kde zijes? samozrejme ze je to sucast krizovatky, ved za tym ucelom bol prejazd vybudovany, navyse na miestach kde je ten prejazd z dovodu, aby si z bocnej ulice mohol odbocit do lava, je v tej bocnej ulici znacka "daj prednost v jazde" a dodatkova znacka "nakres krizovatky oddelenej deliacim pasom". Nie je tam vyznacena prednost, a tak ma prednost ten, co ide z prava, teda z pohladu chudaka stojaceho na prechode pre eliny, ten co ide subezne s elinami...
na 99% suhlasim s Emom a s Beusom....
fakt mnohym /aj tu niektorym/ chyba kusok soferskej etiky... to ze som na hlavnej predsa neznamena, ze ked je zpacha, tak nepustim cloveka vybacajuceho z vedlajsej...
KLF> ta spominana krizovatka je veelmi velmi zle nastavena... osobne sa jej radsej vyhybam, pretoze inym sposobom, ako si spominal, ju nie je mozne prejst... pretoze bud idu auta v jednom smere, bud v druhom, alebo idu eliny... takze vodici musia dat prednost autam z lava, potom prejst na elektrickovy pas a pockat kym sa zastavia auta z prava (medzitym sa ale pustia eliny a auta z lava)... tu krizovatku by mohli prerobit...
inak v ba je absencia zaradovacich prudov a najhorsie je, ze nie je ziadne dopravna znacka, ktora by o tom informovala (napr v nemecku take maju). Najrizikovejsia je asi sliproad pri Botanickej na Lafranconi
to som myslel obrazne, že tam by nemal byť rozpor. A nemusí tam byť vždy čiara.
____________________________
BTW veľmi sa ospravedlňujem za flood, za chvíľu tu určite budú voči tomu pindy. Tak dopredu ospravedlňujem, prepáčte. ?
To je zase medzera medzi pojmami. Prudko zmeniť smer a rýchlosť môžeš aj nemusíš. Keď nestihneš, tak smola
Ja osobne keď idem po hlavnej si to predstavujem tak, že nemusím brzdiť ani "pribrzďovať" keď sa niekto tlačí z vedľajšej. Jednoducho mám prednosť tak idem
Možno na to idem moc priamočiaro, ale inak mi to proste nejde do hlavy
" Jediné logicgé vysvetlenie je, že nemáš pravdu , že pri dávaní prednosti nemôžeš obmedziť. Myslím, že eprimav to zargumentoval dostatočne zrozumiteľne"
"pokojne moze ratat, ze musi zabrzdit plnou silou" - toto uvažovanie mi pripadá mierne postavené na hlavu. Vysvetli mi to tvoje zabrzdenie plnou silou...
"Ale ak je vozidlo dostatocne daleko, ze len plynulo pribrzdi, alebo len neprida plyn, to pokojne mu vozidlo z vedlajsej moze vojst do cesty, cim ho OBMEDZI, ale tym neporusil povinnost dat prednost." - jedným slovom: nesúhlasím.
Zacnem od konca. Pri davani prednosti mozes obmedzit, to ma ucili na autoskole a tak znie aj zakon. Nesmies sposobit ze vodic na hlavnej musi prudko menit smer alebo rychlost, ale obmedzit v urcitej miere ho mozes. Samozrejme vsetko su to relativne pojmy ako "nahle" zmenit... Niekomu je nahle ked ma zabrzdit na 5 metrov, niekomu na 50 metrov...
S ostatnym uplne suhlasim.
Jediné logicgé vysvetlenie je, že nemáš pravdu , že pri dávaní prednosti nemôžeš obmedziť. Myslím, že eprimav to zargumentoval dostatočne zrozumiteľne. ? ❤
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
na 99% suhlasim s Emom a s Beusom....
fakt mnohym /aj tu niektorym/ chyba kusok soferskej etiky... to ze som na hlavnej predsa neznamena, ze ked je zpacha, tak nepustim cloveka vybacajuceho z vedlajsej...
KLF> ta spominana krizovatka je veelmi velmi zle nastavena... osobne sa jej radsej vyhybam, pretoze inym sposobom, ako si spominal, ju nie je mozne prejst... pretoze bud idu auta v jednom smere, bud v druhom, alebo idu eliny... takze vodici musia dat prednost autam z lava, potom prejst na elektrickovy pas a pockat kym sa zastavia auta z prava (medzitym sa ale pustia eliny a auta z lava)... tu krizovatku by mohli prerobit...
inak v ba je absencia zaradovacich prudov a najhorsie je, ze nie je ziadne dopravna znacka, ktora by o tom informovala (napr v nemecku take maju). Najrizikovejsia je asi sliproad pri Botanickej na Lafranconi