AVION BUS
1; Na tej novej Karose ma prekvapilo, že na to, že je to autobus v prímestskom prevedení, má niektoré sedadlá otočené aj v protismere jazdy. To aj tie Axery SAD Bratislava to tak majú?
2; Nepáči sa mi na týchto nových typoch autobusov nemožnosť otvorenia posuvného alebo aspoň vyklápacieho okienka ako v MHD.
Asi sa dá len nad sedadlom nastaviť len smerovanie klimatizácie (či skôr len bežného vonkajšieho vzduchu). Jeho intenzitu zrejme reguluje vodič. Celkovo je to podľa vás lepšie alebo horšie ako klasická možnosť otvorenia okna?
3; Nevšimol som si poriadne, čo ten panel nad sedadlom všetko ponúka. Tuším je tam aj možnosť rozsvietenia svetla na čítanie...
4; Sú tam aj bezpečnostné pásy, no keď som chcel jeden vyskúšať, asi bol zaseknutý... K pohodliu jazdy myslím, že prospelo ticho hrajúce rádio Expres z reproduktorov.
Má vodič možnosť použiť aj mikrofón na informovanie cestujúcich tak ako to bolo tuším v Solarise či nejakom inom testovanom buse pred niekoľkými rokmi v bratislavskej MHD?
----------------------------------------------------------------------
5; Išiel som smerom do Petržalky. Dokým sa vymotal na diaľnicu, išiel aj okolo Hornbachu. Myslím, že keby si Hornbach priplatil, nebolo by na škodu, keby sa tam zriadila zastávka... To isté myslím aj ohľadne obchodu Kika neďaleko ktorého tiež prechádzal.
6; Musel Blaguss za to, aby mohol prevádzkovať kyvadlovú dopravu so zastavovaním na zastávkach MHD platiť aj nejakú licenciu? A Zájazdy Bratislava museli?
7; Približne koľko autobusov (akých typov) má Blaguss? Na ich stránke som taký údaj nenašiel.
8; A len tak pre zaujímavosť: Neviete náhodou prečo bol Avion nespokojný so Zájazdami Bratislava? Teraz to má ale asi drahšie, však?
Ak sa to sem nehodí zverejniť, poprosím na e-mail. ?
9; A kapacita cestujúcich tohto autobusu je kvôli menšiemu počtu miest na státie nižšia oproti tej starej Karose v mestskom prevedení?
1; Na tej novej Karose ma prekvapilo, že na to, že je to autobus v prímestskom prevedení, má niektoré sedadlá otočené aj v protismere jazdy. To aj tie Axery SAD Bratislava to tak majú?
2; Nepáči sa mi na týchto nových typoch autobusov nemožnosť otvorenia posuvného alebo aspoň vyklápacieho okienka ako v MHD.
Asi sa dá len nad sedadlom nastaviť len smerovanie klimatizácie (či skôr len bežného vonkajšieho vzduchu). Jeho intenzitu zrejme reguluje vodič. Celkovo je to podľa vás lepšie alebo horšie ako klasická možnosť otvorenia okna?
3; Nevšimol som si poriadne, čo ten panel nad sedadlom všetko ponúka. Tuším je tam aj možnosť rozsvietenia svetla na čítanie...
4; Sú tam aj bezpečnostné pásy, no keď som chcel jeden vyskúšať, asi bol zaseknutý... K pohodliu jazdy myslím, že prospelo ticho hrajúce rádio Expres z reproduktorov.
Má vodič možnosť použiť aj mikrofón na informovanie cestujúcich tak ako to bolo tuším v Solarise či nejakom inom testovanom buse pred niekoľkými rokmi v bratislavskej MHD?
----------------------------------------------------------------------
5; Išiel som smerom do Petržalky. Dokým sa vymotal na diaľnicu, išiel aj okolo Hornbachu. Myslím, že keby si Hornbach priplatil, nebolo by na škodu, keby sa tam zriadila zastávka... To isté myslím aj ohľadne obchodu Kika neďaleko ktorého tiež prechádzal.
6; Musel Blaguss za to, aby mohol prevádzkovať kyvadlovú dopravu so zastavovaním na zastávkach MHD platiť aj nejakú licenciu? A Zájazdy Bratislava museli?
7; Približne koľko autobusov (akých typov) má Blaguss? Na ich stránke som taký údaj nenašiel.
8; A len tak pre zaujímavosť: Neviete náhodou prečo bol Avion nespokojný so Zájazdami Bratislava? Teraz to má ale asi drahšie, však?
Ak sa to sem nehodí zverejniť, poprosím na e-mail. ?
9; A kapacita cestujúcich tohto autobusu je kvôli menšiemu počtu miest na státie nižšia oproti tej starej Karose v mestskom prevedení?
Martin Fundárek