Nie nie, my Petržalčania nemusíme cestovať všade. Do 5.9. som mal na zástavke "Markova" L95,96,68,86,80 po 5.9. mi tam ostala 68 a pretrieskaná 96 - mimochodom obidve obsluhujú takmer rovnaké územie. A ešte slimák 99, ktorú aj peši predbehnem.
A v počasi ako je toto prestupovať x-rázy zrovna chuť nemám. ?
No pokým 82 nepresmerovali (rozumej zásterka na jej zrušenie) do Prístavu, tak tá linka bývala dosť dobre vyťažená. A tá 88 na Rajskú, tak to snáď nemyslíš vážne. Však ty si tu celé leto vykladal o tom, ako sa bude úžasne cestovať po 5.9.. Nám zrušili x priamych spojov na začiatku 90. rokov a nikto sa na nič nepýtal, no niektorí Petržalčania sú kasta zvláštna, ktorá musí cestovať priamo všade.
No neviem či je vhodné organizovať linky podľa diskusie na tejto stránke. Napríklad ja tu často prezentujem svoje subjektívne názory, a pre cestujúcich by nemuseli mať kladné účinky...
Aby mohli prestavkovat? A nie je možné spraviť niečo také, že po príchode na konečnú by vodič odišiel prestávkovať do búdy a z búdy by vyšiel nejaký iný vodič a hneď by šiel na linku s tým vozom čo prišiel. Neušetrila by sa tým kopa vozov?
Uvidíme ako dopadne medzinárodný tender. Ak výrobca splní požiadavky a vyhrá, tak tu môže byť aj Cobra. Ono každá konštrukcia má svoje výhody aj nevýhody. Na tej Cobre je škoda že nemá plnú adhéziu (10 z 12-tich kolies), aj nápravové tlaky budú pri plne nalopženom voze značné. Ale tie sú dnes pri všetkých NP konštrukticách vyššie ako pri T3. Btw. prázdna Cobra má cca 6,5 tony na nápravu. Plne naložená substrátom by kľudne mala aj 10 ton na nápravu, to by sa súdruh Trabantík zbláznil. ?
...keby keby keby... Lenze treba si uvedomit, ze vyprava klesla aj po pridavackach v oktobri celkovo o 10 vozov, ktore DP nema. A ty by si este pridaval... Na ukor coho ineho? Inak, v 82 bol kapacitny problem, ze by bolo treba pridavat?
Pisal som o smere Rajska - ASMN. Ten je problematicky... Iste, 15-minutova jazda autom je lepsia ako 45-minutova vyhliadkova jazda s ex trasami 78 a 97 (pred 5.9.) alebo 38-50-minutova jazda 202+68 vratane casu na prestup (od 5.9.). Takze sa mi nezda, ze by bol stary system pre teba osobne ovela (a ci vobec) lepsi ako novy...
Re #58986 untrop: Tie zastavky by som dal na znamenie. Akurat Kremnicka, Zaporozska, Einsteinova by asi niekomu chybali A aj s tymi obojsmernymi troflami na Dunajskej suhlas - myslim, ze by mali prist minimalne k elektricke...
Keď už bola reč o Rajskej, napadla ma linka 202 a autobusy na nej. Na Čiližskej stoja bežne aj tri autobusy s označením 202 a dnes som videl ísť z Rajskej Ikarus na 202 ešte o 9:00. To už je viacmenej po špičke - to ešte vtedy jazdia na 202 normálne autobusy? A koľko autobusov je nasadzovaných na túto linku?
Takže plne nízkopodlažná sériový Cobra na metrový rozchod so šírkou skrine 2,4 mertra dlhá 36 metrov stojí v prepočte 81,6 mil. Sk. To ani nie je tak veľa, čakal som aj viacej, aspoň 90 miliónov. Chcelo by to z Zürichu jednu zapožičať a otestovať si ju v BA. ?
Ráno nie je problém ani v jednom smere, ale poobede je problém z Rajskej na ASMN.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Puki
A v počasi ako je toto prestupovať x-rázy zrovna chuť nemám. ?