Tiež mám zo seba ten pocit, aj som si dal par mesiacov pauzu a nejak ma to chytilo. Zajtra ma caka system rozzureneho leva po dovolenke, ktory bude na mna cely den cerit zuby a budem mu musiet nieco ukazat.
Aspon nie si sam... Ani neviem co sme riesili, ale uz sme to asi vyriesili. Vdaka.
vieš, sú veci raz dané a tak to niekedy funguje. Zvykni si.
A skús niekomu položiť ľahšiu otázku.
Samozrejme, že tam 78 a 67 mozu na znamenie rovnako zastavovat. Ked to potrebujes a možno ked o to poziadas magistrat a ten poziada DP, bude sa tam zastavovat.
Neviete náhodou, je nejaký opodstatnený dôvod, prečo je zastávka na znamenie "Váhostav" len pre linky č. 87 a 517, keď tadiaľ prechádzajú aj 67 a 78, ktoré nie sú expresné? To aj v minulosti tam stála len jedna denná linka (vtedy 97-ka)?
A je tam vôbec niečo súvisiace s Váhostavom (napr. budova)? Existuje tá firma vôbec? Skôr by sa to podľa mňa mohlo volať "Autobazár Darex" (ak by si to ten zaplatil) alebo Mea Culpa (útulok pre bezdomovcov)...
Ako metro dost sucks ! Ked nemusim, tak tam neleziem. Z balkona sa divam do vchodu A - JP, ale napriek tomu, ze mam metro po ceste kazdy den A + C + bus, chodim 11 + bus, lebo je to rychlejsie. A to chodim cez polku mesta.
A ako to bolo so stavebnym ruchom na wilsonaku ? Neprepajali ho priamo s holesovicami, ci sa mi len nieco zdalo ?
toto som našiel, ale ty asi o inom kávu miešaš, táto je najaká zrovnávacia.
Dávno som našiel nejaký výhlad až po trasu E,F,G,H do roku 2130 ? Už ale neviem kde... Máš nejakú stránku plánovanej trasy ?
Naviac, VRAKOSA je druh vozidla specificky pre DPB, ktory uz aspon 15 rokov ziadnu nekupil. SADky maju dost casto Karosy 954, a to je teda velmi slusne zvezenie. Komfortne. Na rozdiel od bratislavskej T3, rozheganej, docmaranej, natrieskanej, s laminatovymi sedackami.
D-cko zacinaju za tri roky, ale radsej keby s nim nezacali. Riesi malo, stoji vela, a v navrhovanej trase sice umoznuje dvakrat prestup na C, ale ani raz na B. Je to snad este horsi paskvil, ako metro na letisko. Potrebuju preinvestovat strasne miliardy, tak stavaju blbosti. Ale taka jednoducha vec, aby napr. umoznili busom MHD jazdit po tramvajovom pase, cim by eliminovali na mnohych miestach zapchy, ich nenapadne. Pritom je to zadarmo. Ani elektrickovy podjazd niektorych kritickych miest (napr. Letenske nam.) ich nenapadne. Naco investovat do elektriciek, mestskych vlakov event. autobusov, ved predsa metro je vsespasny, vseriesiaci system, a ked natiahneme jednu linku metra, tak cele siroke okolie sa pos... od vdacnosti, o hosanna haleluja, vivat metro. Aj ked je vlak vzdy rychlejsi a Praha je zazeleznicovana cela, vlak je fuj, treba podporovat vyhradne metro. Preto ani medzi nadrazim Dejvice a Hradcanskou a nadrazim Bubny a Vltavskou nie je ziadne prepojenie, preto sa metro vyhlo nadrazi Vysocany, preto uz 30 rokov zeleznica podchadza stanicu metra Kacerov bez zastavenia a bez nastupista, preto na letisko nesmie viest rychlodraha. Na zvracanie mi je z prazskeho magistratu.
Mimomestske trolejbusove trate su aj blizsie (a samozrejme kratsie). Ceske Budejovice - Borek, Pardubice - Lazne Bohdanec, Chomutov - Jirkov, Zlin - Otrokovice.
Ja si myslím, že obchodník nepostavený na hlavu parkovisko vymení za zastávku priamo pod nosom - zatraktívnenie lokality, viac zákazníkov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp