu chodia električky.
Reakcia na: TMK2200 #63508:
A co L8? Suhlasim ze L3 najlepsie zrusti, ale L8 je rovnako neprakticka, z Trnavskeho myta je to na stanicu este rychlejsie autobusom/trolejbusom ako z Racianskeho. Takisto L2... Z Dubravky ma L1 vyznam len preto, ze ide cez centrum a tam aj vsetci vystupuju (novy most, safarikovo nam, kamenne nam, obchodna...). Osobne s vetou "zrušíš trať na hlavnú stanicu tak vykopeš hrob električkám v bratislave" vobec nesuhlasim. Myslim ze trat na hlavnu stanicu v sucasnej podobe je vhodna akurat tak na zrusenie ☠ a elektrickova doprava by tym nijak neutrpela, skorej naopak, kedze by sa posilnil interval na ine smery, mozno by bola este atraktivnejsia. Samozrejme trat na hlavnu stanicu v sucasnej podobe, ak by sa nasli niekedy peniaze na trat na hlavnu stanicu pod Sancovou ulicou, aj ako spojnica Racka a Trnavskeho myta, a ako pokracovanie pod Stefanikovou ulicou na Hodzovo namestie, to treba privitat a to by bolo naozaj velke plus pre elektrickovu dopravu. Ale sucasnu trat vidim ako neperspektivnu, slepu a nepouzivanu...
Keďže TeBeCe žiadal premiestnenie, tak odpovedám:

Re #45834 (dispečer) eripmav: Vyťaženie úseku Vazovova - Hlavná Stanica nie je nízke, veď po úseku Vazovova - vyhybka TU jazdí teraz všetko, čo (išlo) na obchodnú ulicu. S tou linkou do Ružinova si musím dovoliť oponovať, keďže touto trasou občas cestujem, nemyslím si, žeby zniesla svoje ovocie. Tú L3 treba zrušiť a nechať L5 a L11. A stále platí známe porekadlo - zrušíš trať na hlavnú stanicu tak vykopeš hrob električkám v bratislave.
Ďakujem. Viem že so sprevádzkovaním boli svojho času nejaké problémy a prieťahy ako to býva dobrým zvykom na SK.
Reakcia na: Esicko #63505:
ano, je v prevadzke.
Chcel by som sa spýtať, keď vystúpim z L93 na zastávke ŽST Petržalka, či sa dostanem podchodom na stanicu, či ten podchod je v prevádzke. Nerád by som s malým deckom behal niekde cez koľaje...
takze uz tento pondelok? tesim tesim ?
Reakcia na: Technopol #63502:
nemeni.
Chcel by som sa spýtať ako to bude s L68 počas opravy obratiska Holičska, u nej sa nemení nič?
Reakcia na: tomas1 #63497:
Píšeš, že je výhodnejšie, keď sa verejná správa snaží zbaviť podnikania. Lenže MHD NIE JE podnikanie! Mimochodom, čím si vysvetľuješ, že celý rad veľkých miest sa snaží zabezpečovať MHD vo vlastnej réžii?
Reakcia na: Megac #63492:
Kto ti take nieco povedal? Rad si na neho posvietim 😃 Udaje tu a tam su totiz totozne.
Reakcia na: luky133 #63494:
Prsne preto mi to napdlo, lebo v suvislosti s bystickymi trolejbusmi sa o tom nieco popisalo.. ..viem ze nove by boli urcite lepsie ale aj reko 15Tr je urcite lepsia ako nic.. ?
Reakcia na: tomas1 #63497:
Prirodzene že môže aj 10 dopravcov. No ak chceš napr. u električiek zvýšiť kvalitu, musel by si nájsť niekoho kto ti dá tak 2 mld., keďže jedna električka stojí cca 80 mil. Sk. + vozovňa a koľaje v nej,.... U trolejbusov je to lacnejšie, no rovnako ako u električiek to považujem za nekoncepčné. Veď dokonca ešte aj v maršrutkovom Poblatí majú t-busy meské podniky...
Reakcia na: Vladimír #63477:
No ale keď by na Mesto prišiel niekto, kto by sa rozhodol improvovať MHD tak z dvoch možností
A. zadĺžiť sa ešte viac ako teraz a pokračovať s mestským DP
B. hodiť časť súkromníkom a rozložiť finančnú záťaž do budúcnosti

je výhodnejšie určite B. A skôr či neskôr niekto taký bude, ja v to dúfam. ?
______________________________
Ešte je možnosť že príde nejaký Rybníček a spraví ozdravný proces a presvedčí aj poslancov, že sa oplatí do DPB naliať niečo navyše. Ale aj tak je riziko, že sa to opäť zvrhne. Už je po voľbách, tak to môžem napísať - je výhodnejšie, keď sa verejná správa skôr snaží zbaviť podnikania.
______________________________
Re #63484 AAA: Na jednej električkovej abo trbusovej trati sa nemôže preháňať viac dopravcov?
A koľko % autobusov treba už dnes vymeniť? Miera zosúkromnenia môže byť rôzna viď Viedeň...
Reakcia na: luky133 #63494:
Tak toto som hladal, vidim, ze si to našiel ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.