Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #59868:
:D:D:D:D ta predstava... no dobre... nemyslel som tak.... ved si pozri ako vyzeraju napr. vlakove nastupistia v svajciarsku...

inak uznavam, ze niektore napady su fakt super a krasne, a podla mna, keby bol chtič, tak aj realizovatelne....

naozaj sa mi zastavuje rozum nad ty, ze na molecovej stavaju obratisko, ktore bude takmer vedla trolejbusovej trate, ale bude nezatrolejovane...


inak, otazocka... Duobusy maju nahradit 33 alebo 32?
lebo neviem ci som to pochopil dobre... ale pochopil som to tak ze 32 chcu zrusit a na 33 budu behat duobusy... a duobusy len kvoli obratisku.... vyvedte ma z omylu 😉
Reakcia na: aquila #59863:
Blbé je najmä to, že pri plánovaní dopravy na magistráte sa držia návrhu územného plánu zubami nechtami tým spôsobom, že kam nie je trať nakreslená trolejbusová trať v návrhu ÚP, tam ani nemôže ísť, veď by to bolo predsa niečo nekoncepčné ... ? Čiže ak je raz navrhované napojenie Dlhých Dielov po trase Jančova - Tichá - Slávičie údolie - Staré grunty - Svrčia (resp. popri nej) - Molecova, tak musí ísť tade a basta! Nejaké iné spojenie neprichádza do úvahy a nemôže sa z neho postaviť ani meter (zrejme preto nebude na Riviére zatrolejované obratisko). Pritom vyššie popísaná trasa nemá bez stanice metra v Mlynskej doline vôbec žiadny význam a prvá etapa metra linky A do Karlovej Vsi je veľmi vzdialená budúcnosť (ak je to vôbec budúcnosť a nie len plán, ktorý sa nikdy neuskutoční).

Re #59867: Predstavil som si náhradu jednej betónovej zastávky na Patrónke 10 kusmi JCd3k0 ... to by bol pohľad 🙂 Každopádne, zmena by sa hodila - ja by som skôr prijal celkovú prestavbu Patrónky pri výstavbe električkovej rýchlodrážnej radiály Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravka ... ale to bohužiaľ úplné sci-fi.
Reakcia na: aquila #59863:
no, to teda fakt mohli... to ma sklamali... ved skor ci neskor sa ta dlhacova trat spoji s centralnou... a kde inde ako cez Mlynsku Dolinu? To tam potom zas budu uzavierky a tak, ked tam nakoniec tie droty predsalen budu davat... 😞

A rekonstrukcia Patronky? neviem ako je to s tunelom Sitina,dakte sa spomina, ze v roku 2006 ma byt skusbne otvoreny... to znamena ze tam budu provizorne vjazdy a moze tam chodit tranzitna doprava... Ak toto bude v lete, znacne sa odbremeni doprava... Patronka je v takom stave, ze v klude by som jeden smer uzavrel a kompletne prerobil... to by sa spravilo podla mna za 3 tyzdne... Taktiez by som v koncepcii ratal s vybudovanim trolikovej trate, obojsmernej, aj k tescu Lamach a tiez s nejakou rekonstrukciou tej otrasnej Patronky /tie sede betonove opachy/... JCDecaux by to mohli dat dokopy... 🙂
Reakcia na: Mikimaus #59864:
No som zvedavý ako vyriešia električkovú trať... Hodili by sa tam niekde potom aj nejaký semafor, aby nebola električka príliš rýchla... ?
Operujem na prešovskej časti imhd no MHD v BA mi nie je cudzia.
Zaujímal by ma kabriolet 2141, nemá niekto fotku v akom je stave? Zatiaľ som z neho videl iba toľko čo je na fotke TAMu 3709.
Záhradnícka bude štvorprúdová http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2660581 ktovie mozno sa spravi aj ten e-tankodrom pri Mileticke ?
Reakcia na: aquila #59862:
p.s. ja osobne vidim tiez chybu v tom, ze tento krok mesto nezosuladilo uz pri stavbe tejto dialnicnej stavby.

ale to by sme asi chceli moc od tych magov na meste aby nebodaj aj rozmyslali dalej ako po zajtrajsi obed aky si maju vypisat listok do jedalne, alebo nebodaj taky nehoraznost aby s niekym spolupracovali, ze ano ..
Reakcia na: Ike #59853:
ale samozrejme 😉

navyse sa po dokonceni tunela sitina a sprovozneni tohto useku planuje komplexna rekonstrukcia celej patronky, takze keby moc chceli tak to problem nie je.

lebo ta rekonstrukcia nebude lacna. kazdopadne predpripravit by to mohli urcite.
Reakcia na: TeBeCe #59858:
No hej, hej. Ale keď som 2.4. písal na fórum, tak som si tú novinku nevšimol. Teraz som to chcel len nejak uzavrieť.

Len dúfam, že TESCO sa tiež spamätá a ukončí zmluvu so Zájazdami. Lebo ak bol Avion nespokojný (by ma zaujímalo čím lebo ja som nič extra nepostrehol), tak TESCO linka je úplná katastrofa (nadávanie cestujúcim, CP je len zdrap papiera, vozidlá úplné šroty...).
viem ze to nema s MHD nic spolocne, ale dam to sem. Je to o specifikach slovenskej diskusie na internete. Kolko razy to plati aj na tychto strankach. ☺
Reakcia na: Valec #59857:
stacilo si precitat novinku ?
Reakcia na: Valec #59773:
Tak na TESCO linke zostali premávať šroty spoločnosti Zájazdy Bratislava, kým na Avion linke premávajú nové, zatiaľ biele, Axery.
Reakcia na: AAA #59855:
Však vo voľbách budú voliť občania a nie návštevníci. 🙂
Reakcia na: KLF #59850:
To vieš ako blížia sa voľby a súdruh primátor sa musí ukázať čo všetko robí pre návštevníkov mesta. To že na nás občanov sere, to ho netrápi.
Inak bude sa skusat niektory z tych autobusov co sem dojdu na skusky aj na Dlhe diely ❓
Reakcia na: aquila #59846:
tak to by tam v pohode tie draty mohli dat 😉
Reakcia na: Malic #59843:
Aj to je riesenie ? Ak sa nad tym zamyslim, tak autobusy je kravina dat na DD. Ale myslim ze tak skoro sa toho predlzeneho vedenia nedockame? Tak potom jedine skratit intervaly na 32 ☠
Reakcia na: E499.3056 #59820:
No, neviem či by bola 61tka a Solaris správna kombinácia.. Určite viac sa tieto busy hodia napríklad na 74ku, ktorá je furt menej a menej využívaná. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.