Reakcia na: Peon #61226:
vieš, sú veci raz dané a tak to niekedy funguje. Zvykni si.A skús niekomu položiť ľahšiu otázku.
Samozrejme, že tam 78 a 67 mozu na znamenie rovnako zastavovat. Ked to potrebujes a možno ked o to poziadas magistrat a ten poziada DP, bude sa tam zastavovat.
Sommelier
Tú MHD zlepším už len tým, že tie vozy od niekiaľ musím zohnat, MHD dostane cestovné a dotáciu - a to sú peniaze. Neviem ako inak s Tebou rozvinúť diskusiu, ked malé peniaze nepovažuješ za peniaze. Aj tie sa dajú investovať.
Ten tvoj výpočet je tak trochu hviezdny element.
Pretože z globalneho ekonomického hľadiska bude MHD s husteným intervalom výhodnejšia.
To že možno má ten Jožko na výber medzi hromadnou a individuálnou je predpoklad, že je v 20 percentnej menšine ?
Patrí k 10 % menšine, ktorá na cestu do práce nevyužije MHD ?
Aká je jeho terajšia motivácia jazdiť hromadne ? Je to najma Cena. A tie peniaze o ktorých hovoríš nedostane cash, ani mu ich nikto nezoberie a tieto peniaze fyzicky neexistujú, tak neviem o čom je reč.
Takže: keď 90 % prestupuje, 15 minút o nespolahlivosti je blábol, lebo jej čelí 90 % zákazníkov SAD.
10 minút navyše je maximálna hranica časového posunu. Priemerne sa bude jednať o 3 - 7 minút, pričom zachádzanie na ASMN - cca 1:30 minúty, presun z výstupišťa - zastávka 1:30, takže skutočný rozdiel bude nižší.