Reakcia na: d3k0 #59021:
Ja som myslel niečo trochu iné. Predstav si, že máš na linke 4 vozidlá a 6 vodičov a 10 min. interval. Na konečnej by vždy sedeli dvaja vodiči, pričom by tam nebol žiaden voz. Prišiel by voz na konečnú, vodič by zaliezol do búdy prestávkovať, z búdy by vyšiel vodič, ktorý prestávkovaním práve strávil 20 minút a odišiel by na linku. Za 10 minút by na konečnú prišiel ďalší voz s vodičom, ten by zas vystúpil, išiel na prestávku a hneď by z búdy vybehol vodič, ktorý by prevzal jeho voz. Čiže celý deň by si mal 6 vodičov a 4 vozy, pričom teraz by si v takom prípade musel mať až 6 vozov. Teraz som neuvažoval o nejakej rezerve napr. kvôli vyrovnaniu meškania. (ale stačilo by napr. aby tam vždy bol jeden voz, t.j. max. na vyrovnanie meškania do 1x dĺžky intervalu) Ale principiálne asi chápeš čo chcem povedať. Je to reálne?
si
spravit sa to da v idealnom pripade za 45 minut vecer zo 68 s odchodom z holicskej o 23:00 ked su total prazdne cesty (ale nesmie chytit z neakeho dovodu meskanie, lebo inac smola...)
inac sa celkova doba pohybuje okolo hodiny a viac (odporucam aby si si to vyskusal optimalne ked nebude vyluka na mileticovej a nebude tam kombinacia na prestup 201 + 202)
za 45 minut to vecer spravil aj slimak na L78 (a ked sa objavil za volantom niekto rychlejsi, tak bezne za 35 minut (a rekordmana co som zazil mal 30 minut) a nebolo sa treba trtkat cez krizovatku na zastavku obdalec (to je hlavne pekne vidno ked sa obcas vyroji viacej ludi z 202 na 68cku cez den a zoberu si to pomedzi auta; som zvedavy kedy tam niekoho zrazi )
PS: pre mna bol stary system jednoznacne lepsi (jazdne doby sa mi v MHD neskratili a prestupovanie nie je mojou zalubou); ale sak uz som dost stary a je nacase aby som si uz tiez kupil auto...