Ty asi nebudeš schopný pochopiť, že Dopravný podnik musí dodržať podmienky výberového konania? A že Valko to VEĽMI dobre vie a preto dal takú ponuku, že ju DP nemohol prijať?
Dobry vecer Pani a dami. Nakolko ti babraci uz konecne dorobili tu posratu kanalizaciu na Bulharskej ulici, ktoru robia kazdy rok minimalne pol roka by uz konecne mohli premavat trolejbusy linky 204 a 205.Co vy na to?Moze sa niekto k tomu vyjadrit, ze kedy sa tá doprava v Trnávke konečne obnový. Však to to tu je horšie ako v Mexiku.
Ja nepatrím k extrémnym koľajofilom, takže si myslím, že nie je až tak nutné po zdvojkoľajnení a elektrifikovaní trate BA-DS a urobení S-bahna ťahať ďalšie koľaje do Vrakune/Biskupíc.
Aj keď podľa mojich prieskumov by sa búrať veľmi nemuselo, na druhej strane ako bolo spomínané, ide aj o to akú šťavu tam chceš zavesiť...
______________________
Re #62899 Sommelier: "za to, že ti nikto neprinesie na tácke 5 miliárd, je pre Teba 7,50 sústo, pre ktoré sa neoplatí ani zohnúť."
- Pozri ja neviem ako si sa dopracoval k tým miliardám čo chceš vyčariť. Skús zistiť koľko dáva VÚC BA SADke ročne celkovo (ja som aktuálne nenašiel), a uvažujme. Úseky regionálnych liniek sú najtržbovejšie práve na území BA. Takže keď ich orežeš a znova prepočítaš straty za výkony vo verejnom záujme (VVZ) tak zistíš, že si moc neušetril.
Dokonca taká šialená úvaha (prosím skritizovať) - ak by bol ten úsek, ktorý rušíme nedajbože ZISKOVÝ tak po skrátení linky tak budeme musieť SADke za linku zaplatiť viac aj keď je kratšia. Haluz čo? ?
Prekrista pana, toto ti ako mohlo napadnut??? Viest elektricky cez ulice 29.augusta, ci Dunajsku??? A automobilovu dopravu by si kam dal??? ?
Alebo z Vajnorskej cez Kutuzovovu na Raciansku?? Hmm, myslim ze dako by si ostal stat pred zeleznicou, ktorej sa ZSR podla poslednych umyslov len tak nevzda.
Tak toto je nadherne. DPMB dokazal ze obcas im to nemysli, no bohuzial dakedy je to aj smutne. ?
Dnes v spravach STV bol prispevok, ze DP hlada pravnicku firmu ktora by im za co najmensi poplatok na sudoch "vysudzovalo" pokuty od ciernych cestujucich. Odhadom sa rocne DP sudi o 50 milionov a jednym z pravnikov ktory im ponukol sluzby bol Ernest Valko. Robil by to pre DP zadarmo, ZADARMO, a dokonca by prispieval 10% z vysudeneho. Co by pri tych 50 milionoch bolo 5 milionov.
A co neurobil DP? Odmietol, s odvolanim ze porusil podmienky vyberoveho konania, ze nemozu prijat aby to robil zadarmo.
Jednoducho DP sa ukazalo ze ONO nepotrebuje pomoc ?
"...sa pomerne rýchlo nájdu prostriedky..." chlapče, snívaj ďalej.. ježiško ti ich donesie?
"Kam sa hrabe BA s jej chabým dopravným rozpočtom, ktorý ledva stačí plniť základné funkcie bez investícií ?"
Jasné, keď BA prestane dotovať podniky SAD, tak razom bude na všetko???
preboha, ako zlepšíš cestovanie pre Bratislavčanov, ak im do preplnených Vrakos napcháš ešte aj vidiečanov??? Si nemysli, že 1 SADobus ukončený na CR sa = jedna Vrakosa DPB na zvyšku trasy SADobusu... ?
bože ty si budeš stále točiť len to svoje...
"za tie peniaze pre DPB to rozhodne stojí"
Kde si prišiel na to, že by tým DPB prišiel k takým dotáciám, že by tým výrazne zlepšil úroveň MHD?
Prosim vas. Nevie mi niekto povedat akou technologiou sa uchytavaju kolajnice na moste cez Staromestsku? Vyzera to ako smola(na pohlad), alebo neaka guma. Neviete povedat co to zhruba je?
sú rozhodne priamejšie, efektivnejšie a životaschopnejšie.
Objektívna kritika -
okrem spomínaných zachádzok
- krkolomný prestup niekde na ostredkoch - čistá časová strata
- ked bez prestupu tak takmer nemožné premostenie dialnice a zeleznice
- trať sa vyšmodrchá na čiližskej - ktorá je peško dostupná len pre pár vyvolených
- zabočí na Kazanskú - fajn a pri pošte skončí - lenže z kazanskej to už bude pri mnohých cestách nejmenej o 5 minút rýchlejšie trolejbusom.
Predĺženie Astronomickej nieje správna cesta ako prioritne napojiť juhovýchod - časom (po zázračnom zralizovaní Slovnaftu či železnice) určite, no nie prioritne.
No potenciálna tramvaj kopírujúca žel. trať + od Astronomickej ako dnešná tramvaj a 201. Kto bude na Trnku rýchlejšie? Záleží odkiaľ to berieš. Aj dnešný stav je taký na hrane... Či ideš z Čiližskej, alebo z Hradskej (aj to z ktorej z tých troch zastávok na Žitnom ostrove), či sa -ti oplatí 201 alebo 78 alebo 67, 87 (od júla sa majú vymeniť) + tramvaj. Aj to že kedy je rýchlejšia z Astro na -Trnku 78 a kedy 8, 9 alebo 14.
A O. K. aj nazvyme to zachádzka tramvaje na Trnavské mýto. Aj viackrát za týždeň v rôznych obdobich dňa cestujem v relácií Záhradnícka (zastávka) - Záhradnícka (ulica), alebo Trnavské M. - Americké Nám. Myslíš, že vždy je rýchlejší trolejbus (212)?. ani náhodou. Aj keď tade idem na bicykli. Niekedy som v spomínanom úseku rýchlejší ja, inokedy električka ☺
Proste vyššie spomínané počty, teda jazdné doby sú veľmi relatívne.
A aj s tou 202 do centra. O. K. tí ľudia to majú "od Maďarov" určite priamejšie po Gagarinovej. Ale máš taký pocit, že väčšina cezpoľných ide na ASMN a odtiaľ na Rajskú a rovno do historického centra, alebo určite pracujú v širošm centre?
To už aj na magistráte pochopili, že dnes to nie je o tom doviesť čo najviac ľudí zo sídlisk do centra (hisotirckého). Pracovné príležitosti sa stále zvyšujú práve v ostatných obvodoch, kdežto v tom prvom už tak prudko určite neporastú, ak vôbec. ?
tvoj problém tkvie v tom, že Slovenskú mentalitu poznačenú xenofóbiou, rasizmom, nacionalizmom a ja neviem ešte čím všetkým nikdy nenaučíš ani neprinútiš uvažovať inak - a buď rád, že patríš do tej hrstky openminded (preklad asi neexistuje) ľudí. A tam vždy narazíš, či chceš alebo nie. Tu snáď nikoho nenapadne zastaviť skrz-na skrz besnenie a stavať niečo čo sa podobá okruhu - podobne dementná petržalská trať.
A moc sa za to nebiješ - na Slováka som z nich podobne užasnutý ako ty (za tie prachy a roky - bodaj by im to nefungovalo) a predpokladám, že aj ty vidíš mnohé muchy, ktoré si tam pestujú. A predpokladám správne, že ich vidíš viac ako ja.
Nuž, ja Ti musím len zopakovať, že KECÁŠ voloviny a o západnej Európe nevieš z pohľadu verejnej dopravy NIČ. Akiste som tými narvatými vlakmi každé ráno cestoval len na mysli a vo sne, lebo Sommelier povedal, že ľudí v tom meneje a menej...
Ale keď sa Ti to nepáči, môžeš ešte zvoliť americký model alebo totalitný model (k tomu máš tuším najbližšie). A ja budem zo všetkých mojich síl proti.
Ty to máš pekne pomýlené. ASMN nikto rušiť nebude - z polovice budú musieť slúžiť diaľkovej doprave - čo je úplne správne. Na druhej polovici bude už spomínaná galéria moderného umenia a park.
Ále tá trať na Košickej je už veľmi blízko mesta a vobec tam nejde, takže nnapojenie veškeré žiadne, inak od terminálu je to pekných pár stoviek metrov, čo nikto šlapat nebude...
Celá prievozská bola koncipovaná na trať - všetky budovy spred 1989 boli odsadené od cesty. Od križovatky s Bajkalskou sa dá o5 normálne trasovať - až na ten autosalón, ktorý už ako som si všimol prenajali.
Nebudem sa baviť o vhodnosti napojenia cez Slovnaft - je to možno najlepšie, ale skús sa pohrať so zástavbou na Kazanskej - dlho lámal som si hlavu nad tým - ale bez veľkého búrania a buldozerovania to nemáš kadiaľ obísť.
ak si v tom planiku vsimnes bola tam snaha aby sa z takmer lubovolneho bodu dalo dostat dakam 2ma roznymi cestami, nieco take ako (ne)planovane vyluky ti totizto asi nic nevravi a zachovanie aspon neakej kapacitnej dopravy (aj ked oklukou) asi tiez nie...
mlynske nivy su zaujimave iba a len kvoli asmn ktoru zrovna ty chces odtial zrusit, tak neviem co sa divis priebeznu kapacitu v tom smere ti kludne poberie aj trat na kosickej a okrem toho ti to tam taktiez postupne velmi pekne zastavavaju
prievozska ? kadial tam chces pre boha trrasovat trat tak aby to bolo rozumne... zrusenie 2 jazdnych pruhov z cesty ti nik neschvali...
cela trasa C obsluhuje dolne hony a slovnaft a vzhladom na to ze zo slovnaftu to ide cez polia (ziadne zastavky) tak by to mohla byt zaroven aj zaujimavo rychla trasa do mesta...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023