Bolo by načase... 510 by mohla byť trolejbusová s tým, že by išla na Čiližskú a 512 do Biskupíc (síce obchádzkou - ale v záverečnej časti cesty znesiteľné + mohol by sa garantovať prestup na Toryskej). Je to ale aj technický problém - niekto tu spomínal (tuším si) niečo s nočnou šťavou a ja pridám odbočku zo Šancovej na Štefánikovu.
to je síce pekné, ale už teraz je jasné, že sa ťažká doprava (zbytočne ?) nahrnie do už dnes predisponovaného Kamenného námestia (kde sa otáča a motá všetko čo môže) a od Mierka to bude musieť zázračne ísť na pylónoch - čo bude 100 % nádhery.
Okrem toho, že Starý Most považujem za zvrhlé riešenie, kde je prestupná stanica medzi ŽST Petržalka a Prístavným mostom ?
Tá trasa je čistá priamka a svojim riešením mi pripomína D1 Praha - Brno, Staromestskú v BA, či Céčko v Prahe - riešenia, ktorých následky sa prejavili pár rokov neskôr.
Momentálne sa mi nejedná ani tak o pylóny, zapustenia, ale celkové vedenie trate.
S kapacitou tramvaje je to nepochybně pravda, ale i tak se dají terminály regionální dopravy třeba v Rači nebo Dúbravce docela dobře udělat! V Záhřebu metro nemají a přesto terminály návazné autobusové dopravy mají- např. Crnomerec, Dubec, částečně Mihajlovac... Rozhodně bych byl pro ukončení regionální dopravy u konečných tramvají- z Mlynských Niv stejně většina lidí někam pokračuje a z nutného posílení tramvajové dopravy by měli něco i bratislavští!
Akože sorry, ale nemusíš hneď vyskakovať. ? To som len tak poznamenal, keďže platí #63352 tak potom to do tej ekologizácie až tak nezapadá. Ale o nič nejde, v podstate zbytočná debata toto... Je mi jasné, že ako ZV môže ísť aj diesel...
Na to isté, ako v električkách. ?
Re #63354 5510: Odpoveď na prvú otázku: spýtaj sa tých, čo tak robia. ?
Re #63353 Andy: Nie, ale isté znečistenie by to bolo. Aj keď možno len malé.
OTAZKA:
Preco sa v klbovych vozidlach aj ked je poloprazdne vozidlo vsetci natlacia do tocne klbu a tam stoja ??
DOTAZ:
Tocne v trolikoch strasne vrzgaju a vyzeraju ze by sa mali kazdu chvilku rozpadnut
Akurát že na L43 sa nasadzujú plyňáky kvôli tomu, že sú ekologickejšie, lebo táto linka jazdí väčšinou po lese. Aspoň pokiaľ viem, tak je to kvoli tomu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier