Reakcia na: Andy #62170:
trocha mi z toho zavana sebectvo..ako si hovoril:radsej pockas tie dva roky v tych b961 a potom si kupis auto,ale dpb nejazdi pre jedneho cloveka...a co bude s nami ostatnymí,ktori bohuzial na to auto nemaju a su odkazani na mhd???ja napr jazdievam poobede s 59 a tiez to nie je slava...a i ked viem,ze metro nie je prave najlacnejsia zalezitost,je to najlepsie riesenie...autobusy a pod by mali byt len akymsi spestrenim dopravy...pod zemou zapchy nie su,na povrchu ano...aj ked elektricka chodi po kolajach a nie po ceste,povrchova premavka ju vie tiez poriadne pribrzdit....ale nic v zlom..
fobust
Takže nové električky a trate sú utópia... A vieš prečo? Lebo ich realizáciu stále osdúvaš akýmsi autobusom. Miletička sa má rekonštruovať o dva roky. Osobne by som tú trať videl už pod povrchom, však to si priam pýta zakopať pod zem. Kráte úseky boli opravené? Karlova Ves - križovatka s Damborského, celá Radlinského, Štúrova, momentálne celá Obchodná a Kapucínska, ako aj Hurbanovo námestie. To sú spolu krátne úseky??? A v nedávnej minulosti aj nábrežie, Krížna ulica. A peniaze sa našli, lebo museli. Bohužial sa ich nenašlo dosť aj na opravu tunela, ktorý by mal ísť o rok. Tieto veci nie sú utópia ale realita! A ralitou budú aj nové električky, keď súčasné dožijú. A nie iba stále smradobusy, ktoré dožívajú stále a stále je práve s nimi najviac problémov. A aké vraky jazdia veľmi dobre viem, včera som mal česť viezť sa v 4955 a predvčerom som mal zhodou náhod tiež "štastie" na tento vrak. Ale na rozdiel od teba by som nechcel mať miesto dvoch vozodiel typu Ik280 a Solaris dve Ik435, ale jeden Ik435 a niečo nosné! A čistota vozidel nemá nič spoločné s ich vekom, to si nepleť!