"Tá električka rýchlejšia nebude dokiaľ sa do nej nenalejú peniaze. Alebo cestujúci."
No cestujúci ju rozhodne rýchlejšou nespravia... Nepleť si pojmy častejšie a rýchlejšie
Ahoj. Musim ti oponovat, lebo som to raz ratal. Za celu sluzbu som pockal 56 ludi. Podakovalo mi osem. Ratal som iba tych, ktori museli vediet ze ich cakam, lebo uz nikto nenastupovel ked dobehli, alebo som im znovu otvaral dvere. Je to bieda. Naozaj si ludia myslia, ze je to samozrejme, ked ich vodic caka.
Minule som nepockal babku, ktora isla o barlach a k vozu by jej to podla mojho odhadu trvalo cca 1 minutu. Ked som isiel okolo nej, tak mi skoro barlou odrazila zrkadlo. Podotykam, ze to bolo na Zahradnickej v smere do Ruzinova, teda tam, kde ide voz priblizne kazde 4 minuty.
"kukol som si disp.forum a tam niekto nabonzoval na vodica, ze telefonoval. a zvlastne reakcie som si precital." (...)
- Máš pravdu, je správne, že sa to nahlásilo.
______________________________
Re #60986 Sommelier: "Celý zbytok AS by sa mal stať mestským parkom, ktorý v tejto zóne bude obrovským prínosom."
- kto a za čo ten park postaví, keď ten pľac vlastní súkromná SAD BA?
______________________________
Re #61057 Engerau: "bielo-cervene tabule na expresne linky, mne sa to strasne lubilo, ked uz z dialky som videl ze ide trebars 113-ka:) ale v tomto case digitalnych transparentov by sa to vsetko muselo dost zmenit.. vymenou transparentou za viacfarebne LED transparenty a v pripade nasho DPB je to vec nerealna"
- nič sa nemusí meniť, môžeš použiť inverzné zobrazenie digitransparentov na expresných linkách. Ale ja v tom odlišovaní aj tak veľký zmysel nevidím.
______________________________
Re #61062 Sommelier: "Je tu ten predpoklad, že časom sa na Nivy s prestupom dostaneš rýchlejšie ako keby si v tom autobuse zostal."
- No... takže ČASOM by sa dalo uvažovať o zavedení aj ukončovania regiobusov na periféríi. A NIE HURÁ SYSTÉMOM, aby sme domr**** ľuďom dopravu. Navyše keď sa oháňame nepravdivími ekonomickými argumentami, všakže....
______________________________
Re #61070 Andy: "A k tým BUS pruhom, však tie môžu dorobiť aj teraz a povoliť ich aj pre SAD..."
- no povoliť ich pre SAD... Zas to BA dopravné značenie... Keď si zoberieme konkrétne Prievozskú tak tam sa striedajú úseky s vyhradeným pruhom pre busy (pre SAD prístupné) s pruhom so zákazom vjazdu mimo MHD (SAD neprístupné).
za volantom auticka zvycajne nepustam (oni sa tam natrepu aj tak drzo vzdy same ), autobusakov ak to situacia dovoli pustam vzdy, z toho tak asi polovica aj podakuje ci uz rukou alebo smerovkami... v pripade chodcov je to skor rarita zeby niekto podakoval
KLF, Bmko: tak to je, clovek sa snazi byt tolerantny a mily a casto sa vdaky nedocka.... pustam dochodcov a v priemere sa mi podakuje kazdy 5ty, ostatny to beru ako samozrejmost, za volantom pustam autobusy kde sa da a doteraz mi zablikali dvaja... o gumokolistoch radsej nehovorim pretoze by to bolo velmi male cislo...
ja sa snazim dakovat kde sa da... ked ma auto na prechode pusti zakyvam mu, ked ma vodic MHD pocka, bud za nim dojdem do kabiny a poviem diki, alebo ked sa inak neda, aspon mu zamavam...
ak by boli v prostriedkoch mhd krabicky na "staznosti a podakovania" tak by som mu tam hned hodil liebesbrief...
som si včera kreslil do mapy aj toto riešenie, napiš e-mail prepošlem Ti to. Lebo mne sa to zdá jedine lacné a dobré. Totiž od Slovnaftu sa už na DH po zastavaní kazanskej nedostaneš a bola by to tratisko... síce by sa napojil Slovnaft, ale počítam s jeho bombardovaním, takže je zbytočné stavať trať do zamoreného územia... ?
Aha, v tom množstve príspevkov nestíham čítať všetky. A naviac mi uniklo, že hovoríš o železničnej a nie električkovej trati (aj keď je to tam výslovne napísané - mea culpa). V tom prípade je samozrejme najkratšie pripojenie ako Ty vravíš (aj keď podľa mňa nie ideálne).
BMko:ved dobre:)ja neutocim na vodicou...praveze som tym chcela naznacit ze mi tato otazka pripada onicom...a islo mi hlavne o to aby osm zanadavala na 59:)
Easy. Elektricke zrusime 2/3 zastavok, cim z nej urobime rychlodrahu. V mieste zrusenych zastavok urobime zastavky autobusov, ktore budu robit navoz na elektricky. Tam, kde autobusove linky uz su a vedu paralelne s elektrickou, to nie je problem. Inde by mozno bolo treba zaviest paralelny bus.
na existujúce radiály kašlem, pretože tam sa nespraví nič. Zhustíš zastávky ? Šialenstvo. Zabezbečíš bezkolíznosť ? viac ako 80 cm ostrovčeky ? To neurobíš takmer na žiadnej, pretože fyzický rozmer ulice to nedovoľuje.
Preto nerozumiem rýchlodrážnym predstavám na súčastných radiálach.
Rýchlodrážny bude len ten v kombinácii s existujúcimi železničnými traťami.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mego