Reakcia na: si #60956:
Tak ne vybranom úseku vrazím tretiu koľajnicu a je po probléme. A zároveň upravím parametre trate (oblúky a pod) tak, aby mi tam prešlo hybridné vozidlo širšie a väčšie. A s tým, sa môže začať už teraz - na Petržalskej radiále. Len či sa aj začne.
Mike
A to si z marsu došiel? To si predstavuješ extrémne idealisticky na bratislavské pomery. Že keď to ide v Moste, to vonkoncom neznamená, že to ide aj v Bratislave. My sa nebudeme opičiť po žiadnom českom DP
1. To sa nedá
2. Nikdy sa to tak nerobilo
3. Bolo by to (v tomto prípade ) moc zložité
4. Na to nie je predpis
5. Cestujúci by to nepochopili
6. Cestujúci by to zneužili
.
.
.
Ale ináč na tie DD už majú sľúbené nové exkluzívne nízkopodlažné vozy, takže aj keby bola otočkana riviére zatrolejovaná, minimálne cez úprac dni by som tam tých 5 vozov poslal. Hypoteticky 1 by mohol robiť pokusne garant NP keď to bude už aj v BA prirodzené (ale to už tu tieto 25tr asi nebudú ? ) na 212 (lebo Kramäre = hospital hill (cit. Papyr)); alebo prejazdovú 201/202. ?