tak ako vravíš, len ja budem stále tvrdiť, že do "Ba" podmienok /otrasné cesty, samá dopravná zápcha, bezohľadnosť vodičov IAD/ sa 15m vozidlo absolútne nehodí... ?
klbaky na DD nemozu, lebo su nemotorne a s tazkostami by vyslapali ten vyskovy rozdiel... Takze by boli cele DD vo vyfukovych plynoch... preto, ked klbaky, tak na elekrinu => dratolezy
btw; dnes som sa previezol Avibusom, ktorý prevadzkuje nová firma. Ta nová karoska to bol zázitok sa tým viest. Autobus este vnutri vonal novotou, vsetko bolo cistucke. Take uz asi dlho neuvidim Zvlast v BA
jaj no to som nevedel... to s tou zadnou napravou ma napadlo len tak... raz sme boli niekde v taliansku a behal tam poschodovy autobus so zadnou vyt. napravou a tie ulicky zvladal jednou rukou.... aj tak som zastanca klasickych klbakov a na dlhace klasik trolley
Solaris má širšiu aj karosériu - 2,55 m.
Re #59790 Ike: Má, ale kvôli tomu mu vybočuje zadok. Mal som možnosť to kúsok riadiť v Karlových Varoch (nie teda Soplaris ale 15 m ARES), síce nemám prax s takýmito zvrátenosťami, len s klasickými 18 m kĺbakmi, ale fakt by som s tým na a-50 jazdil veľmi nerád.
Re #59794 fobust: Ty máš teda problémy ? . Ja som mal kedysi v električke na plexi za vodičom Tatru 815 ? . Mám neekologické myslenie ? ?
ja si myslim, ze normalne predlzit troleje z kramarov az na DD s obratiskom na Molecovej a na Kuklovskej...
mimochodom, ako to bude s krizovatkou Mlynska Dolina? bude sa dat dostat z patronky na Botanicku bez toho aby sa islo po dialnici? ak hej... tak s tym mohli ratat pri vystavbe tejto krizovatky
Ad Dlhe diely.....
1) Trolejbusov sa nedockame tak rychlo na linke 32.....ak tam vobec volake dakedy budu ? ?
2) Plynaky prec z DD ☠
3) Ten trolejbus, teda duozvrhlost bolo zbytocne kupovat, mala by sa vybudovat kompletna trat na dlhace aj s obratiskom dole, a s trasou az trebars na patronku. A mali sem jazdit obycajne troliky ?
toto je to co tym reptalkom ala beus alebo furdanek nevysvetlis.
vsade hladaju zbytocne nejaku chybu a kritizuju. nastastie projekt filialka robili ludia, ktori sa aj kusok viacej vyznaju a snazili sa dosiahnut optimalny mix medzi uzitocnostou a nakladmi.
ale co by chcel clovek o elektrickovej lobby, pre ktoru je modla urovnove krizovanie elektricky s IAD
15-metrovy voz je stvoreny pre linku cislo 61, lebo ta neni ani plna, ani prazdna. Vynimka su volne dni, kedy pol mesta ide do Avionu a ... treba pockat na 63-ku ked sa nevmestite do 61-tky Pre 17-tisicove sidlisko Devinska Nova Ves á la L21 urcite nie, L39 plno studentov, mozno cez vikendy, L61 ano, L98 je plna na urcitych usekoch, L96 klbova! ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
mimochodom, ako to bude s krizovatkou Mlynska Dolina? bude sa dat dostat z patronky na Botanicku bez toho aby sa islo po dialnici? ak hej... tak s tym mohli ratat pri vystavbe tejto krizovatky