Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak predsa kĺbové SORy...No,z hľadiska dizajnu to má zatiaľ podstatne väčšie chyby než Citelis,ale predpokladám,že ide o prototypy a budú sa vylepšovať.A čo sa týka ich použiteľnosti v BA,tak akýkoľvek nový voz je pre BA lepší,než to,čo tu je teraz.S Ikarusmi by som nepočítal,pretože pokiaľ viem,tak koncom roka začína platiť EURO 4 /čo je mimochodom dôvod,prečo končia Karosy 900/,a pokiaľ som si na obnovenej Ikarus stránke všimol,Ikarusy sa vyrábajú len s motorom EURO 2.Takisto je trend nakupovať NP vozy,a ako vieme,tak prevádzka NP kĺbového Ikarusu v BA,nebola práve najšťastnejšia a musel byť vrátený do Maďarska...
Ja osobne som vyznávač autobusov Tam Bus veľmi sa mi páčili. Ale krátke boli lepšie v tom ,že mali aj látkové sedadla. Možno sa mi páčia aj preto lebo s nimi chodím skoro každý deň da DD. škoda ,že firma Tam Bus skrachovala. Uvítal som a bol som aj na nich stránke asi pred 3 mesiacmi a firma sa obnovila ale už nevyrába mestské Tam Busy ale len zájazdové ktoré vyzerajú jak zo 70 rokoch.
Hoppusmark: No vies, ja by som sa skor o tych Ikarusoch radsej vyjadroval opatrnejsie a Solaris je pre BA dost velka cena, SOR je lacny a keby boli klbaky preco nie. DPB nema prachy na detaily tak necakaj ze tu bude jazdit vsetko kvality (skor znacke) I.triedy.
Andy: Nech mi ten prives zapoja cez tyzden na 7115 ked budem mat linku c.14. Heh... Babkymutantky by som tam vykázal, smrdia jak mrtve.
Som v soku! Klbove vajco! Osobne som ich nikdy nemal rad, ale toto sa mi velmi paci! Aka je cca. cena?
Hmm uz len si predsavit ten novy sor v unifokvanom bratislavskom zltozelenom spp natere ? ? ?
hoppusmark:

Kloubový Sor je dlouhý 18,75 metru, široký 2525 mm. jeho kapacita je uváděná jako 175 cestujících.

Pokud bude Sor stále držet nízkou cenovou hladinu, určitě zamíchá kartami na našem i vašem autobusovém trhu a je to jedině dobře.

Pokud slyším slovo unifikace, tak se musím přímo v BA smát - TamBusy, Ikarusy 200,400, Karosy, Karosy CNG, Solarisy, Sory. Jestli bude Sor NB18 lacinější než VP Ikarusy (u kterých ještě vůbec není jisté, zda opět vzniknou), tak není co řešit. Obzvlášť v podniku, kde se 80% autobusů rozpadá a ještě do nedávna bylo možné spočítat NP vozy na prstéch jedné ruky.
Nemohli by počas pracovných dní tie prívesy využiť na linke 39 pre cestujúcich? 🙂
Len či tie kĺbové Sorky nebudú také vzácne ako Karosa ŠM 16,5?
Reakcia na: hoppusmark #62371:
Chlapce, o com tosic ? Dovol, aby som Ta oboznamil s faktom, ze v Bratislave uz autobusy SOR nejaky ten rok jazdia ! Kupou klbovych verzii by sa "unifikacia" (da sa v Bratislave este hovorit o unifikacii???) iste nenarusila ! Alebo chces tvrtdit, ze pripadnou kupou klbovych Solarisov v buducnosti by sa zase narusila unifikacia ? Podla Tvojej teorie by sa ani Solarisy Trollino nesmeli kupit, lebo by nezapadali do "unifikacie". Ak bude ten klbovy SOR vyhovujuci (kapacitne a cenovo), nevidim najmensi dovod, preco ho nekupit.
No a s tymi Ikarusmi by som bol zatial viac ako opatrny...
Reakcia na: hoppusmark #62371:
Ale na strane druhej tie nové Ikarusy radu 4xx budu designovo (vraj) úplne iné! A čo vieš, možno nebudú také dlhé ako terajšie 435-ky, možno budú kratšie. ?
Reakcia na: T3 #62370:
Prosím ťa, nestraš! Len si spočítaj, koľko typov autobusov už v BA máme, a potom niečo hovor. Nezabúdaj na pojem "unifikácia vozového parku", pretože ide hlavne o znižovanie nákladov na údržbu.

Nemám nič proti, ale hneď, ako sa objaví nejaký nový typ autobusu, ozvú sa ľudia s tým, že "aj toto by sme v BA mohli mať"

Mimochodom, mám taký pocit, že ten kĺbový sor nie je príliš rovnocenný k ostatným kĺbovým vozidlám. Aká je vlastne jeho šírka? Akú má kapacitu? Povedal by som, že nižšiu ako štandrdné kĺbáky.

Mimochodom, Ikarus obnoví výrobu, rady 400, takže v záujme unifikácie a znižovania prevádzkových nákladom by som sa pri obnove vozového parku v BA orientoval buď na Ikarus, alebo na Solaris.
Mám takú otázku. Ak by sa náhodou zakúpili tie kĺbové SORky, kam by ich asi dopravný podnik zaradil? A ešte niečo. Má vôbec toto vozidlo plošinu? Či už manuálnu alebo automatickú? ?
Další fotky jsou a budou přibývat na této diskuzi.
http://www.k-report.net/diskuze/messages/2484/11639.html?1149321144

Jen mi nesedí to čelo, které nelícuje k oknům na stranách. Ale jinak vypadá kloubový Sor zajímavě. Pokud i cena bude nízká, jako že asi ano, určitě to zamíchá kartami.
Reakcia na: hoppusmark #62356:
ale to je pokrok ja som si to vzdy milil so slovnaftom
Reakcia na: untrop #62363:
nie, ked som nastupoval nestacil som si vsimnut a pri vystupovani som bol zdeseny a nenapadlo mi pozriet sa.. skoda, fakt skoda. cisla si pozeram vzdy ale vcera ma to nejak magicky ovplyvnilo ?
Reakcia na: untrop #62363:
Najskor to bolo 2xxx, odhadujem
Reakcia na: raraschek #62354:
Aj mne sa stalo niečo podobné, bližšie som pred časom popísal v príspevku #55312 .
Reakcia na: KLF #62362:
Aj mne sa páčia ale neviem či DPB kúpi taký Sor. Ale podla mňa bude Sor kĺbak mať odbyt hlavne v Ba lebo si DPB povie prečo kupovať drahé Solarisy keď môžeme kúpiť asi menšie kapacitné SORky. Prijal by som ich aj ja V Ba .
Reakcia na: luky133 #62347:
Avšak tento geniálny patent spôsobuje, že si pri chôdzi nemôžem pozerať na cestu ale musím obdivovať oblohu. A to nie vždy chcem.

Re #62354 raraschek: Číslo toho ZV nevieš?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.