Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #58300:
No neviem neviem,ani inde nebyva vzdy zvykom, ze hlavne nadrazie ma priame spojenie so vsetkymi smermi
TA3: EU že vraj môže mať problémy s financovaním dopravných projektov, že kvôli neschváleniu EU rozpočtu. ? ❗
_______________________
#58255 Martin Fundárek: "dá sa z nej dostať na všetky trate, čo sa o Filiálke povedať nedá."
- čože? ? Po postavení toho tunela áno. Ja nevidím dôvod prečo by tam nemohli chodiť všetky vlaky, Filiálka je ďaleko výhodnejšia čo sa týka spojenia na MHD, aj čo sa týka koridorov. Aj do tej Viedne je to cez Petržku asi lepšie než cez Marchegg (polokružná jazda od Stadlau na južnú stanicu je dosť zdržovačka).
Vyriešenie tých prepojení, napr. smerom na súčasnú HLST je už technický detail.

Ale ten postoj Nového Mesta je fakt idiotský. ? V Trenčíne si radnica nedovolila kvôli plavárni zablokovať projekt celoštátneho významu. V Považskej Bystrici tiež neblokujú diaľnicu cez mesto za každú cenu. (Myslím teraz samosprávu, nie radových občanov, takí, čo sú proti všetkému od spaľovne po hospic sa nájdu všade.) Len na Novom Meste musia byť niečo extra, navyše im tam tie trapné bytovky a parkoviská čo tam chcú mať ešte nestoja....
_______________________
K tej Viedni - sa staval ten "Lainzer tunnel" na prepojenie západnej trate smerom k Suedbhf., takže asi aj oni zistili, že vláčiť cezpoľných metrom alebo električkou zo stanice na stanicu je blbosť. ☺
(Keby ste mali nejaké materiály k plánovaným železničným projektom v oblasti Viedne, tak prosím poskytnite link. ?)
Reakcia na: Andy #58301:
Však to by bola blbosť aby sa nedalo, to by nákladná doprava idúca cez Marchegg (v minulosti celý export z Volkswagenu) sa musela pri ceste na západ po celej Viedni krútiť.
Spojka na hlavnú musí ísť tunelom, inak to nepôjde. A ešte k tomu popod Kolibu, kde sa to bude výborne stavať, keďže je tam vody až-až. Spojka na NM by si asi vyžiadala asanáciu časti štvrte okolo Kukučínovej a Pluhovej. Dosť vysoká cena.
A žiadny MÝTUS hlavnej stanice neexistuje - hlavná stanica je skutočnosť, žiadny mýtus. Netreba tam ťahať všetky vlaky - najmä niektoré regionálne vlaky od Trnavy a Galanty by mohli pokojne jazdiť na filiálku - ale keď už prestupný bod máme, treba ho zachovať a nie umelo likvidovať.
Reakcia na: SZKV #58267:
Cez Marchegg na Westbahnhof sa určite dostať dá, pretože som tak raz v lete počas výluky išiel, dokonca to stálo aj na Meidlingu. 😃
Reakcia na: 81-71 #58256:
Myslel som na všetky trate von z mesta, nie na všetky bratislavské spojky. Na to nie je dôvod.
Reakcia na: Mikimaus #58283:
Šialené prachy, 300 000 za meter.
Reakcia na: 81-71 #58294:
Mám taký dojem, že tu ten link už raz bol, ale nevadí, aspoň bude vyššia čítanosť toho článku ?
Vyhľadávanie spojenia mi pre spojenie Kopčian a Studenej dňa 23.2.2006 v čase od 17.39 vyhodilo toto:

Dĺžka spojenia: 65 min (17:55 - 19:00)
Linka 80 smer Staré Mesto - Kollárovo námestie (autobus)

* 17:55 Kopčany, 1. pásmo
* 18:02 Einsteinova, 1. pásmo


Linka 88 smer Nový most (autobus)

* 18:08 Einsteinova, 1. pásmo
* 18:11 Nový most, 1. pásmo


Linka 4 smer Zlaté piesky (električka)

* 18:22 Nový most, 1. pásmo
* 18:47 Zlaté piesky, 2. pásmo


Linka 56 smer Trnávka - Studená (autobus)

* 18:26 Zlaté piesky, 2. pásmo
* 18:29 Studená, 2. pásmo

Tomu 18:26 linke 56 zo Zlatých Pieskoch nechápem, veď vtedy som ešte len v električke č. 4 niekde v centre mesta ? . Možno to má byť 18:56 a 18:59 pri tej 56, ale ona podľa CP ide ďalej zo Zlatých Pieskov o 18:57:

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=56&x=419430908967

Nuž, ktovie, ešte to asi má nejaké muchy, ktoré treba vychytať. ?
Reakcia na: SZKV #58267:
Samozrejme, že sa dá. Ak si išiel niekedy s IC na Westbf., mohol si si všimnúť, že do Steudeltunelu sa odbáča až po prejdení zhlavia Südbf., takže nie je problém ísť tam vlakom aj od zástavky Wien Simmering.
Reakcia na: CeCo #58279:
ad Bratislava: Já si právě myslím, že právě po ty IC Košice- Wien je vyhlídková jízda po Bratislavě celkem přijatelná- když ve 13.20 z Košic vyjedu, tak už mi je celkem jedno, jestli do Vídně dojedu v 19.40 (na Südbahnhof) nebo 20.08 (na Westbahhof). Takové rozdíly nejsou dobré v regionální dopravě a tu máte vyřešenou dobře- jižně od Dunaje se jezdí z Petržalky přes Bruck, severně od Dunaje se jezdí z hl.st. přes Marchegg.
Keď už je tu na viedenskú tému, tak tuná možno nájsť info o viedenskom metre: http://www.u-bahn.at.tt/
Reakcia na: CeCo #58279:
Sorry, ale vždy je pro cestujícího lepší mít na přestup jedno nádraží, než se muset kodrcat z jednoho konce města na druhý! Mě rozhodně přijde víc "user friendly" obrovské nádraží typu München Hbf nebo Milano Centrale, než se muset přesunovat mezi menšími stanicemi! A komplikovanost přestupů mezi nádražími není jen specialita Vídně- v Budapešti není přesun mezi Nyugati a Keleti nebo Déli taky žádný med a snad ještě horší je to v Paříži (např. z St.Lazaire na Austerlitz to rozhodně žádný med není). Já osobně považuju za optimální řešení velkých měst ústřední nádraží pro dálkovou dopravu a menší stanice pro dopravu regionální. Tak je to třeba v tom Miláně a poměrně blízko k tomu má Budapest (problém je v tom, že od Ceglédu se vlak na Keleti prostě nedostane) a Praha.
Vídeň by takové řešení mohla zvolit taky- z prostoru Südbahnhof se dá dostat do všech směrů dálkové dopravy, takže bych skutečně preferoval postavit Hbf někde v těch místech.
Reakcia na: Z #58285:
sem sa kukni a vedel som este jeden link ked si spomeniem dam ti vediet
http://vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&id=398
Reakcia na: Z #58285:

Skus www.vlaky.net, popr. googlovat.
Niekedy sa to vola Wiesel, inokedy City Shuttle (podla namalovania).

C.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.