Ja tam bývam a viem ,že cestovanie je hrôza no neviem čo ten strarosta hovorí ,že ráno to zlepší dopravu. Ako to môže zlepšiť dopravu? Však tie kolóny potom kôli "duobusom" ako zmiznú? Nechápem ako môže niekto dovoliť rozkopať hlavný ťah na DD a dole z DD až na 3 miestach zároveň. Potom tá doprava aj tak vizerá. Ráno musím ísť o pól hodinu skôr aby som normále stíhal do školy. Také sú Dlhé diely volakedy prezívané Longital a Karlova Ves prezívaná Karldorf. ?
Keby som takto uvazoval, polovica autobusovych liniek nejazdi tak, ako jazdi. Vsak naco? Chapes, ono v podstate posilni 203-ku v useku Sancova-Koliba... ale trasa 4 minutova je tiez nanic... a 25TRku tam predsa nedaju.
Postranne informacne kanaly ti nieco hovoria? A prisposobovanie svojej ponuky tak, aby vyhovela viac nez ta od konkurencie...
Re #61665 ufo: Samozrejme, ze tym, ze do podmienok tendra DPB nezaradil to, ze vozy maju mat 2 hnacie napravy, si sam nakakal do vlastnych ust...ale to je uz ich problem... ja som len zvedavy, dokedy im Dlhodielcania tie medove motuzy budu jest...
No nech 25Tr vyzerá akokoľvek, tá jedna hnaná náprava mi akosi nejde dohromady s argumentami DPB, pre ktoré nemohli jazdiť na Langteil kĺbové autobusy.
Ehm ehm...laskavo neskresluj, sam dobre vies, ake nekale praktiky pouziva Irisbus pri tendroch... takze o nejakej dobrovolnosti by som skutocne pomlcal. A keby sa 22Tr vyrabali, tak by si ich kupovali aj teraz. Kym sa vyrabali, mas pocit ze nesli na odbyt? Vsetky vyrobene kusy sa na trhoch uspesne umiestnili, a boli objednavky na dalsie, ktore uz bohuzial zostali len objednavkami.
Okrem toho, este v ziadnom tendri nemali ani nebudu mat sancu byt 22Tr a 25Tr sucasne, kedze ta druha sa zacala vyrabat az po skonceni vyroby prvej. Takze o nejakom uprednostnovani by som tiez na tvojom mieste mlcal. Troska sa zamysli nad tym, co hovoris...
Tú Agoru nepchá Irisbus nasilu, ju si totiž kupujú dobrovoľne a keď ju uprednostňujú, asi tí zákazníci majú nejaký dôvod... Keby boli 22Tr také super, tak by si ich možno počas ich výroby aj niekto kúpil, nie?
Oficialne by sa mali vodici striedat na konecnych. Jedina vinimka o ktorej ja viem, je L5, tam sa vodici podla oficialov striedaju na ZST Vinohrady smer mesto, z nejakeho ukrutne debilneho dovodu.
Podla mna by bolo jednoduchsie obetovat jeden klbak... ktory by pendloval medzi Kolibou a Kamzikom a nadvazoval by na trofle... jazdil by len cez vikend...
a normalne by to bola "zvlastna jazda - kamzik"...
Problem je len v tom, ze 21 a 22Tr sa uz bohuzial nevyrabaju. Keby ano, vela ludi by ich bralo vsetkymi desiatimi. Takto aspon dufam, ze ak bude niekedy dalsi tender na NP troly, tak vyhra Solaris s Trollinom, a nie skareda francuzska Sragora, ktoru blby Irisbus pcha vsade kde moze...
Re #61876 Sommelier: Fakt neviem cim prispela k padu skodovky, ked bola ziadana vsade kde mohla byt...a uz vonkoncom by som netvrdil, ze prave to polozilo fabriku, skus si nastudovat fakty Problem bol v debilnom managemente fabriky, nie v kvalite vyrobku. A vyroba je, ak sa nemylim, zastavena definitivne, fabrika vytunelovana a rozpredana. Cest jej pamiatke...
netvrdil by som, ze 22Tr je nejako extremne vydarena nadhera, tato koncepcia skor prispela k (polo)padu skodovky. Ak sa nemylim, tak z tej generacie sa toho vela kupit neda, myslim, ze vyroba t.c. zastavena.
Ta 22Tr je pre mna subjektivne krajsia snad vo vsetkych smeroch a detailoch, nielen v zadnom cele Navyse ma kopec lepsich vlastnosti, ale holt, ked mala Skoda Ostrov debilny management, ktory nechal fabriku padnut, tak...si tu budeme namiesto modernych a mimoriadne vydarenych 22Tr (pripadne aspon Trollin) uzivat Sragory s 20 rokov starou koncepciou, po stvrtom (a dost nevydarenom) facelifte, a s az jednou hnacou napravou. Vivat inteligencia... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony.sk