Reakcia na: Sommelier #61076:
Sustava tycovy zberac-trolej dokaze pri vhodnej montazi dosiahnut rychlost okolo 90-100 km/h. Trolejbusy su konstruovane s obmedzovacom rychlosti na 70 km/h, ale to je vec vyroby, nie je problem z elektromotora tych 90 km/h vytiahnut. Lenze k tomu je treba retazovkove vedenie zeleznicneho typu (na trolejbusoch v ramci CS pouzite len v C. Budejoviciach na trati do Nemanic a na Borek) a nie bratislavske "parne" paskvily. Bratislava ma priserne vrchne vedenie ako dosledok priserneho vedenia udrzby vrchneho vedenia
tr3mp
Pekná nová trať by podľa mňa bola Kazanská - Slovnaftská - prechod východne od križovatky Bajkalská - Prístavný most v koridore železničnej vlečky - Mlynské nivy a ďalej podzemne napr. AS MN - Americké nám. - Imricha Karvaša - Štefanovičova - Hl. stanica - Pražská - Patrónka - ... Možeme snívať v roku 2035 a neskôr